Ja, dat is tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik koop vaak dingen bij de bodyshop maar zoek altijd uit wat ik per se wil kopen (heb heerlijke scrub enzo daar vandaan), want elk ding kost vaak toch een tientje. Meestal koop ik max 3 of 4 dingen per keer omdat ik gewoon niet zoveel wil uitgeven. Maar per keer krijg ik wel weer 10% korting met de klantenkaart en elke 4e en 8e keer kan je iets voor resp. 10 en 15 euro uitzoeken
Ja, maar je wist toch al dat ik een meisje was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
.
[..]
. Een échte vrouw dus
.
[..]
![]()
.
Daar kun je ook koopjes scoren, toch?![]()
En het echte shoppen komt vanzelf weer![]()
.
Zolang ik maar niet eenzelfde ervaring mee moet maken als die Lushwinkeldingie in parijs....
[..]
Jij hebt toch weekend nu?
Ben je een beetje uitgerust?quote:
Hai TJquote:
Hoezo weer een andere dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
EhSlecht hoor. Ik heb ook weer een afspraak gemaakt voor woensdag bij mn huisarts, krijg wéér een andere. Ben benieuwd of deze wel een beetje aardig is
![]()
![]()
Ah oke, fijn![]()
Gedoe joh
te lekkerquote:
iddquote:
de zaak is geslotenquote:
toekquote:
Uhhuhquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is tof![]()
Mijn moeder koopt dan heel vaak een cadeautje voor me als ze de korting gespaard heeft
Ik ben ook dol op de bodyshop, vooral de bodybutters en de scrubs zijn heerlijk
[..]
Ja, maar je wist toch al dat ik een meisje was?
En gaan we naar Parijs dan?![]()
Als we dat doen dan beloof ik plechtig dat we niet gaan shoppen, maar naar toffe musea gaan
![]()
[..]
Ben je een beetje uitgerust?
Nou, mijn eigen is met zwangerschapsverlof, vandaag hoorde ik dat dat waarschijnlijk nog bijna een jaar isquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoezo weer een andere dan?
Ik had vroeger een man.. omg.. dat die zijn licentie nog niet kwijt wasAls je daar als vrouw kwam, dan vond hij per definitie al dat het vast een maandelijks vrouwending was. Toen heb ik toch wel bijna hem vermoord
![]()
Das dan wel weer tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is tof![]()
Mijn moeder koopt dan heel vaak een cadeautje voor me als ze de korting gespaard heeft
Ik ben ook dol op de bodyshop, vooral de bodybutters en de scrubs zijn heerlijk
Jaquote:[..]
Ja, maar je wist toch al dat ik een meisje was?
En gaan we naar Parijs dan?![]()
Als we dat doen dan beloof ik plechtig dat we niet gaan shoppen, maar naar toffe musea gaan
![]()
Ja hequote:
Gaan we naar Parijs?!quote:Ja.
Ja.En jeej!
Fijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja natuurlijk en met jou?
Vanavond maar eens na het werk naar huis ipv naar Muck.
Wokquote:
Marijkjequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Hier alles okee
Ook wel eens lekker toch
[..]
Wok
Bluuuh waardeloos. Sterkte alvast voor woensdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
Nou, mijn eigen is met zwangerschapsverlof, vandaag hoorde ik dat dat waarschijnlijk nog bijna een jaar isFijn. Nouja, ik ga daar toch weg. Magoed, vorige keer dat ik daar was had ik zo'n pummel
En bijna geen enkele die ik daar heb gehad is een beetje normaal. Mn eigen is wel aardig, maar ook niet bijzonder. Dus ja.
plek over?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik zal eten deze week, maar heb geen inspiratieVanavond doe ik pasta met gehakt en verse tomaatjes
Iemand nog ideeën?
Als zij ok was wel maar maak me gewoon zorgen om dr nuquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Hier alles okee
Ook wel eens lekker toch
wokkiequote:
Ja hoorquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als zij ok was wel maar maak me gewoon zorgen om dr nu
Thanksquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Bluuuh waardeloos. Sterkte alvast voor woensdag
Volgens mij heeft Deventer niet eens een bodyshop![]()
Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik zal eten deze week, maar heb geen inspiratieVanavond doe ik pasta met gehakt en verse tomaatjes
Iemand nog ideeën?
Pcies!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen jaKut is dat gewoon... Hopen dat het allemaal snel opgelost is en ze zich weer fit voelt enzo
Ik vermaak me wel bij De Tuinenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
ThanksWeet ik niet? Gouda heeft er ook geen hoor, dan moet ik naar R'dam, Zoetermeer, Utrecht.. Zoiets.
Hehehe, je mag mee eten, maar dan eet je wat de pot schaftquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker(muv de tomaatjes
)
Wat dacht je van boeremoos mit wôrs?
Offe, pompoensoep?
Samballoosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog 1 dag te gaan, want vrijdag kookt Fha![]()
Mijn darmen, maag en tong stellen dat op prijsquote:
quote:
Jaquote:[..]
Gaan we naar Parijs?!![]()
![]()
Welke musea wil jij zien?
Ik wil alle dagen mee-etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, je mag mee eten, maar dan eet je wat de pot schaft
Oh ja, de moos is in de aanbieding bij de appieEn dan doe ik wel spekjes ipv wors okee?
En pompoensoep is een goede, die kan ik gewoon ontdooien, dus lekker makkelijk![]()
Nog 1 dag te gaan, want vrijdag kookt Fha![]()
quote:
quote:
daar heb ik geen last vanquote:
Wees blij, dat is in ieder geval iets actief doenquote:
Geluksigquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn darmen, maag en tong stellen dat op prijs
Ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik houd ook niet van pittig eten. Opzich kan ik wel een theelepeltje sambal door mn nasi gooien (maar dan maak ik meer dan voor 2 personen), dan gaat het goed.
Goedzoquote:
Zo ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluksig
[..]
Ik welMaar ik had vorige keer bijna Marijke doodvermoord
ik hou ook totaal niet van scherp etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik houd ook niet van pittig eten. Opzich kan ik wel een theelepeltje sambal door mn nasi gooien (maar dan maak ik meer dan voor 2 personen), dan gaat het goed.
Oeh, stamppottenLekkor.
Maar vanavond ga ik weer lekker patatjes maken van opperdoezenNu het nog kan!
[..]
Ik mag lekker weer naar de fysio zo
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou ook totaal niet van scherp eten
Janoukijkquote:
ik moet dat echt niet vind dat niet te vreten danquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!![]()
Mijn man wil rustig een hele rode peper door het eten gooien, zo heet dat ie zit te zweten aan tafelIk pas. Maargoed, dat soort dingen doet ie gezellig met z'n vader, ik vind het best
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja?
Alle. Nee, geen idee wat ik nog moet zien
![]()
[..]
Ik wil alle dagen mee-eten.
quote:
Dat was met name door de antibioticakuur die ik net achter de kiezen had, mijn darmen were not amusedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluksig
[..]
Ik welMaar ik had vorige keer bijna Marijke doodvermoord
Tot strakjes meis, succes bij de fysioquote:
En daarom vind ik je liefquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Fha het volgende:
[..]
JanoukijkWij eten heel vaak scherp, dus ik ben dat gewend. Maar Marijke niet, dus ik had al 1 eetlepel gedaan ipv 2 en toen ook nog een hoop suiker omdat ik in de stress schoot maar alsnog ging ze bijna dood
Dus dat was zielig
![]()
Dus dit keer zal ik gewoon volledig samballoos koken![]()
* Fha keihart meezingt met liedje van Eels op kantoor
Het is ook een heel lief liedje dus dat snap ikquote:
Jij snapt mequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief liedje dus dat snap ik![]()
ik ga wel eten met jouw man, hoe heter hoe beterquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!![]()
Mijn man wil rustig een hele rode peper door het eten gooien, zo heet dat ie zit te zweten aan tafelIk pas. Maargoed, dat soort dingen doet ie gezellig met z'n vader, ik vind het best
Hebben ze een tijd gegeven wanneer ze zouden bellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit ik allemaal te wachten op een telefoontje... erg irritant, twijfel of ik zelf moet bellen...
Nee. Heb net even gebeld, word teruggebeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hebben ze een tijd gegeven wanneer ze zouden bellen?
Nee dankjequote:
OMGquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik ging boodschappen doen, loop de gang in, staat m'n voordeur open!
Waarschijnlijk heeft die dus de hele nacht opengestaan, OMG!
![]()
Gelukkig is er niets weg, dus het is goed gegaan, maar moet het maar niet nog een keer doen... Had van het zomer ook al een keer de sleutels een hele nacht aan de buitenkant van de voordeur zitten dat is ook goed gegaanDus een derde keer is volgens mij echt het lot tarten
Maar net wel vet goedkope boodschappen gedaan bij de C1000, m'n voorraadkast verder gevuld
nee dankjequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dankjeJij een negerzoen?
voor hetzelfde geld zit er een MPG in je huis als je wakker wordtquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging boodschappen doen, loop de gang in, staat m'n voordeur open!
![]()
Gelukkig is er niets weg, dus het is goed gegaan, maar moet het maar niet nog een keer doen... Had van het zomer ook al een keer de sleutels een hele nacht aan de buitenkant van de voordeur zitten dat is ook goed gegaanDus een derde keer is volgens mij echt het lot tarten
Ja, of good karmaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
jij hebt vast goede waakkatten...
Maar jeej voor boodschaps!
Snickers dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dankje
[..]
voor hetzelfde geld zit er een MPG in je huis als je wakker wordt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef Fha het volgende:
@Marijke: Dat met de sleutels aan de buitenkant heb ik bij mijn ma ook een keer gedaanToen heeft de buurman de deur maar op slot gedraait en een briefje opgehangen dat hij de sleutels had
Mama heeft echter ook een keer de voordeur open laten staan (of eigenlijk: niet hard genoeg dicht geduwd.. klote deur) en toen is dus haar werktas met alles er in (rijbewijs, alle pasjes etc) gejatBoeee
Ja, dat moet ik ook meer gaan doen merk ik dus, dat nakijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had dat bij mn vorige huis vakerDie deur sloot niet goed en als de kindjes dan als laatste binnen kwamen en ik vergat te controleren
En dat was heel eng, want was heel bang in die periode
Dus mezelf aangeleerd om steeds te kijken.
1 nov beginnen met baan
Dat is ook gewoon lomp van ze... En niet getuigen van enig respect..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook meer gaan doen merk ik dus, dat nakijken
En jeuj![]()
Ik weet nog steeds niets trouwens... Zou vrijdag op gesprek voor dat traject, kom ik daar, was het gesprek verzetHad dus niets gehoord, maar volgens hun was m'n voicemail ingesproken (wat dus niet zo was...) Dat is al de zoveelste keer dat het misgaat in hun communicatie, heb er de buik flink van vol... Ik denk dat ik er woensdag wel iets van ga zeggen, want ik heb nu echt een heel slecht beeld van ze...
Ik zou er wel wat van zeggen jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En jeuj![]()
Ik weet nog steeds niets trouwens... Zou vrijdag op gesprek voor dat traject, kom ik daar, was het gesprek verzetHad dus niets gehoord, maar volgens hun was m'n voicemail ingesproken (wat dus niet zo was...) Dat is al de zoveelste keer dat het misgaat in hun communicatie, heb er de buik flink van vol... Ik denk dat ik er woensdag wel iets van ga zeggen, want ik heb nu echt een heel slecht beeld van ze...
Lion?quote:
nou ja ik ken je buurman niet maar een limbo in me huis is al een nachtmerrie.quote:Ja, MPG is niet erg, maar mijn veels te nieuwsgierige buurman zou ik echt om te janken vinden
Och, rotterdam zal ik me toch niet gauw vertonen, dus je hebt mazzel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lion?
[..]
nou ja ik ken je buurman niet maar een limbo in me huis is al een nachtmerrie.
Nou nogal, en ze reageerden bijvoorbeeld ook niet naar de gemeente toe na meermalen bellen/mailenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon lomp van ze... En niet getuigen van enig respect..
Ja nogal ja... dus ga het maar gewoon doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van zeggen jaDit is gewoon echt heeeel slecht (plus extreem chagrijnig makend dus dat mogen ze ook best weten.. bedoel jij past je dag er ook op aan en dan is het elke keer voor niks
)
Heb ik heel toevallig net gehaaldquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lion?
[..]
nou ja ik ken je buurman niet maar een limbo in me huis is al een nachtmerrie.
Nee, maar wie gaat er nou vrijwillig naar Rotterdamquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, rotterdam zal ik me toch niet gauw vertonen, dus je hebt mazzel.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Fha het volgende:
[..]
JanoukijkWij eten heel vaak scherp, dus ik ben dat gewend. Maar Marijke niet, dus ik had al 1 eetlepel gedaan ipv 2 en toen ook nog een hoop suiker omdat ik in de stress schoot maar alsnog ging ze bijna dood
Dus dat was zielig
![]()
Dus dit keer zal ik gewoon volledig samballoos koken![]()
* Fha keihart meezingt met liedje van Eels op kantoor
Dat is idd ook zijn mottoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga wel eten met jouw man, hoe heter hoe beter
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik ging boodschappen doen, loop de gang in, staat m'n voordeur open!
![]()
Maar net wel vet goedkope boodschappen gedaan bij de C1000, m'n voorraadkast verder gevuld
Ligt er aan of er wat te doen isquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar wie gaat er nou vrijwillig naar Rotterdam
muckquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, rotterdam zal ik me toch niet gauw vertonen, dus je hebt mazzel.
Ja hequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahhww. Haha ja XD Als je het niet gewend bent...
[..]
Dat is idd ook zijn motto
[..]![]()
Wat een geluk!
Dan kan je idd beter iets anders vergeten, niet je sleutels die in de voordeur steken of 'm wagenwijd open laten staan
Kolere, t was zwaar bij de fysioBen 2x gekraakt, mn rug zit nu wel weer helemaal los
Maar heb er 2 zware oefeningen bij gekregen (ja voor een gemiddeld iemand wellicht niet waar, maar voor mij nu wel XD). Magoed. Ik ga goed oefenen deze week, ik mag ze 2x doen (ik ben zo iemand die ze dan iedere dag gaat doen
), dus daar hou ik me mooi aan
Het was een grapje Trevquote:
Ja maar die heeft een goede redenquote:
Wat voor huisje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig
Heb trouwens vandaag een huisje in zwolle aangeboden gekregen maar is niet wat ik zoek.
Zo'n echte ouwe geilaard die buurman van je MZ?
Ik woon op de 2e verdieping, dus zit altijd goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alleen omdat ik hier hoger sta dan zij in Wijk en Arnhem.
Niet dat ik er wel wil wonenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he
Oeh en balen van de fysio... Leef je nog een beetje?
[..]
Het was een grapje TrevAl vind ik persoonlijk Rotterdam geen fijne stad.
[..]
Ja maar die heeft een goede reden![]()
[..]
Wat voor huisje?![]()
Nou hij is latent homo, dus dat is het nietMaar hij is gewoon niet helemaal 100% volgens mij, heeft ook bij de sociale werkplaats gewerkt enzo.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haha ja hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he
Oeh en balen van de fysio... Leef je nog een beetje?
[..]
Het was een grapje TrevAl vind ik persoonlijk Rotterdam geen fijne stad.
[..]
Ja maar die heeft een goede reden![]()
[..]
Wat voor huisje?![]()
Nou hij is latent homo, dus dat is het nietMaar hij is gewoon niet helemaal 100% volgens mij, heeft ook bij de sociale werkplaats gewerkt enzo.
1 of ander huisje speciaal voor jongeren. Ergens in de muziekbuurt. woonkamer, slaapkamer, badkamer en meer niet. Keuken zit in je woonkamerquote:
Ik vind het er erg ongezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]Rotterdam is leukkk.
![]()
![]()
[..]
Haha ja hoor!Is niet zo balen, ik vind het wel fijn, wil juist aan de slag
En ik heb nu wel pijn, maar ik voel me steeds beter door de behandeling
Het is het waard!
Wil je naar Zwolle verhuizen dan joh? Wel gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
1 of ander huisje speciaal voor jongeren. Ergens in de muziekbuurt. woonkamer, slaapkamer, badkamer en meer niet. Keuken zit in je woonkamer
Welcome backquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
Wooow. Ik word opeens wakker uit mijn tien minuten durende "naar het scherm staren maar niks zien en je ook niet beseffen dat je zit te staren" momentje
Nee maar een vriendin wil van haar huisje af en belde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je naar Zwolle verhuizen dan joh? Wel gezellig![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
Wooow. Ik word opeens wakker uit mijn tien minuten durende "naar het scherm staren maar niks zien en je ook niet beseffen dat je zit te staren" momentje
Iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het er erg ongezelligIk ga er alleen heen voor concerten enzo, dus ahoy
Maar verder kom ik er echt nooit omdat ik het dus niet echt leuk vind
Maar dat is echt persoonlijk
En aan de slag is wel goed jaEn fijn dat je je steeds beter voelt
[..]
Wil je naar Zwolle verhuizen dan joh? Wel gezellig![]()
[..]
Welcome back![]()
nee hoorquote:
He Ferbquote:
You're welcomequote:
Hoezo dat?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
blegh wat een kutdag weer. Ik voel me gaar en brak en niks waard
van alles watquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt dat? Beetje ziekig, slecht geslapen, of gewoon zomaar?
Knuffquote:
jaquote:
quote:
Nu? En eerlijk gezegd he? Heb ik nog geen koffie gedronken vandaagquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]hoelaat kom je koffie drinken?
Liefffquote:
Beterschap Flashiequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nu? En eerlijk gezegd he? Heb ik nog geen koffie gedronken vandaag![]()
(2 latte macchiato's)
[..]
Liefff
[..]
Beterschap Flashie
je weet waar ik ben nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Nu? En eerlijk gezegd he? Heb ik nog geen koffie gedronken vandaag![]()
(2 latte macchiato's)
Nee dat weet ik niet, is de koffie een beetje te pruimuh ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je weet waar ik ben nu?
Ah popje toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |