Liebchenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Brrrrrr.... het is koud in huis
Wat doe jij lief?quote:
Kou kou kou ik hou van kouquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Brrrrrr.... het is koud in huis
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe jij lief?Heb je iets goed te maken
![]()
Oh oh... het touw begint te snijden zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeft.
nee, waarom zou ik!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe jij lief?Heb je iets goed te maken
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeft.
Of hoop je alsnog mee te delen in die alkmaarse coke, nu Olga niet met jou wil delenquote:
ik hoef geen coke ik heb een ICD. Veel effectiever.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Of hoop je alsnog mee te delen in die alkmaarse coke, nu Olga niet met jou wil delen...
Olga deelt de coke niet
Haayquote:
quote:
heey enferquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]Het maandag-we-moeten-weer-beginnen-dipje?
Giertje
Jahoor, lekker gewerkt. Begin er eindelijk weer een beetje in te komenquote:
Meer het ik-heb-knallende-koppijn-en-mensen-beginnen-al-te-praten-en-bevelen-voor-ik-goed-en-wel-binnen-ben-dipjequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:Het maandag-we-moeten-weer-beginnen-dipje?
Giertje
zo zijn gangetjequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor, lekker gewerkt. Begin er eindelijk weer een beetje in te komen![]()
Hoe ist met jou?
Oh gatverquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer het ik-heb-knallende-koppijn-en-mensen-beginnen-al-te-praten-en-bevelen-voor-ik-goed-en-wel-binnen-ben-dipje![]()
Enfer![]()
He meis!quote:
Ikke welquote:
Ja daar kan ik erg slecht tegenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
Oh gatverSterkte dan nog voor vandaag
Hoe ist verder meis?
Oh naar die film ga ik aankomend weekendquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel.
Gewerkt, gezwemmeld en naar de film geweest. Deze: http://frontpage.fok.nl/review/409117/1/1/50/film-red.html
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |