Hehehe, je mag mee eten, maar dan eet je wat de pot schaftquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker(muv de tomaatjes
)
Wat dacht je van boeremoos mit wôrs?
Offe, pompoensoep?
Samballoosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog 1 dag te gaan, want vrijdag kookt Fha![]()
Mijn darmen, maag en tong stellen dat op prijsquote:
quote:
Jaquote:[..]
Gaan we naar Parijs?!![]()
![]()
Welke musea wil jij zien?
Ik wil alle dagen mee-etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, je mag mee eten, maar dan eet je wat de pot schaft
Oh ja, de moos is in de aanbieding bij de appieEn dan doe ik wel spekjes ipv wors okee?
En pompoensoep is een goede, die kan ik gewoon ontdooien, dus lekker makkelijk![]()
Nog 1 dag te gaan, want vrijdag kookt Fha![]()
quote:
quote:
daar heb ik geen last vanquote:
Wees blij, dat is in ieder geval iets actief doenquote:
Geluksigquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn darmen, maag en tong stellen dat op prijs
Ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik houd ook niet van pittig eten. Opzich kan ik wel een theelepeltje sambal door mn nasi gooien (maar dan maak ik meer dan voor 2 personen), dan gaat het goed.
Goedzoquote:
Zo ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluksig
[..]
Ik welMaar ik had vorige keer bijna Marijke doodvermoord
ik hou ook totaal niet van scherp etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik houd ook niet van pittig eten. Opzich kan ik wel een theelepeltje sambal door mn nasi gooien (maar dan maak ik meer dan voor 2 personen), dan gaat het goed.
Oeh, stamppottenLekkor.
Maar vanavond ga ik weer lekker patatjes maken van opperdoezenNu het nog kan!
[..]
Ik mag lekker weer naar de fysio zo
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou ook totaal niet van scherp eten
Janoukijkquote:
ik moet dat echt niet vind dat niet te vreten danquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!![]()
Mijn man wil rustig een hele rode peper door het eten gooien, zo heet dat ie zit te zweten aan tafelIk pas. Maargoed, dat soort dingen doet ie gezellig met z'n vader, ik vind het best
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja?
Alle. Nee, geen idee wat ik nog moet zien
![]()
[..]
Ik wil alle dagen mee-eten.
quote:
Dat was met name door de antibioticakuur die ik net achter de kiezen had, mijn darmen were not amusedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluksig
[..]
Ik welMaar ik had vorige keer bijna Marijke doodvermoord
Tot strakjes meis, succes bij de fysioquote:
En daarom vind ik je liefquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Fha het volgende:
[..]
JanoukijkWij eten heel vaak scherp, dus ik ben dat gewend. Maar Marijke niet, dus ik had al 1 eetlepel gedaan ipv 2 en toen ook nog een hoop suiker omdat ik in de stress schoot maar alsnog ging ze bijna dood
Dus dat was zielig
![]()
Dus dit keer zal ik gewoon volledig samballoos koken![]()
* Fha keihart meezingt met liedje van Eels op kantoor
Het is ook een heel lief liedje dus dat snap ikquote:
Jij snapt mequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief liedje dus dat snap ik![]()
ik ga wel eten met jouw man, hoe heter hoe beterquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk, allemaal niet-scherpe eters hier!![]()
Mijn man wil rustig een hele rode peper door het eten gooien, zo heet dat ie zit te zweten aan tafelIk pas. Maargoed, dat soort dingen doet ie gezellig met z'n vader, ik vind het best
Hebben ze een tijd gegeven wanneer ze zouden bellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit ik allemaal te wachten op een telefoontje... erg irritant, twijfel of ik zelf moet bellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |