Waarom delen mensen uit de sportcrew geen coke met hun ex-collega's?quote:Een 45-jarige vrouw uit Alkmaar deed gisteren een bizarre vondst bij het versnijden van haar zojuist gekochte okra's. In de komkommervormige groente bleek een pakje cocaïne te zitten.
De vrouw heeft de groente onlangs gekocht bij een lokale groenteboer. De vrouw belde direct de politie, die hierop de bewuste winkelier aan de tand voelde. Deze beweerde de groente te hebben ingekocht bij een groothandel.
Dat de groenteboer dan ook iets te maken heeft met het witte poeder acht de politie nihil. "Als ik een okra met cocaïne voor 50 cent verkoop, dan wordt de winstmarge wel erg klein", zo luidt zijn verklaring.
Waarom zouden we?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Alkmaarse ontdekt cocaïne in groente
[..]
Waarom delen mensen uit de sportcrew geen coke met hun ex-collega's?
En dat durf jij te zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en ze gaf je geen coke omdat je al vervelend genoeg bent zonder.
Hey ik zou als ik jou was direct naar de gevangenis gaan zonder te betalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Symphonic is de baas der bazen. Een echte baas weet kwaliteit naar ONZ te brengen!
Bedankt voor deze nieuwe /49 thread.
Gr Monopoly !
Gelukkig heb ik nog een "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hey ik zou als ik jou was direct naar de gevangenis gaan zonder te betalen.
die is ongeldigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaart
Nu moet je wachten tot je zes gooitquote:
Jaquote:
Whehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |