* Maraca krijgt een ideequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij thuiskomst Alberto pas inschakelen
Episch!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef WcPot het volgende:
Stats, Wegmisbruikers
8 auto's staande gehouden
1 motormuis
1 rijbewijs
3 Koos
1 auto in beslag genomen
Ja dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Maaaar hebben ze ter plekke ook geklaagd?
zo te horen welquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Denk het niet gelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Nee, Alberto naar mijn huis lokkenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef tralalala het volgende:
Moeten jullie is specifiek op het gezicht van Alberto letten als hij praat. (vooral als hij tegelijkertijd loopt)
Je lacht je kapot.
Je weet toch dat al die inleidingen 15 minuten duren...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaik was te snel met de volgende post.
het is wel schande dat het gebeurd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Die rolstoel onderwerpen zijn helaas niet zo leuk
Tja, je hoopt altijd dat het vlotter gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je weet toch dat al die inleidingen 15 minuten duren...
Ik moest serieus het geluid zachter zettenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef tralalala het volgende:
Dit is wel een beetje overdreven drama muziek.
Ze zijn terug gegaan lijkt me..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef roos85 het volgende:
of is het daar gefilmd, en komt Alberto speciaal langs?
Ook die kun je schuin houdenquote:
En tegen mij zeggen dat hij het daar te druk voor hadquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto ligt met al die chickies die hij helpt op het strand.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Ja leuk! Weer naar hetzelfde appartement.
En het bewegen van zijn hoofd bij elke nieuwe lettergreep.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe irritant is het dat Alberto iedere keer de klemtoon op het eerste deel van een woord legt.. als je er op gaat letten wordt het echt vervelend
dit dus......quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Ja leuk! Weer naar hetzelfde appartement.
Can't UNhearquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe irritant is het dat Alberto iedere keer de klemtoon op het eerste deel van een woord legt.. als je er op gaat letten wordt het echt vervelend
ja bedanktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
dit is gewoon een verkapte ik ga goedkoop op reis en achteraf zeiken.quote:
Hij had eerst een Twents accent en toen heeft hij het zichzelf afgeleerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
dit is wel 1 van de meest terechte klachten die ik gezien heb hoor, hoe kan je dit nou gezeik noemen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
dit is gewoon een verkapte ik ga goedkoop op reis en achteraf zeiken.
en omdat het reisbureau geen slechte reclame wilt geven ze maar even een gratis reisje.
Duent toch de camewaquote:
Nee ik ook niet, maar ik mis ook steeds de helftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Maraca het volgende:
Ik snap alleen het enelaatste stukje niet van die McDonalds reclame
dat met die kakkers?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Maraca het volgende:
Heb ik iets gemist? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Het album van Wesley, meteen naar de winkel rennen!
Nee, met "deze smaakt net zo goed als bij Oma"quote:
moest even opzitten en pootjes geven bij de familie, nav een sterfgeval. Overmacht dusquote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
moest even opzitten en pootjes geven bij de familie, nav een sterfgeval. Overmacht dus
Het stukje " net zo lekker als die van oma" ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Maraca het volgende:
oh dat, volgens mij is dat een belediging omdat te zeggen,vandaar dat hij tegen zijn hoofd wordt getikt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, met "deze smaakt net zo goed als bij Oma"
Aah, zo .. merciquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef jeoff het volgende:
[..]
Het stukje " net zo lekker als die van oma" ?
Hij krijgt een tik tegen zijn hoofd omdat Mc Donalds natuurlijk niet beter is als het familierecept van Oma volgens die familie.
Dat doen we alquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we de hele week hier blijven posten.
Nee, winnaar van de vorige Popstars.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Nog nooit van gehoord.
Is het de nieuwe Jannes?![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Holy shit waar kan je die stats zien?
oh jeetje, gecondoleerd!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
moest even opzitten en pootjes geven bij de familie, nav een sterfgeval. Overmacht dus
quote:
thanksquote:
en onhygiënisch vuilquote:
Mwa, maximaal 1 pagina per dag ofzo.:')quote:
goedzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb die stats gevonden staat gewoon in de op![]()
![]()
Volgens mij heb ik nog helemaal geen foto van jou gezienquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb die stats gevonden staat gewoon in de op![]()
![]()
Ja dat dus, vreselijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef jeoff het volgende:
Die media markt reclames met die commediant. ZOO irritant
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
Ok.. niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto,
Niet letten op Alberto zijn hoofdbewegingen, niet letten op Alberto zijn hoofdbewegingen, niet letten op Alberto zijn hoofdbewegingen, niet letten op Alberto zijn hoofdbewegingen, niet letten op Alberto zijn hoofdbewegingen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
Ok.. niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto, niet letten op de klemtoon van Alberto,
klemTOONquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
Dat kan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog helemaal geen foto van jou gezien
??quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef tralalala het volgende:
Waarom is het chickie-album uit de OP gehaald?
Uitstekende vraag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef tralalala het volgende:
Waarom is het chickie-album uit de OP gehaald?
Afghanistan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
4 jongens uit Nederland, uit Afghanistan. ALLES WEG!
Ik vroeg het eerstquote:
Neequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik had je toch allang een foto gePM't?
Mag ik hem ook weer, ben de vorige kwijtquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerstEn ik had je toch allang een foto gePM't?
Ik zie hetquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat werd net gezegd, uit Nederland maar afkomstig uit Afghanistan.
Maraca.rar? (hey, dat klinkt nog best goed ook)quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerstEn ik had je toch allang een foto gePM't?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Goed geïntegreerd die jongens, net de Nederlandse nationaliteit en meteen alberto inschakelen
die integratie is niet misluktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Goed geïntegreerd die jongens, net de Nederlandse nationaliteit en meteen alberto inschakelen
Valt een beetje tegen al zeg ik het zelfquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het boeiender dan vorige week?
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
Maraca.rar? (hey, dat klinkt nog best goed ook)
We kunnen ook gewoon een keer daten hoorquote:
en 'contact' met jongeren....quote:
Eerst fotoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een keer daten hoor
ach dat vergeten ze voor het gemakquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Eerst was er kroegentocht, maar wij niet mogen drinken van geloof
paar keer bij geboekt. beviel prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |