Heb je er ook een shirt van?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de achtergrond echt tof.
Heel mijn kast hangt er vol mee, op wat shirts met tribals na.quote:
Beetje kansloos om dat als bureaublad te nemen idd.quote:
Als achtergrond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://img138.imageshack.us/img138/4045/justhot2.jpg
ZO haar zou ik doen.
Dat heet een Macquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Lurtt1 het volgende:
http://img258.imageshack.us/i/screenshot20100323at224.jpg/
Ik kwam deze een aantal topics terug tegen;
heeft iemand enig idee hoe je, zoals linksboven, je msn transparant op je desktop kan plaatsen?
Ik denk niet dat hij dat vraagt...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
quote:Lees je de OP niet ofs?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef RicoSteinmann het volgende:
Hoe krijg ik nu zo'n digitale klok verwerkt in m'n bureaubladachtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Kapot!quote:tap 2: Dan download en installeer deze skin.
Toffe afbeelding!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
De wallpaper is een gedeelte van een clip van mijn vriend dat in de maak is.
Zozo, mooi shot, knap hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
De wallpaper is een gedeelte van een clip van mijn vriend dat in de maak is.
Dankje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Toffe afbeelding!
Plaatje kwam ik vandaag nog tegen in het gitaristentopic!
Dank.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Editeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk grootste teringbende als achtergrond sinds tijden?
http://www.websonic.nl/pc(...)elingverwijderen.phpquote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef mEATT het volgende:
weet iemand hoe je die pijl weg krijgt bij een snelkoppeling
beach ik wist niet dat je een nazi wasquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
maar ff zonder icons gedaan omdat het anders veel te vol zit
[ afbeelding ]
edit: zo dus
Ik ook niet want dat ben ik ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
beach ik wist niet dat je een nazi was
D'r staat ein hakekraus! op je vliegtuig.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet want dat ben ik ook niet.
Linkje naar orginele?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Editeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk grootste teringbende als achtergrond sinds tijden?
Ze heet Tiffany Mulheronquote:
OMG?!?! hoe? hoe? hoe?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
met een random quote die veranderd om het uur.
Scroll maar naar boven, en gij zult vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had toch een lekker wijf verwacht eigenlijk.
Deze is lachen, heb je nog een plaatje van het origineel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
Al een redelijk oude screenshot, maar hij is buiten wat icoontjes niet veranderd.
[ afbeelding ]
En als je zin hebt om steeds naar blue screens te kijken van vastlopende pc's haal je een crappy windows pcquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
Ik heb haar al vaker zien langskomenquote:
een of ander modelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb haar al vaker zien langskomen,kittig ding!
Wie is het?
Inderdaad, dat is DE BAZENWEBSITE voor wallpapers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Jelmer7 het volgende:
Zet wallbase.net tussen de wallpaper site's, kan je vrijwel alles vinden
Susan Coffeyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb haar al vaker zien langskomen,kittig ding!
Wie is het?
http://tinyurl.com/5wqqsa3quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Besjah het volgende:
Iemand een site met theme's voor Windows 7?
Waar heb je die weg?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
Al een redelijk oude screenshot, maar hij is buiten wat icoontjes niet veranderd.
[ afbeelding ]
Die achtergrond wil ik! Source?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon full-hd scherm maar Fok verneukt de reso ofzo
En ja, moet nodig opruimen
thank you soooo muchquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/05/1302017502-630.jpg
Link naar origineel?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef Niekess het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel en makkelijk.
Gebruik PC alleen voor school/verveling. Dus jah.
Had hem via wallbase.net, dus niet simpel om de link te vinden.quote:
In 2011 nog steeds pre-releases gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef Niekess het volgende:
[..]
Had hem via wallbase.net, dus niet simpel om de link te vinden.
Maar heb hem nog wel opgeslagen.
Heb ook nog een 2de computer, virtueel maarja.
Erg standaard gelaten.
[ afbeelding ]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/07/1302143250-650.jpg
Ja, maar wel build 7971, komt van vorige maand.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
In 2011 nog steeds pre-releases gebruiken
Hoe doe je dat zo 3D?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
[ afbeelding ]
Fair enoughquote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef Unsub het volgende:
[..]
Wat anders? Windows office?
Gebruik het toch niet intensief....
Het ziet er lelijk uit, het is onhandig, het is omslachtig, het is bugged.quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef galtfactory het volgende:
Hoe anders is werken met dat Open Office als je dat vergelijkt met MS Office?
Die ziet er wel stoer uit. Heb je daar ook een origineel van? Ik heb sinds kort ook windows 7.quote:
Is zon speciale triple screen achtergrond niet veel mooier?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef CrashO het volgende:
Laat ik ook maar eens meedoen![]()
[ link | afbeelding ]
Strak en clean met tripple screen
Mooie foto's, dat wel... maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef CrashO het volgende:
Laat ik ook maar eens meedoen![]()
[ link | afbeelding ]
Strak en clean met tripple screen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:53 schreef RudyVerboven het volgende:
Is zon speciale triple screen achtergrond niet veel mooier?
Nahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:53 schreef RudyVerboven het volgende:
Is zon speciale triple screen achtergrond niet veel mooier?
Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
[ afbeelding ]
dezequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef trolololo het volgende:
Ik zoek een leuke voor mijn mac... Ideëen?
Die ownt!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
[ afbeelding ]
NEE DEZE OWNT FEYENOORD FEYENOORD DAT IS DE KUIP TOCH?? FEYENOORD FEYENOORD MAAR ALS DAT DE KUIP NIET IS DAN KAN JE DIT BERICHT ALS NIET VERZONDEN BSCHOUWEN MAAR HIJ IS COOL MAN STOERE WALLPAPER VAN DE KUIP FEYENOORD FEYENOORDquote:
Rainmeterquote:Op zondag 31 juli 2011 19:44 schreef OlivierV het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je voor die live-informatie en agenda op je desktop?
Jammer dat er eigenlijk nog een dikke rand doorheen moet van de 2 schermen.quote:
De randen bij mij vallen wel mee, maar je blijft het wel zien inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jammer dat er eigenlijk nog een dikke rand doorheen moet van de 2 schermen.
Die's leuk.quote:
Waar vind ik deze achtergrond?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
[ afbeelding ]
Damn.. mensen die nog steeds Imageshack gebruiken...quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef Chocoprince het volgende:
[ http://img163.imageshack.us/img163/7028/unledmtl.jpg (copy/paste deze link) ]
Cool he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Damn.. mensen die nog steeds Imageshack gebruiken...
Eh...nee?quote:
OSX86 FTW!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
)
Waarom heb je 3 keer de tijd, en 4 keer de datum op je scherm staan?quote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik wil ook stoer doen met mijn Windows Vista Home Basic (![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Zo, nu jullie.
Ik gebruik dan ook geen Imageshack.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Misschien niet als jij het doet.
omdat die witte &zwarte gewoon bij elkaar passen, en die daarboven (met dat rondje) zit altijd bovenop alle schermen zodat ik in mijn webbrowser bijvoorbeeld ook een klok heb. En neen, niet onhandig want als ik met mijn muis eroverheen ga verdwijnt hij bijna zodat ik ook eronder kan lezen. Dat klokje in die balk hoort daar gewoon bij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 keer de tijd, en 4 keer de datum op je scherm staan?
Ja, sinds ik niet meer aan desktop pc's doe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Heb jij je laptop aangesloten op een tweede scherm?
Wel heel tof !!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Romanus het volgende:
Heeft iemand een link van deze maar dan zonder de icoontjes (1680x1050 a.u.b)?
[ afbeelding ]
Die Start balk past ook echt totaal niet bij de restquote:
als je de startknop indrukt krijg je anders wel een leuk schermquote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Die Start balk past ook echt totaal niet bij de rest
Dat wil ik heul niet zien als ik start in druk.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
als je de startknop indrukt krijg je anders wel een leuk scherm. zoiets
[ afbeelding ]
"leuk"quote:Op donderdag 15 september 2011 08:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
als je de startknop indrukt krijg je anders wel een leuk scherm. zoiets
[ afbeelding ]
Idd vette foto!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mooie foto! Wie (/welke band) zijn het?
Waar kan ik dit soort achtergronden vinden deze zijn namelijk facking vet xDquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
[ afbeelding ]
spleetogen..quote:
neequote:
Oh, Oh, Oh oppareul, saranghaequote:
Nope, ik troll niet oppa.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Oh, Oh, Oh oppareul, saranghae![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze hier
Edit: Het komt nu pas in me op dat beach waarschijnlijk trollt, maar fuck dat
Volgende week nieuw album wollahquote:
Je komt op soshifiedquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgende week nieuw album wollah![]()
Deze is ook nog wel nice:
[ afbeelding ]
Neen, ik kom niet op soshified.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je komt op soshified
Tevens verwijs ik je door naar:
KPop
Tja, ik ben te lui om een goede wallpaper te vinden. Want dan zit ik weer met het dilemma dat ik geen keuze kan makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, van jou had ik beter verwacht
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Meestgeluisterde albums als achtergrond![]()
Ik moet trouwens opruimen![]()
Klopt, maar ik gebruik mijn dekstop om bestanden de dumpen die ik snel wil kunnen vinden via verkenner, niet zo zeer om dingen via mijn desktop te openen of op te startenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:44 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Pff... veeeeeel te druk voor de ogen, geen contrast, je kan ja niets weer vinden
Waar haal je ze vandaan? Gewoon google?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe plus te lui om 2e scherm weg te werken.
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaan? Gewoon google?
Wallbase.ccquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Link die bazige wallpapersite dan eens
Je weet dat je het formaat van afbeeldingen zelf aan kunt passen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:52 schreef FrankB14 het volgende:
[ []afbeelding[/url] ]
Hoop dat ie niet te groot wordt..
Zal best kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat je het formaat van afbeeldingen zelf aan kunt passen?
[ afbeelding ]
Beste wallpaper site die ik ooit heb gezien, thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flp, fruityloops bestandjequote:
Imageshack ondersteund dat om een of andere reden nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef Nilscollection het volgende:
Wegens gebrek aan originaliteit...
[ http://img28.imageshack.us/img28/8669/schermafbeelding2011110t.png (copy/paste deze link) ]
EDIT: iemand enig idee waarom de [img]-tags niet werken?
Interfacelift.quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef FartHoven het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik zo een image vandaan kan halen?
Probeer eerst tineye eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef FartHoven het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik zo een image vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |