Ik ook niet want dat ben ik ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
beach ik wist niet dat je een nazi was
D'r staat ein hakekraus! op je vliegtuig.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet want dat ben ik ook niet.
Linkje naar orginele?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Editeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk grootste teringbende als achtergrond sinds tijden?
Ze heet Tiffany Mulheronquote:
OMG?!?! hoe? hoe? hoe?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
met een random quote die veranderd om het uur.
Scroll maar naar boven, en gij zult vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had toch een lekker wijf verwacht eigenlijk.
Deze is lachen, heb je nog een plaatje van het origineel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
Al een redelijk oude screenshot, maar hij is buiten wat icoontjes niet veranderd.
[ afbeelding ]
En als je zin hebt om steeds naar blue screens te kijken van vastlopende pc's haal je een crappy windows pcquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |