quote:Nou nou, dat klinkt ook niet aardig.Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Denk nou aan je reputatie Duim, voor je het weet sta je bekend als dat-meisje-dat-met-die-Lamon afgesproken heeft. En dat wens je niemand toe
quote:is dat nog erger dan dat meisje dat met techno gedate heeft??Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Denk nou aan je reputatie Duim, voor je het weet sta je bekend als dat-meisje-dat-met-die-Lamon afgesproken heeft. En dat wens je niemand toe
quote:ohja de reden dat ik geen foto's meer in mn fobo hadOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Utrecht en Amsterdam liggen toch vlak naast elkaar? En er is ook nog OV
quote:Ik ben kapot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat nog erger dan dat meisje dat met techno gedate heeft??![]()
ach ik had al een blind meet gehad, blind dates doe ik niet aan en aangezien lamon....
nahja ik denk dus dat t niets gaat worden
quote:Inderdaad, ik zou me blijven vervelen als ik jou was, veel veiliger.Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan is t maar goed dat we niet gaan daten he
wat moet ik nu met een kapotte date?
quote:ik ben niet zo van de veilig maar na het verhaal wat ik vanmiddag las van een meet met een dikke duitserOp woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou me blijven vervelen als ik jou was, veel veiliger.
quote:Mijn fotoboek voldoet niet of is ineens niet klikbaar meer?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de veilig maar na het verhaal wat ik vanmiddag las van een meet met een dikke duitser
zie ik nu opeens toch wel graag een foto voor een date
quote:21.30u, Stairway, je kunt me herkennen aan een rode roos.Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had nog bijna geantwoord ook
quote:dat laatste dusOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn fotoboek voldoet niet of is ineens niet klikbaar meer?
quote:dat ga ik vandaag niet meer redden, hoop dat een ander dit leest en wel komtOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
21.30u, Stairway, je kunt me herkennen aan een rode roos.
quote:niet verkeerd bedoeld he maar t eerste wat ik d8 was: zat je te poepen toen die foto gemaakt werd?Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd..
[ afbeelding ]
Hier doet ie het wel.
quote:Niet verkeerd bedoeld he, maar het eerste wat ik dacht was; kloon.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet verkeerd bedoeld he maar t eerste wat ik d8 was: zat je te poepen toen die foto gemaakt was?![]()
je hebt een herkenbaar gezicht, wel eens op tv geweest? (en is een serieuze vraag)
quote:je bedoeld dat je d8 dat IK een kloon ben of?Op woensdag 20 oktober 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld he, maar het eerste wat ik dacht was; kloon.
quote:Yup.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bedoeld dat je d8 dat IK een kloon ben of?
quote:Geen idee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou Duimelot is echt geen kloon waarom denk je dat nu weer?
quote:Respect Duimelot, zo'n uitmuntend uitgevoerde kloon is historischOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou Duimelot is echt geen kloon waarom denk je dat nu weer?
quote:
quote:Jaha, dat zég je nu wel.. maar volgens mij zijn jij, Techno en Duimelot gewoon één en dezelfde persoon in het echt! Magnifiek opgezet!Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, ik ben het levende bewijs dat Duimpje geen kloon is.. Dansen dat ze kan!prrrrrrrrrrrr
quote:ik ben ook in het complot betrokken! afgestemdeOp woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Jaha, dat zég je nu wel.. maar volgens mij zijn jij, Techno en Duimelot gewoon één en dezelfde persoon in het echt! Magnifiek opgezet!
quote:Ja, die een ultrageheim Zionistisch zenuwcentrum bemannen in een ondergrondse bunker in de Veluwe, waar ze allen 24/7 vrouwenprofielen ontwikkelen, puur om mannen belachelijk te maken!Op woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Jaha, dat zég je nu wel.. maar volgens mij zijn jij, Techno en Duimelot gewoon één en dezelfde persoon in het echt! Magnifiek opgezet!
quote:Mensen zoals ik? Wat heb ik misdaan dan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja de reden dat ik geen foto's meer in mn fobo had
waren ivm mensen zoals jij
dus ff weer mn fobo legen....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, ik ben het levende bewijs dat Duimpje geen kloon is.. Dansen dat ze kan!prrrrrrrrrrrr
quote:gereageerd in mn fobo zomaar uit t niets terwijl ik echt nul reacties meer krijg sinds er geen fotos meer instaanOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Mensen zoals ik? Wat heb ik misdaan dan?
quote:je bent wel grappigOp woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:Tjonge.. ik dacht even dat ik iets ergs had gedaan ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gereageerd in mn fobo zomaar uit t niets terwijl ik echt nul reacties meer krijg sinds er geen fotos meer instaan
en er staat een foto en BOEM....
quote:doe es niet zo serieus wil je?Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Tjonge.. ik dacht even dat ik iets ergs had gedaan ofzoJe schrijft zelf hier in het topic dat je een foto online gezet hebt, toch niet vreemd dat mensen even gaan kijken dan?
quote:Sorry, ik wist niet dat alleen bekenden mochten reageren. Zet dat er voortaan even bij, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe es niet zo serieus wil je?
en kijke is wat anders dan reageren (als wildvreemde)
quote:ik had gewoon de hoop gehad dat als ik mn foto 3 minuten online zou plaatsen de reacties verder wel uit zouden blijvenOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat alleen bekenden mochten reageren. Zet dat er voortaan even bij, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
quote:Ramona heeft niet aan het gesprek meegedaan verder?Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Silenus het volgende:
Ennnn weer een battledate gehad! Zoals altijd weer een daverend succes. Schuingedrukt zeg ik.
*battle*
Een mooi moment om deze psycholoog uit m'n lijst te donderen.
quote:Nee, Ramona kiest mij later. Alles wat die ander zegt staat 'Daniel' voor.Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ramona heeft niet aan het gesprek meegedaan verder?
quote:Haha ja, het is zo obvious.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
Als je piloot bent smelten de dames hoor...
Eerst een lelijke opmerking maken, dan zegt ze nog 'hey, da's niet aardig' en dan lult ze er vervolgens direct overheen 'maaaaaaaaaaareh, dat vliegen he, krijg je dan ook korting'![]()
quote:waar en wanneer in utrecht?Op woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, het is zo obvious.![]()
En Duimelotje, ik ga alleen dansen dit weekend! Wel in Utrecht natuurlijk.
quote:no way ik zou niet een piloot willenOp woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
Als je piloot bent smelten de dames hoor...
Eerst een lelijke opmerking maken, dan zegt ze nog 'hey, da's niet aardig' en dan lult ze er vervolgens direct overheen 'maaaaaaaaaaareh, dat vliegen he, krijg je dan ook korting'![]()
-edit-
en ziet, Duimelot is ook om
quote:Mijn gedicht voor jou
Een beeld, een woord, soms een paar
plotseling uit het niets,
ben ik gedoemd tot martelaar
want hoe bedenk ik iets.
Nooit eerder nog beschreven
ontstaan uit mijn gevoel,
hoe krijgen zinnen leven
weet jij wat ik bedoel.
Een stem die aan me vraagt
verlangen je te raken,
door fantasie steeds uitgedaagd
juist dát gedicht te maken.
Waar woorden passie preken
emotie overheerst,
verdriet en pijn verbleken
en dan nog voor het eerst.
Verrassend orgineel
op wit papier verschijnen,
niet als een luchtkasteel
dat langzaam zal verdwijnen.
Maar eeuwig weet te leven
als deel van jouw bestaan,
het klinkt wat overdreven
maar wen er maar vast aan.
Want ooit gaat het me lukken
vertel ik je nu even,
dat jij geschreven stukken
met hartstocht zal beleven.
quote:OMG ik heb m geeneens afgelezen geen doorkomen aanOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik lurk weer even mee. Kreeg wel een berichtje op Knuz, een of ander gedicht, dus ik terugmailen: je stuurt dat zeker naar allemaal willekeurige vrouwen he? Kreeg geen bericht terug![]()
Dit gedicht:
[..]
quote:Ook maar wat neergeplempt daarOp woensdag 20 oktober 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik kom even (goedbedoeld) spammen
[Win!] Ik Date Maar Wat
quote:"mijn gedicht" ?Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik lurk weer even mee. Kreeg wel een berichtje op Knuz, een of ander gedicht, dus ik terugmailen: je stuurt dat zeker naar allemaal willekeurige vrouwen he? Kreeg geen bericht terug![]()
Dit gedicht:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |