Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Serieus TS, die 'Disco2000' (=![]()
![]()
) heet, hou je snaveltje gewoon met je kutmening.
Dom meisje, hou je mond nu maar.quote:foto Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Gadverdamme je bent nog een wijf ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.quote:foto Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Volgens mij was dat Guus Meeuwisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.
ja lap he, nu heb ik hongerquote:
Is hij gebanned?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
half jaar geleden beldequote:
hoe kan een half jaar nou bellen man, dat is een tijdsperiodequote:
oud nieuws tjappiequote:foto Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en wat zei half jaar geleden?
Je kan nog gelijk hebben ook:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
quote:
Dan mot te hier komme!!! VERREKTE KUT!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef pietkanarie het volgende:
Guus Meeuwis![]()
![]()
Carnaval![]()
![]()
En ik kom niet eens uit Brabant!
Ben tot nu toe twee keer naar een optreden van Guus Meeuwis geweest, in het Philips stadion.
Vond het erg leuk. We hadden zitplaatsen, maar blijf maar eens stil zitten als iedereen aan het springen is.
Vooral het nummer 'het dondert en het bliksemt' is erg leuk tijdens zo'n optreden. Al het bier dat de lucht in wordt gegooid. Mooi gezicht!
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
![]()
was er ook een lied voor oma manders?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.
Dat zal jij waarschijnlijk welvinden, maar ja, ieder z'n smaak he
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!quote:
guus meeuwis luisteren is 1 ding...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!![]()
Gelukkig houd ik van bijna alle muziek. Niet alleen maar van Guus Meeuwis.
Zometeen gaan we lachen hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Fixed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef seiramu het volgende:
Brabanders![]()
Bosschenaaaaren![]()
Zachte g![]()
Guus Meeuwis
Carnaval![]()
![]()
![]()
oke en ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Doublepain het volgende:
TS is een autist die voor het eerst TV kijkt.. Toevallig zag hij PSV bovenaan staan en werd zo kwaad dat hij een liedje wou luisteren.. Toevallig kwam hij op Guus Meeuwis.. Daar werd hij heel vrolijk van, maar vrolijk kende hij niet.. Hij ging naar zijn moeder en sloeg haar, rende naar boven en deed de deur op slot. Ging toen gelijk deze klacht schrijven en is nu boos omdat, omdat...
Iddquote:foto Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Standaard haten op Randstad/Brabant![]()
Triest is dat.
Ik voel me alleen superieur alleen limburgers... maar ja, limburgersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Sickert het volgende:
Al die Brabanders die zich beter voelen omdat ze brabo zijn
Heb ook zo'n zwager, nare betweter + familie.
Hebben overal wel een mannetje voor en kunnen alles zelf wel.
En daarna mag een ander de zooi komen opruimen omdat ze het verziekt hebben.
Om advies vragen en het dan alsnog anders doen.. bah!
Tilburg e.o trouwens...
Eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Goed planquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens.
Brabant en Limburg zijn kutprovincies.![]()
Tevens eens met TS.![]()
Kunnen we die Moerdijkbrug niet opblazen zodat dat Brabantse volk en hun Limburgse maatjes gewoon in Braburg* blijven?
* GrootBisdom Braburg = samenvoeging van de meeste achterlijke landsdelen Limburg en Brabant, regio Dordrecht, Drechtsteden en regio Rotterdam samen tot een groot mislukt landsdeel dat in de nabije toekomst zich hopelijk afscheid van de rest van weldenkend Nederland en alleen verder gaat als kerkelijk bisdom - een heuse theocratie dus - onder leiding van Bisschop Gijssen met hoofdstad Roermond.
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed planMijn stem heb je
![]()
Laatst moesten wij voetballen tegen zon team en daar zat in zon kerel in met een zachte g ( ik voetbal zelf in friesland) nou dat ook meteen de grootste kneus van et hele veld![]()
![]()
![]()
!!!
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homoquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.![]()
Eg' nie'
alle mensen die voor ajax zijn ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homo
Goed samengevat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
alle mannen die voor ajax zijn drinken bier dus zijn heteroquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
alle mensen die voor ajax zijn ook
als we dan toch gaan generaliseren, doe ik ook mee
klopt bij schone deerkes kan et nog wel leuk klinken heel af en toe als et niet te erg isquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Goed samengevat.
Behalve voor meisjes dan, daar vind ik die zachte 'g' wel leuk. Verder kunnen ze Brabant leegruimen en volstorten met beton.
Je begrijpt het niet, het gaat niet om generaliseren, maar om feiten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Oh?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Maar gast, je bent toch niet zo wanhopig dat je met een Brabantse of een Limburgse iets af gaan spreken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
klopt bij schone deerkes kan et nog wel leuk klinken heel af en toe als et niet te erg is
Een zachte g moet best kunnen bij een lekkere chimi. However, dat hele accent is natuurlijk uit den boze.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar gast, je bent toch niet zo wanhopig dat je met een Brabantse of een Limburgse iets af gaan spreken.![]()
Goed zolang ze niets zegt, alaaf, maar zodra zo'n Brabantse iets tegen je zegt 'Da' doettegij keigoe' of zoiets, dan is het echt gedaan met je stijfje.
Waar komen homo's toch vandaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Dat is logisch hoor.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAASHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar komen homo's toch vandaan?
Amsterdam hier ver vandaan!
Wonen daar ook super homo's?
Ja, daar wonen super homo's!
Vinden ze kontsex dan ook fijn?
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fryslan is anders een bazenprovincie, met een eigen erkende taal en bijna geen criminaliteit, veel groen, rust en ruimte.quote:
Friesland is een chille provincie om te wonen. (mits je in Heerenveen woont)quote:
Helaas woon ik met mijn ouders en broer en een kat in Hurdegaryp en daar is niet zo veel te doen. Wel ben je zo met de trein in Leeuwarden gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Friesland is een chille provincie om te wonen. (mits je in Heerenveen woont)
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat dat Oost-Brabants is? Dus de kant van Eindhoven / Helmond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.![]()
Eg' nie'
ehm... doei ?quote:
eigenlijk zijn julie dus gewoon en stel boeren met een eigen taal en leven julie in je eigen boeren wereld en vertikken julie het om maar een woord nederlands te spreken met elkaar zodat niet frylanders julie niet verstaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Fryslan is anders een bazenprovincie, met een eigen erkende taal en bijna geen criminaliteit, veel groen, rust en ruimte.
Wij zijn progressief, sociaal en begaan met het milieu, de groenste provincje van Nederland.
Wij hebben ook echt iets om trots op te zijn, Fryslan bestaat langer dan het Koninkrijk der Nederlanden.![]()
Wat is Limburg nou helemaal? Het heeft geen erkende taal, is nooit zelfstandig geweest, veel criminaliteit. In zichzelf gekeerde xenofobische intolerante provincie dat alleen uitblinkt in de statistieken qua hoge werkloosheid en hoge criminaliteitscijfers.En dan komen er ook nog uitsluitend übereikels vandaan: Leers, Verhagen, gekke Geert, Dion Graus, die ene met hoebba-hoebba-hoebba-hop-hop-hop, Eurlings.
![]()
![]()
![]()
Brabant is iets minder triest dan Limburg, dat moet ik dan wel weer toegeven, daar komt af en toe nog wel iets goeds vandaan: Emile Roemer en Jan Marijnissen.En de trein uit Antwerpen.
![]()
Dus Brabanders, als je echt in de put zit, vergelijk je met die stakkers, jullie oosterburen, de Limbo's en in vergelijking met hen, doen jullie het best wel goed.
Wil je echt uit de misère?
west brabants de bestuh:Dquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat dat Oost-Brabants is? Dus de kant van Eindhoven / Helmond.
Het 'Brabants' bestaat niet. West-Brabant is weer totaal iets anders dan Oost-Brabant.
limburg is wel raar jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef fathank het volgende:
En kun je nagaan het is nog een importBrabo ook. Achterlijke Limburger. Met z'n kutmuziek.
Mooi zo.. Dan kan hier meteen een slotje op, voordat de Noord-Nederlanders deze kant optrekken voor de Moerdijkbrug wordt opgeblazen. Anders blijven wij met de ellende zitten.quote:
Oosterhout is inderdaad een eeuhm...geval apart ..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef jeloen het volgende:
[..]
west brabants de bestuh:D
oosterhout de geakste:D
fryslÂn
uhh nee (daar woon ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Oosterhout is inderdaad een eeuhm...geval apart ..
Ik weaun in provinsje Fryslân, niet in Noarwegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef jeloen het volgende:
[..]
eigenlijk zijn julie dus gewoon en stel boeren met een eigen taal en leven julie in je eigen boeren wereld en vertikken julie het om maar een woord nederlands te spreken met elkaar zodat niet frylanders julie niet verstaan
int fries:
ejigejnlijk zjijn jjulie djus gjewøøn ejn sjtel bjøeren mjet ejejn ejigejn tjaal ejn ljeven jjulie ijn jje ejigejn bjøeren wjereld ejn vjertikken jjulie hjet øjm mjaar ejejn wjøørd njederlanjds tje sjpreken mjet ejlkaar zjødat njiet fjrylanders jjulie njiet vjerstaan
in brabants:
eigenlijk zn julie dus gewoon un stel boere met un eige toal un leve julie in oe eige boere wereld un vertikke julie ut om moar un woord nederlands te spreke met elkoar zoda wit frylanders julie wit verstoan Houdoe!
![]()
wij zijn voor friesland eigenland (eindelijk van die klojo''s af:D
Duits pratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
En do bist een écht Frysk? Bist lang net nuchter genôch..
Misschien heb je wel gelijk. Beetje teleurgesteld eigenlijk nog steeds met de verkiezingsuitslag, kan het geen plek geven. Ik had beter verwacht van Nederland, ook al is niet heel Nederland zo tolerant als Amsterdam of Fryslân, maar 24 zetels voor de PVV is toch schrikken. Ik ben er nog altijd kapot van, heb last van plaatsvervangende schaamte en niet alleen ik, ook de rest van mijn familie. Mijn moeder vindt het ook heel erg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
En do bist een écht Frysk? Bist lang net nuchter genôch..
Jezus zeg, zit niet zo te zeiken joh, Schaam je je voor het feit dat 1,5 miljoen mensen mogen zeggen en stemmen wat ze willen stemmen, en jij het daar niet mee eens bent? In tegenstelling tot een hoop aanhangers van ANDERE politieke partijen, worden PVV stemmers snel veroordeelt. Ik schaam me juist voor mensen zoals jij, die plaatsvervangende schaamte (wat een kotswoordquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Beetje teleurgesteld eigenlijk nog steeds met de verkiezingsuitslag, kan het geen plek geven. Ik had beter verwacht van Nederland, ook al is niet heel Nederland zo tolerant als Amsterdam of Fryslân, maar 24 zetels voor de PVV is toch schrikken. Ik ben er nog altijd kapot van, heb last van plaatsvervangende schaamte en niet alleen ik, ook de rest van mijn familie. Mijn moeder vindt het ook heel erg.![]()
Hopelijk komt die nuchterheid terug. Ben nu een beetje de weg kwijt.
maar als ze fries op school gaan geven ga ik van school af sowiso en ik ben zeker niet de enigequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik weaun in provinsje Fryslân, niet in Noarwegen.Zo moeilijk is de taal ook weer niet. Eigenlijk is dit ook nalatigheid van de regering in Den Haag die geen Fryske taal geeft op middelbare scholen buiten Fryslân.
in friesland zitten geen alochtonen daarom haat hij op pvv maar als hij in de randstad komt snapt ie et welquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Jezus zeg, zit niet zo te zeiken joh, Schaam je je voor het feit dat 1,5 miljoen mensen mogen zeggen en stemmen wat ze willen stemmen, en jij het daar niet mee eens bent? In tegenstelling tot een hoop aanhangers van ANDERE politieke partijen, worden PVV stemmers snel veroordeelt. Ik schaam me juist voor mensen zoals jij, die plaatsvervangende schaamte (wat een kotswoord) hebben voor hun landgenoten die hun mening MOGEN geven. Wees blij dat die mensen stemmen, dat je het niet eens bent met hun keuze, is jouw probleem. Ga nu maar snel met je moeder huillie doen.
Als ik jou was zou ik toch echt je school eerst even afmaken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef jeloen het volgende:
[..]
maar als ze fries op school gaan geven ga ik van school af sowiso en ik ben zeker niet de enige
friesland
Say what? Als ik zeg dat ik GL stem dan hebben mensen snel genoeg een oordeel over mij en mijn stem gedrag klaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
[..]
-- In tegenstelling tot een hoop aanhangers van ANDERE politieke partijen, worden PVV stemmers snel veroordeelt.--
Ik niet, maar de mensen die GL hebben gestemd, krijgen niet een dusdanige stempel opgedrukt als mensen die PVV gestemd hebben. Tevens zal niemand zich ervoor "schamen" dat een politieke partij als GL, Partij voor de dieren, of weet ik veel wat voor politieke partij zoveel stemmen heeft gekregen. Nou vooruit, 1 politieke partij heeft dat nog meer dan de PVV, en dat is de Pedo partij, maar die mensen mogen ze van mij opknopen aan de hoogste boom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Say what? Als ik zeg dat ik GL stem dan hebben mensen snel genoeg een oordeel over mij en mijn stem gedrag klaar.
doen alsof er in je kankerfriesland niet op de pvv is gestemdquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Beetje teleurgesteld eigenlijk nog steeds met de verkiezingsuitslag, kan het geen plek geven. Ik had beter verwacht van Nederland, ook al is niet heel Nederland zo tolerant als Amsterdam of Fryslân, maar 24 zetels voor de PVV is toch schrikken. Ik ben er nog altijd kapot van, heb last van plaatsvervangende schaamte en niet alleen ik, ook de rest van mijn familie. Mijn moeder vindt het ook heel erg.![]()
Hopelijk komt die nuchterheid terug. Ben nu een beetje de weg kwijt.
Dit is allerminst waar, waar kom je zelf eigenlijk vandaan dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Alsof ze in oost Brabant keigoed zeggen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat dat Oost-Brabants is? Dus de kant van Eindhoven / Helmond.
Het 'Brabants' bestaat niet. West-Brabant is weer totaal iets anders dan Oost-Brabant.
Het is misschien een andersoortige stempel. Maar een stempel desalniettemin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:10 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik niet, maar de mensen die GL hebben gestemd, krijgen niet een dusdanige stempel opgedrukt als mensen die PVV gestemd hebben. Tevens zal niemand zich ervoor "schamen" dat een politieke partij als GL, Partij voor de dieren, of weet ik veel wat voor politieke partij zoveel stemmen heeft gekregen. Nou vooruit, 1 politieke partij heeft dat nog meer dan de PVV, en dat is de Pedo partij, maar die mensen mogen ze van mij opknopen aan de hoogste boom.
Relatief toch erg weinig. Ongeveer gelijke score met Amsterdam en Nijmegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
doen alsof er in je kankerfriesland niet op de pvv is gestemd
Ach zoals jij reageert op de enige echte liberale partij die Nederland rijk is, de PNVD, blijken de vooroordelen omtrent PVV-ers toch weer te kloppen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef magik7777 het volgende:
Het is nogal "stoer" om PPV stemmers te veroordelen.
Talloze mensen kwalificeren PVV stemmers als dom, en kortzichtig. Tevens worden ze van discrimenerend gedrag beticht. Ze zouden een hekel aan buitenlanders hebben, en alleen daarom hun keuze op de PVV hebben laten vallen. Ze zouden zich niet hebben verdiept in politiek, en zeer impulsief hebben gestemd.
Ik weet niet in welk hokje Groen Links stemmers worden gepropt, maar het zal vast niet zo extreem zijn als PVV stemmers.
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik kom zelf ook uit Brabant en ik luister ook naar Guus Meeuwis.
Ben ik nou klachtwaardig?
Ik ga verhuizen.quote:
Je lult uit je strot. Ik ben geen PVV-er.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ach zoals jij reageert op de enige echte liberale partij die Nederland rijk is, de PNVD, blijken de vooroordelen omtrent PVV-ers toch weer te kloppen.
Amsterdam is echt tof, alleen jammer dat je daar bijna niet inkomt, zelfs niet als je economisch gebonden bent aan Amsterdam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen.
En ik luister voortaan alleen nog maar naar hardcore.
wat wil je daarmee zeggen??quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch echt je school eerst even afmaken.
Ik kom al drie jaar eens in de twee weken in Amsterdam. Ik heb dan ook niet echt een ontzettend Brabants accent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Amsterdam is echt tof, alleen jammer dat je daar bijna niet inkomt, zelfs niet als je economisch gebonden bent aan Amsterdam.
Hardcore hoeft ook weer niet, maar luister gewoon naar socialistische liederen en je wordt weer helemaal gelukkig.
Ik denk dat je een automatisch geweer naar school mee moet nemen, en iedereen die je tegenkomt, vol met lood pompt.quote:
als ik mocht stemmen stemde ik pvv ik ben niet dom ik doe vwo en ben zelf ook allochtoon maar ook autochtoon en om het leuk te maken haat ik niet de buitenlanders maar het gedrag van sommigen en met name de criminaliteit die sommige van hen veroorzaken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef magik7777 het volgende:
Het is nogal "stoer" om PPV stemmers te veroordelen.
Talloze mensen kwalificeren PVV stemmers als dom, en kortzichtig. Tevens worden ze van discrimenerend gedrag beticht. Ze zouden een hekel aan buitenlanders hebben, en alleen daarom hun keuze op de PVV hebben laten vallen. Ze zouden zich niet hebben verdiept in politiek, en zeer impulsief hebben gestemd.
Ik weet niet in welk hokje Groen Links stemmers worden gepropt, maar het zal vast niet zo extreem zijn als PVV stemmers.
hoezo ik vat em nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een automatisch geweer naar school mee moet nemen, en iedereen die je tegenkomt, vol met lood pompt.
welke boeren?quote:
Klopt, een zachte g wordt veroorzaakt door te veel deepthroaten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
lees is goed als ze op school fries zouden geven zou ik ermee stoppenquote:
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Klopt, een zachte g wordt veroorzaakt door te veel deepthroaten.
ja iedereen in NL is echt boer (kom is naar buiten je kan het)quote:
quote:foto Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef jeloen het volgende:
[..]
ja iedereen in NL is echt boer (kom is naar buiten je kan het)
*zucht... lees (en vooral begrijp) jij eens goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef jeloen het volgende:
[..]
lees is goed als ze op school fries zouden geven zou ik ermee stoppen
Je hebt er wel verdacht veel verstand van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast de motivatie zijn. Net als die verrekte Russen, een beetje Russisch babbelen zodat niemand ze verstaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef jeloen het volgende:
[..]
eigenlijk zijn julie dus gewoon en stel boeren met een eigen taal en leven julie in je eigen boeren wereld en vertikken julie het om maar een woord nederlands te spreken met elkaar zodat niet frylanders julie niet verstaan
Hij zal wel uit eigen ervaring spreken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt er wel verdacht veel verstand van.
Heeft je moeder ook een zachte G of gewoon een harde L?quote:foto Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt er wel verdacht veel verstand van.
o nu vat ik hem je bedoelt met afmaken doodmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef magik7777 het volgende:
[..]
*zucht... lees (en vooral begrijp) jij eens goed.
Je school eerst afmaken.....
Met een geweer naar school gaan en iedereen die je tegenkomt met lood volpompen.
als je dat niet snapt.....
Vanaf vanmiddag, heeft je moeder ook een zachte Gquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het begrijpt eigenlijk zijn het hele inteligente wezens die friezen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast de motivatie zijn. Net als die verrekte Russen, een beetje Russisch babbelen zodat niemand ze verstaat.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag, heeft je moeder ook een zachte G
en jij woont in......(inset provinsie).....?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Nobu het volgende:
Kom op Brabandertjes, kunnen jullie echt niets beters verzinnen dan mijn eigen ervaring en mijn moeder? Ik zou bijna geloven dat jullie echt in een of ander achterstandsgebied leven.
bij c vergeet je koein (zonder e ertussen zo zeggen ze dat in fryslÂn)quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.
B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koeien. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstartenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Karzai het volgende:
Guus is een gezellige gewone jongen die leuke liedjes maakt die je makkelijk mee kan zingen.
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen een hekel aan hem kunnen hebben.
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Alles beter dan een Brabander. Houdoe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.
B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
je neemt het op voor belegen alleeh alles wat slecht zou zijn aan ons is bij hun ook maar dan 10x zo ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.![]()
Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn.Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.![]()
Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn.Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
maar je moet niet zulke moeilijke woorden gebruiken dat snappen ze niet )eigenlijk is het best sneu om aan te horen dat fries ) ik keek net hvnl (ja sbsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
Ik ga voor Aquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
En welke nationaliteit krijgt het volk dan? En welke taal wordt er gesproken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef betyar het volgende:
Ja brabant is echt kut want:
-In brabant heb je nog ruimte
-In brabant zeg je nog goedendag tegen vreemde mensen
-In brabant zijn ze niet vies om een ander te helpen
-In brabant ruikt het nog naar natuur i.p.v. uitlaatgassen.
-In brabant hebben we echt Bossche Bollen.
-In brabant kijken we elkaar nog gewoon aan.
-In brabant hoeft het gras niet groener te zijn dan bij de buren..
-In brabant is het gezellig druk niet stampdruk
-In brabant kunnen kinderen nog gewoon oversteken en te voet naar school.
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten?quote:foto Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:
[..]
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?
Sterke redenatie.
Het gedeelte dat je redenatie te dom is voor woorden en dat je er helemaal niets van snapt. Maar blijf maar lekker in de randstad, allochtoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?
Pussyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Iedereen in Brabant houdt van Guus MeeuwisGa fietsen, kutTs.
[..]
Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten?
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Brabanders doen altijd mee aan radio spelletjes. Dat komt omdat hun dagelijkse activiteiten eigenlijk alleen bestaan uit Bavaria drinken.
Hallo lusters, er is ook gewoon lekker bier!
O'townquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef jeloen het volgende:
[..]
uhh nee (daar woon ik) is gewoon hartstikke vet
Hier loopt veel betere punani rondquote:
Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.
En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
Dat betekend niet dat je geen randstad pussy lust....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier loopt veel betere punani rond
Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.
En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
Nietes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.
Ts is afgewezen door brabantse hoeren tijdnes carnavalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.
Enkel Brabanders zijn dom genoeg om een A-prijs voor een B of C product te betalen.
Ik ben juist met meerder bier soorten te bekoren. Juist Brabanders drinken enkel en alleen Bavaria. Feit.
Ik drink overigens geen pils. Ik drink bier.
Hou je kop troll.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:
[..]
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
Wat is er mis met Limburg?quote:foto Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef luckass het volgende:
[..]
O'town![]()
Oost-Brabant en Limburg![]()
Carnaval![]()
![]()
Guus Meeuwis![]()
![]()
![]()
Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand.
Sta je dan met je feit.
Trollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.
Schultenbrau is ook prima bier, maar daar betaal je toch ook niet de hoofdprijs voor......
Die gasten komen ook niet stoer over met hun zachte Gquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed planMijn stem heb je
![]()
Laatst moesten wij voetballen tegen zon team en daar zat in zon kerel in met een zachte g ( ik voetbal zelf in friesland) nou dat ook meteen de grootste kneus van et hele veld![]()
![]()
![]()
!!!
Nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef magik7777 het volgende:
Onzin, dat er alleen Bavaria word geschonken.
Ben je het er niet mee eens? Waar haal je die wijsheid vandaan? Kom je hier in elke kroeg dan?
Grolsch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Troll
Maar welk bier drink jij dan tijdens het stappen? Als je geen pils drinkt?
Dit is een KLB-topic over Brabanders, dus wie is hier nou de troll. Misschien moet je toch maar eens naar school gaan om enig niveau te bereiken voordat je meedoet in een grote mensen discussie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Hou je kop troll.
Je hebt schijnbaar iets tegen worstenbroodjes.
Traumatische ervaring mee ofzo?
Ik weet niet uit welke stink provincie jij komt, maar schijnbaar durf je dat niet te zeggen, omdat ze waarschijnlijk nog veel vreemdere gewoontes en rariteiten er op na houden.
Dan onderstreep je mijn vermoeden dat je "feiten" zijn gebasseerd op puur giswerk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet
Brabanders moet zelf weten wat ze drinken. Uit mijn hoofd. Gelukkig niet.
Kijk gewoon eens op de wiki pagina over Noord-Brabant, luie hond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gedeelte dat je redenatie te dom is voor woorden en dat je er helemaal niets van snapt. Maar blijf maar lekker in de randstad, allochtoon.
Wikipedia..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens op de wiki pagina over Noord-Brabant, luie hond.
Ik heb weleens in Brabant rondgereist, Amstel, Heineken, Grolsch is er te koopquote:foto Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef magik7777 het volgende:
Onzin, dat er alleen Bavaria word geschonken.
Ben je het er niet mee eens? Waar haal je die wijsheid vandaan? Kom je hier in elke kroeg dan?
D'r staat ook niet dat jij een luie hond bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wikipedia..!
En tevens staat ook daar niet dat het voor Brabanders een culinair hoogtepunt is.
Nope, want ik ben de norm.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan onderstreep je mijn vermoeden dat je "feiten" zijn gebasseerd op puur giswerk.
In meer dan de helft van de kroegen word GEEN Bavaria geschonken.
Even beter zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wikipedia..!
En tevens staat ook daar niet dat het voor Brabanders een culinair hoogtepunt is.
Je onderbouwd je mening niet, en doet uitspraken die kant noch wal raken = Trollingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef OEM het volgende:
[..]
Dit is een KLB-topic over Brabanders, dus wie is hier nou de troll. Misschien moet je toch maar eens naar school gaan om enig niveau te bereiken voordat je meedoet in een grote mensen discussie.
Herfstbok en Kanon lutser.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen pils?! Of drink je speciaalbier van Grolsch?
de ondergrens ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nope, want ik ben de norm.
Een typisch Brabants broodje = voor Brabanders een culinair hoogtepunt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even beter zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Je onderbouwd je mening niet, en doet uitspraken die kant noch wal raken = Trolling
Je noemt iemand een luie hond, terwijl je diegene niet eens kent = Trolling
Je probeert iemand af te serveren, door dingen direct op de man te spelen = Trolling
Je haalt er zaken bij die totaal niet van belang zijn (worstenbroodjes) en probeert daar de hele discussie aan op te hangen = Trolling
Nee maar het wordt wel 'Brabants' genoemd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een typisch Brabants broodje = voor Brabanders een culinair hoogtepunt?
Wat brabanders zien als ondergrens is niet interessant.quote:
Je probeert je goed te praten. Eerder dronk je nog geen pils en nu maak je me wijs dat je als je gaat stappen enkel herfstbok en kanon drinkt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Herfstbok en Kanon lutser.
Bovendien drink ik meer dan enkel pils. Ik hou van bier. Pils is daarin slechts een klein onderdeel.
Ik heb allang ge-google'd wijsneus.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!
enne ik heb een mond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!
Ik zal niet meer over jullie heilige worstenbroodje beginnen. Ik wist niet dat het zo gevoelig ligt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik heb allang ge-google'd wijsneus.....
Klagen mag gerust, maar kom dan wel met een onderbouwde mening aanzetten, en niet met iets ridicuuls als een fucking worstenboordje.
Trolling 24/7quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik zal niet meer over jullie heilige worstenbroodje beginnen. Ik wist niet dat het zo gevoelig ligt.
Worstenbroodje kan me gestolen worden, jij vind het schijnbaar waardig om brabanders er over te veroordelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik zal niet meer over jullie heilige worstenbroodje beginnen. Ik wist niet dat het zo gevoelig ligt.
Denk je dat nou echt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je probeert je goed te praten. Eerder dronk je nog geen pils en nu maak je me wijs dat je als je gaat stappen enkel herfstbok en kanon drinkt?
Goed gegoogled trouwens, allochtoon.
Praat eens normaal manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers dat de provincie waar jij woonbaar bent, zulke lekkernijen niet kunnen bedenken.
Binnenkort staat Brabant bekent om haar worstenbroodjes, vlaamse frieten en bier. Wat verlang ik naar de dag dat jullie allemaal ophoepelen naar Belgiëquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Worstenbroodje kan me gestolen worden, jij vind het schijnbaar waardig om brabanders er over te veroordelen.
Volgens mij ben je jaloers dat de provincie waar jij woonbaar bent, zulke lekkernijen niet kunnen bedenken.
1 woord... NIJD....
De haters komen ook met goede argumenten om hun mening kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brabant haten is net zoiets als geld haten
Vlaamse frieten uit Noord-Brabant ja?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Binnenkort staat Brabant bekent om haar worstenbroodjes, vlaamse frieten en bier. Wat verlang ik naar de dag dat jullie allemaal ophoepelen naar België
Sorry, je hebt immers geen t.v. en bent nog nooit op de verharde weg geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat een biermerk Biertje?
Reclames van Biertje zeggen me niks.
En Feyenoord bekend om na-competitie, voor handhaving in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Binnenkort staat Brabant bekent om haar worstenbroodjes, vlaamse frieten en bier. Wat verlang ik naar de dag dat jullie allemaal ophoepelen naar België
Sorry, bij woorden van meer dan 3 lettergrepen, is het voor jou onmogelijk je concentratie te behouden.quote:
Dan is het dus de reclame van Heineken en niet van Biertje....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:56 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt immers geen t.v. en bent nog nooit op de verharde weg geweest.
Biertje? Is van Heineken, met die mafkees in dat ski-pak.
off-topic, op de man, trollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En Feyenoord bekend om na-competitie, voor handhaving in de eredivisie.
Sorry, maar ik beheers blijkbaar dat Brabantse babytaaltje niet. Als je eens begint bij gewoon correct Nederlandse zinnen te maken in plaats van een zooi woorden door elkaar te husselen en dat te verheffen tot een zin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Sorry, bij woorden van meer dan 3 lettergrepen, is het voor jou onmogelijk je concentratie te behouden.
Precies dit, dat onfundeerde geblaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom komen ze niet met goede argumenten? Begint een beetje zielig te worden...
Maakt niet uit. Wij maken wel deel uit van Nederland en haar welzijn met onze haven. Wat heeft brabant? Die worstenbroodjes kunnen we missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En Feyenoord bekend om na-competitie, voor handhaving in de eredivisie.
Kutaccent en het worstenbroodje zijn afdoende argumenten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom komen ze niet met goede argumenten? Begint een beetje zielig te worden...
Ik basseer dat op het feit dat iedere bierdrinker weet wat je bedoelt met "Biertje?" Dat jij daar niet onder valt, maakt jou de uitzondering.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan is het dus de reclame van Heineken en niet van Biertje....
Waarop baseer je dat ik geen tv heb en nog nooit op de verharde weg ben geweest? Op het feit dat jij de dingen verkeerd schrijft?
Ook mooi trouwens om van een brabander te horen dat ik nog nooit op de verharde weg ben geweest.
Brabant het land van de tachtig wegen. Pas sinds een paar jaar hebben ze door dat snelwegen toch een stuk relaxter zijn.
Dan blijf je er toch weg?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef OEM het volgende:
[..]
Kutaccent en het worstenbroodje zijn afdoende argumenten.
Philips, ASML, DAF?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wij maken wel deel uit van Nederland en haar welzijn met onze haven. Wat heeft brabant?
Jullie voegen niks toe aan Nederland. Jullie zijn de Wallonië van Nederland. Dat je dat zelf niet inziet of wilt inzien is natuurlijk niet onze fout.quote:
Ik denk dat hier genoeg multinationals zitten om er maar eentje te noemen. Philips... Economie in brabant is ver boven het gemiddelde in Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wij maken wel deel uit van Nederland en haar welzijn met onze haven. Wat heeft brabant? Die worstenbroodjes kunnen we missen als kiespijn.
Het beste is gewoon om jullie samen met Limburg naar België te sturen met jullie gekke accent en rare manier van doen. Ik ben nog geen hetero brabander tegen gekomen met hun verwijde 'g'.
Kutaccent?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef OEM het volgende:
[..]
Kutaccent en het worstenbroodje zijn afdoende argumenten.
Volgens mij stond pas in het nieuws dat uit onderzoek Brabants het prettigste accent is?quote:Het Brabants is samen met het Hollands de belangrijkste groep Nederlandse hoofddialecten. De eerste belangrijke vorming van het Standaardnederlands vond in de 16e eeuw plaats in Antwerpen.
Ja, die kunnen naar Duitsland. We maken een elitair apart land met alleen Zuid-Holland en Utrecht. De enige twee provincies die wat toevoegen aan Nederland. Noord-Holland wil ik er niet bij hebben omdat Amsterdam dus Rotterdam Airport wordt de nieuwe Schiphol.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Philips, ASML, DAF?
Waar hebben Gronigen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland en Zeeland? Ook maar wegdoen?
succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, die kunnen naar Duitsland. We maken een elitair apart land met alleen Zuid-Holland en Utrecht. De enige twee provincies die wat toevoegen aan Nederland. Noord-Holland wil ik er niet bij hebben omdat Amsterdam dus Rotterdam Airport wordt de nieuwe Schiphol.
Dat is toch mooi? Zoiets kunnen ze wel gebruiken in België. Ze spreken jullie taal en zien er net zo verwaarloosd uit als jullie. Ik zie het probleem echt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat hier genoeg multinationals zitten om er maar eentje te noemen. Philips... Economie in brabant is ver boven het gemiddelde in Nederland.
Je komt louter in de homo bar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog geen hetero brabander tegen gekomen met hun verwijde 'g'.
Er is anders genoeg industrie met bedrijven als DAF en Philips. En we zijn met zijn allen Nederland, als een province wat meer of minder toevoegt wil dat niet zeggen dat ze maar weg moeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jullie voegen niks toe aan Nederland. Jullie zijn de Wallonië van Nederland. Dat je dat zelf niet inziet of wilt inzien is natuurlijk niet onze fout.
Knooppunt Hooipolder is het toonbeeld van de achterstand van Noord-Brabantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik basseer dat op het feit dat iedere bierdrinker weet wat je bedoelt met "Biertje?" Dat jij daar niet onder valt, maakt jou de uitzondering.
Ik rij liever 1 uur 80km/uur op een 80km/uur weg, dan een half uur 120 op de snelweg, om vervolgens een half uur in de file te staan.
En 80 wegen zijn gewoon verhard hoor.
Je ziet wel meer niet, maar dat is gewoon te wijten aan je kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is toch mooi? Zoiets kunnen ze wel gebruiken in België. Ze spreken jullie taal en zien er net zo verwaarloosd uit als jullie. Ik zie het probleem echt niet
Dat wilt het wel zeggen. Nu blijven wij maar de ellende van andere provincies slikken en dragen. Jullie hebben meer overeenkomsten met België dan met Nederland dus is de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is anders genoeg industrie met bedrijven als DAF en Philips. En we zijn met zijn allen Nederland, als een province wat meer of minder toevoegt wil dat niet zeggen dat ze maar weg moeten.
Maar Amsterdam en Schiphol voegen wel iets toe aan Nederland, dat is toch wat je leuk vindt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, die kunnen naar Duitsland. We maken een elitair apart land met alleen Zuid-Holland en Utrecht. De enige twee provincies die wat toevoegen aan Nederland. Noord-Holland wil ik er niet bij hebben omdat Amsterdam dus Rotterdam Airport wordt de nieuwe Schiphol.
Mooi voor België knuppel, wat moet Nederland nou daarmeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu is het in een keer mooi? Net zei je nog dat ze hier niks hadden...
En dat bepaal jij? Je doet net alsof je eigen provincie de koning van het land is en de rest alleen maar teert op jouw provincie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat wilt het wel zeggen. Nu blijven wij maar de ellende van andere provincies slikken en dragen. Jullie hebben meer overeenkomsten met België dan met Nederland dus is de keuze snel gemaakt.
Ja, dat is moeilijk. Van nature heeft iedereen buiten Amsterdam een hekel aan Amsterdam en alles wat ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar Amsterdam en Schiphol voegen wel iets toe aan Nederland, dat is toch wat je leuk vindt?
Is dat een 80-weg?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Knooppunt Hooipolder is het toonbeeld van de achterstand van Noord-Brabant
Ze zeggen altijd dat Feyenoorders dom zijn, nu zie ik het ook...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mooi voor België knuppel, wat moet Nederland nou daarmee
Nog niet, maar mijn tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Je doet net alsof je eigen provincie de koning van het land is en de rest alleen maar teert op jouw provincie.
Wees maar niet bang hoor, ik heb je niet gezienquote:
Ik heb geen hekel aan Amsterdam hoor, waarom zou ik? En Rotterdam Airport gebruiken kun je nu ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat is moeilijk. Van nature heeft iedereen buiten Amsterdam een hekel aan Amsterdam en alles wat ermee te maken heeft.
Ik zou zeggen, maak er een eiland van op de Noordzee en wij gebruiken Rotterdam airport
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Amsterdam hoor, waarom zou ik? En Rotterdam Airport gebruiken kun je nu ook.
En elders in Nederland heb je geen knooppunten waar file's staan?quote:
Dat je het al overweegt zegt al genoeg over jou als persoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, en ik ga verhuizen naar den bosch..
dat kan ik dus beter niet doen als ik dit lees?
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En elders in Nederland heb je geen knooppunten waar file's staan?
Slecht argument....alweer....
Misschien houd hij wel van groen en ruimte inplaats van alleen maar hoge gebouwen en havens...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat je het al overweegt zegt al genoeg over jou als persoon.
Jij beweert dat de reclame van Biertje is. Dat is dus niet zo. de reclame is van Heineken. De term "Biertje" wordt er inderdaad wel in gebruikt, maar dat maakt het nog niet de reclame van biertje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik basseer dat op het feit dat iedere bierdrinker weet wat je bedoelt met "Biertje?" Dat jij daar niet onder valt, maakt jou de uitzondering.
Ik rij liever 1 uur 80km/uur op een 80km/uur weg, dan een half uur 120 op de snelweg, om vervolgens een half uur in de file te staan.
En 80 wegen zijn gewoon verhard hoor.
Friesland is wel Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.
Ik zal je helpen: Hoopolder is in Nederland de enige gelijkvloerse kruising tussen autosnelwegen, geregeld via verkeerslichten. Terwijl de hele wereld (nouja) z'n infrastructuur moderniseert, zit Brabant een wedstrijd worstenbroodjes bakken te houden.
(en niet met Joure aankomen zetten, want dat is Friesland, en al helemaal geen Nederland).
En dan? Ongefundeerd lopen afgeven op een provincie waar ik in het dagelijks leven niks mee te maken heb?quote:
Nou, eigenlijk inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien houd hij wel van groen en ruimte inplaats van alleen maar hoge gebouwen en havens...
Dan zit je daar wel goed lijkt me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk inderdaad wel ja
cker wel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
och, zit nogsteeds in minder dan een halfuur in utrecht, en ongeveer zelfde tijd in r'dam.. dus om nou te zeggen dat ik gigantisch ver van de oh zo goed ontwikkelde randstad af woonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zit je daar wel goed lijkt me.
Ik denk dat het gros van de mensen precies weten wat je bedoelt als je zegt de reclame van Biertje? en ze moeilijk gaan kijken als je zegt de reclame van Heineken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij beweert dat de reclame van Biertje is. Dat is dus niet zo. de reclame is van Heineken. De term "Biertje" wordt er inderdaad wel in gebruikt, maar dat maakt het nog niet de reclame van biertje.
Het gaat er niet om dat het gros het begrijpt. Dat komt doordat wij niet-brabanders snappen dat het voor jullie brabanders al moeilijk genoeg is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen precies weten wat je bedoelt als je zegt de reclame van Biertje? en ze moeilijk gaan kijken als je zegt de reclame van Heineken.
Maar mijn welgemeende excuses, ik had je ingeschat bij de mensen die het wel begrepen. Fout van mijn kant dus. Ik zal voortaan alles precies bij de naam noemen, zodat ook jij weet wat ik bedoel.
Ik hou mijn mond niet,m want ik ben er vaak zat geweest, en zonder file. Ja ook rond de spits. Je hebt er wel eens vertagingen en file's, maar dat heb je in heel Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.
Ik zal je helpen: Hoopolder is in Nederland de enige gelijkvloerse kruising tussen autosnelwegen, geregeld via verkeerslichten. Terwijl de hele wereld (nouja) z'n infrastructuur moderniseert, zit Brabant een wedstrijd worstenbroodjes bakken te houden.
(en niet met Joure aankomen zetten, want dat is Friesland, en al helemaal geen Nederland).
Schat ik je toch (weer) te hoog in. Het sarcasme droop van mijn bericht af, maar ook dat begrijp je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het gros het begrijpt. Dat komt doordat wij niet-brabanders snappen dat het voor jullie brabanders al moeilijk genoeg is.
Het is gewoon incorrect taalgebruik.
Net als de uitdrukking "Klopt als een bus trouwens"
We l fijn dat je toch nog enigszins het licht gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop