quote:Michel Fourniret, een Franse boswachter die al vijftien jaar in België woont, blijkt een pedofiele seriemoordenaar te zijn. Twee jaar geleden is hij samen met zijn medeplichtige vrouw Monique veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. Ze hebben minstens acht Franse en Belgische kinderen en jonge vrouwen ontvoerd, misbruikt en vermoord. Michel Fourniret heeft als bijnaam Het monster van de Ardennen en wordt vaak vergeleken met Marc Dutroux. Maar volgens eigen zeggen is hij zelfs nog erger dan Dutroux.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand in voor Reportage met onze bijna jarige vriend?
[..]
Stuur jij het kaartje?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kijk wel, maar waarschijnlijk grotendeels in bed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Allemaal mannen en 1 meisje in 1 appartement?
Fappen op Reportagequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk wel, maar waarschijnlijk grotendeels in bed.
Geen koud bier, terechte klacht!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef tralalala het volgende:
Mannen die zich daar druk over gaan maken.
fappen met mijn vrouw naast mequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
fappen met mijn vrouw naast mewaarom zou ik
Ach, Kevin Spacey deed het ook in American Beautyquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja laten fappenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel weerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel weer
Mochten we het adres vinden
ja, dat dan weer wel. Delegeren ftwquote:
Geen postcodequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
We hebben het adres.. hij woont in een tent aan de Amsterdamse grachten
Speedy alberto mood!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef tralalala het volgende:
Snel Alberto je hebt nog maar 5 minuten!
Daar kom je toch zo achter lijkt me?quote:
Ach ik kan het wel begrijpen, ik kan zelf nazishit niet aan, schindlers lizt bijvoorbeeldquote:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef WcPot het volgende:
Ik ga er weer vandoor mijn wekkertje gaat alweer om 04:45 dus tot volgende week
We gaan gewoon met zijn allen volgend jaar op vakantie. En bellen dan Alberto. Rob sturen we weer naar huisquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef tralalala het volgende:
Nou mensen eindconclusie: WAT EEN KLOTE SEIZOEN!![]()
![]()
Volgend jaar beter
truste, tot volgende weekquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef WcPot het volgende:
heftigquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef WcPot het volgende:
Rob sturen we op de slecht Engelssprekende kok af!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We gaan gewoon met zijn allen volgend jaar op vakantie. En bellen dan Alberto. Rob sturen we weer naar huis
dat vind ik ook niksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach ik kan het wel begrijpen, ik kan zelf nazishit niet aan, schindlers lizt bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
echt te erg
wel ff een speedcheck natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We gaan gewoon met zijn allen volgend jaar op vakantie. En bellen dan Alberto. Rob sturen we weer naar huis
Even verbeterdquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef Cassius het volgende:
Het is RECHTTANDIG afgesneden, niet zo met brokkeltjes!
- Wooninck
dat ook, maar operaties enzo vind ik dan weer wel boeiendquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent meer van Disney
Of met petje+sjaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Onderkoffer in Nederland! Met rastapruik?
ILLEGAAL VUURWERK!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef donald_dick het volgende:
Zo, de laatste, en daarna weer underkaffer in nederland!
Ongelooflijk dat dit kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UNDERCOVER IN NEDERLAND
ja, mooie stoere mannenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje hetzelfde type.
Eerst die John gozert.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UNDERCOVER IN NEDERLAND
Peter R de Vries meende ikquote:
Getverquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook, maar operaties enzo vind ik dan weer wel boeiend
en dat nog op tv laten komen ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Karina het volgende:paranormale kinderen, hoe verzin je het.
Oh, dan eerst Peter dan John en dan pas Alberto.quote:
bel Albertoquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn kind gebrainwashed, willen jullie dit uitzenden?
oke, waar irritatie100 door is geband?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over foksilver die gaat verdwijnen.
Hoi Irritatie100![]()
geen idee, maar ik vind het belachelijk dat ouders hun kids zo op tv laten komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar een eerder seizoen van?
Ja, Alberto smste dat, maar dat was in juni ofzoquote:
Ja, ook een foksilvergebruikerquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, waar irritatie100 door is geband?
Dat wel ja, hahaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind het belachelijk dat ouders hun kids zo op tv laten komen
Sbsquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind het belachelijk dat ouders hun kids zo op tv laten komen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wel ja, hahaik zie nu al wat voor types dat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]Ouders die er van overtuigd zijn dat hún kind dat ene unieke indigokind isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
welke sitequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zie niks staan over UIN op die site
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ouders die er van overtuigd zijn dat hún kind dat ene unieke indigokind isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goedquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
dankjequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Red mijn vakantie, het einde...
luiaard
wil je de goden niet vezoeken aubquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef tralalala het volgende:
Hopen dat er nog meer sneeuw gaat vallen dan vorig jaar!
Ellende ftw!
ja slim hequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef Maraca het volgende:
JAAAAA! Heel slim! Financiële problemen en dan gewoon zwanger raken.doos..
De zaak is opgelost!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef tralalala het volgende:
Iemand een samenvatting over robot advocaten?
Oke...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oke...Dat is de samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oke...Het meeste gebruikte woordje van JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sfeervolle locatie zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
[ afbeelding ]
Zie mij hier bijna vallen.
Ze hebben geen emotie die advocaten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef tralalala het volgende:
Iemand een samenvatting over robot advocaten?
Aha, duidelijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze hebben geen emotie die advocaten.
Mooi toch? En niet eens Gelderland-Middenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sfeervolle locatie zeg
Brabant?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi toch? En niet eens Gelderland-Midden
Dat is toch veel leuker?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Studio Voetbal vergeten! Moet ik ook maar niet zo veel PM'en met Maraca
ziet er schoon uit!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, Utrecht.
Henschotermeer
[ afbeelding ]
Fotosoep!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, Utrecht.
Henschotermeer
[ afbeelding ]
Oh, we kijken niet meer naar SBS?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
Volgens Pepijn had het meisje meTEEN door dat er iets MIS was toen zij TOUWEN om haar polsen kreeg...
quote:
"Waar het woord pedofiel alweer verkeerd gebruikt wordt"quote:
Wilde net zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben die meisjes nooit geleerd dat je niet in een auto moet stappen met vreemden wtf
ik moet Ajax missenquote:
Ik herinner me ineens dat er bij onze basisschool een kinderlokker actief was en dat we geen snoep etc mochten aannemen en never nooit met een onbekende mee gaan!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben die meisjes nooit geleerd dat je niet in een auto moet stappen met vreemden wtf
Werkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
haha goed gegokt, hoezo mis je Twente dan?
Haha, ookal loopt er geen kinderlokker rond, dit is algemene opvoeding tochquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat er bij onze basisschool een kinderlokker actief was en dat we geen snoep etc mochten aannemen en never nooit met een onbekende mee gaan!
Houdoe en bedankt!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben er vandoor, bedankt voor de leuke avond weer
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Welterustequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat sowieso, en het zou best eens kunnen dat het geen echte kinderlokker was.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha, ookal loopt er geen kinderlokker rond, dit is algemene opvoeding toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |