Liebchenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Brrrrrr.... het is koud in huis
Wat doe jij lief?quote:
Kou kou kou ik hou van kouquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Brrrrrr.... het is koud in huis
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe jij lief?Heb je iets goed te maken
![]()
Oh oh... het touw begint te snijden zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeft.
nee, waarom zou ik!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij eindelijk bevrijd wordt uit het bos, waar Muck hem vastgebonden heeft.
Of hoop je alsnog mee te delen in die alkmaarse coke, nu Olga niet met jou wil delenquote:
ik hoef geen coke ik heb een ICD. Veel effectiever.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Of hoop je alsnog mee te delen in die alkmaarse coke, nu Olga niet met jou wil delen...
Olga deelt de coke niet
Haayquote:
quote:
heey enferquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]Het maandag-we-moeten-weer-beginnen-dipje?
Giertje
Jahoor, lekker gewerkt. Begin er eindelijk weer een beetje in te komenquote:
Meer het ik-heb-knallende-koppijn-en-mensen-beginnen-al-te-praten-en-bevelen-voor-ik-goed-en-wel-binnen-ben-dipjequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:Het maandag-we-moeten-weer-beginnen-dipje?
Giertje
zo zijn gangetjequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor, lekker gewerkt. Begin er eindelijk weer een beetje in te komen![]()
Hoe ist met jou?
Oh gatverquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer het ik-heb-knallende-koppijn-en-mensen-beginnen-al-te-praten-en-bevelen-voor-ik-goed-en-wel-binnen-ben-dipje![]()
Enfer![]()
He meis!quote:
Ikke welquote:
Ja daar kan ik erg slecht tegenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
Oh gatverSterkte dan nog voor vandaag
Hoe ist verder meis?
Oh naar die film ga ik aankomend weekendquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel.
Gewerkt, gezwemmeld en naar de film geweest. Deze: http://frontpage.fok.nl/review/409117/1/1/50/film-red.html
En jij?
En, ist wat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
Ikke wel.
Gewerkt, gezwemmeld en naar de film geweest. Deze: http://frontpage.fok.nl/review/409117/1/1/50/film-red.html
En jij?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar kan ik erg slecht tegenLaat me op zijn minst even normaal mijn vest uit doen en mijn spullen opruimen
Maargoed, mevrouw is gelukkig de deur alweer uit.
Verder.. mjah, achHuisarts zegt dat hoofdpijn door de drukte komt en dat ik dus eigenlijk rustiger aan moet doen. ja leuk, dat is dus geen optie
Dus komende maanden continu knallende koppijn
woohoo
En vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor mijn hand, maar ze kunnen er natuurlijk weer niks mee dus ik mag lekker nog een half jaar afwachten
Wederom Woohoo!!
![]()
Maar gelukkig komt Henry vanavond weer lekker thuis, dus daar kijk ik naar uit![]()
Fijn dat jij weer een beetje meer in je werk begint te komen!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel de kachel hoger zetten dan
bij jou geen zon door de ramen ?
Liebchenquote:
Moet je snel eens gaan winkelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kou kou kou ik hou van kou
Ik moet alleen wel een nieuwe jas, want die ik nu heb is een beetje dunnetjes
Ja beter dan gisterquote:
Goed zoooquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beter dan gisterGelukkig maar want ik zat er niet op te wachten nog beroerder te worden
Goedemiddag Marijke, wat fijn dat Sofie en Hilde goed met elkaar kunnen opschieten
Terwijl ze zelf toch ook altijd eerst rustig koffie gaat halen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:![]()
Is soms lastig voor mensen![]()
Ohh, fijnnn leuke huisarts zegPfffff. Balen. En water drinken ofzo, helpt dat nog een beetje? Warme douche/bad?
Wat is er met je hand dan?
Leuk!
Ja, idd, das echt wel fijn. Tis nog heerlijk dat ik deze week overgepland sta, werkt goed. Wellicht volgende week weer gewoon aan de slag, halve dagen ofzo, maar dat bekijk ik donderdag even
Hai meisquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beter dan gisterGelukkig maar want ik zat er niet op te wachten nog beroerder te worden
Goedemiddag Marijke, wat fijn dat Sofie en Hilde goed met elkaar kunnen opschieten
Enfer!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Enfermera het volgende:
Marijk!![]()
[..]
Goed zoooFijn! De misselijkheid is weer weg dus?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Enfermera het volgende:
Marijk!![]()
[..]
Goed zoooFijn! De misselijkheid is weer weg dus?
Ik was gistermiddag een partij beroerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisNog steeds ziek?
Ja, ik ben ook super blij!Sinds gisteren lijkt alles weer goed te zijn
Ze rennen elkaar achterna en spelen met elkaar.
![]()
quote:
Jeeejquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, nu is het lekker warmEn Sofie waste weer Hilde haar oor!
![]()
Enfer heeft behoorlijk wat geld over de balk gesmeten jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!Lekker gesmeten met geld gister?
Las dat je helemaal geslaagd was bij de bodyshop?
En Fha!![]()
![]()
Misschien had ze ook een kutdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf toch ook altijd eerst rustig koffie gaat halen..![]()
Ja nouja, kan de huisarts verder ook niet veel aan doen. Het is ook gewoon spanningshoofdpijn dus daar kunnen ze gewoon niet veel mee. En ze vond het niet een goed idee om me vol te stoppen met zwaardere pijnmedicatie want dan voel ik mijn eigen grenzen helemaal niet meer. Dus opzich snap ik het allemaal prima, maar ik heb er zo lekker weinig aan verder
Mijn hand is in juni ofzo tussen de deur gekomen en hard ook. Sindsdien heb ik er last van. Maar het is een weefsel verhaaltje en daar kunnen ze niet veel meeHij zei dat het soms wel een jaar kan duren voor klachten verdwijnen dus ik moet maar gewoon afwachten en anders ben ik over een halfjaar weer terug
Lekker hoor dat je even wat gespreid kunt doenEn halve dagen lijkt me ook lekker om mee te beginenn. Super dat die mogelijkheid er is!
Jaaaa was heerlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!Lekker gesmeten met geld gister?
Las dat je helemaal geslaagd was bij de bodyshop?
En Fha!![]()
![]()
Jajajajajaquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeej![]()
En wat goed van de poezels![]()
!
[..]
Enfer heeft behoorlijk wat geld over de balk gesmeten ja...
quote:
Oh bah, balen! Maar fijn dat je je beter voelt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gelukkig wel ja
[..]
Ik was gistermiddag een partij beroerden savonds tegen 9-en ging het wel weer...
Lekkere warme douche en daarna lekker slapen
Oh wat fijn zegpoezewoezels vinden elkaar dus hartstikke leuk
[..]
![]()
![]()
En nu naar school
Ja he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeej![]()
En wat goed van de poezels![]()
!
[..]
Enfer heeft behoorlijk wat geld over de balk gesmeten ja...
Dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien had ze ook een kutdag
Ja.. Is ook lastig. Maar bracht ze het dan nog een beetje begrijpend? Soms kunnen huisartsen van die horken zijn
Oh? Dus iets met pezen enzo? Ja, dat kan idd lang duren.. Vervelend!
Ja, zeker fijnZit gewoon in de ziektewet zeg maar, dit is alleen nog therapeutisch werken. Maar met mijn overbelasting ga ik liever te langzaam (tempo oma zeg maar) dan te snel
[..]
Jaaaa was heerlijkHelemaal geweldig, kan ik me echt weer helemaal goed van voelen
![]()
Hey gf
lovelyquote:
trevquote:
enferquote:
Echt hequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorVooral als ik echt goede koopjes scoor
Daar kan ik me echt super goed van voelen
![]()
Zo is ze altijd helaasquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Misschien had ze ook een kutdag
Ja.. Is ook lastig. Maar bracht ze het dan nog een beetje begrijpend? Soms kunnen huisartsen van die horken zijn
Oh? Dus iets met pezen enzo? Ja, dat kan idd lang duren.. Vervelend!
Ja, zeker fijnZit gewoon in de ziektewet zeg maar, dit is alleen nog therapeutisch werken. Maar met mijn overbelasting ga ik liever te langzaam (tempo oma zeg maar) dan te snel
Wel lekker geslapen dan?quote:
Ohjeequote:
Ehquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo is ze altijd helaasOm een of andere reden vinden we het dus ook niet heel erg dat ze tegenwoordig alleen 's ochtend werkt
![]()
Maar mijn huisarts is wel liefDie zegt ook meteen dat ze niet hoopt dat ik straks weer helemaal overspannen en opgebrand ben (dat is eigenlijk altijd zo vanaf maart ongeveer
) Dus ze is wel lief
En het is inderdaad iets weefseligs, zit nog wat vocht tussen en grote kans dat een pees een beetje beschadigd is enzo jaBlablabla gedoe!
Oma temponiks mis mee
![]()
Marijke![]()
![]()
Fijn dat poezums het goed doen
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorVooral als ik echt goede koopjes scoor
Daar kan ik me echt super goed van voelen
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ja, ik wil ook weer eens shoppenMaar dat zit er voorlopig niet in, dus voldoe m'n shoplust wel met de boodschappen
![]()
Jij hebt toch weekend nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |