Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Serieus TS, die 'Disco2000' (=![]()
![]()
) heet, hou je snaveltje gewoon met je kutmening.
Dom meisje, hou je mond nu maar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Gadverdamme je bent nog een wijf ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Volgens mij was dat Guus Meeuwisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.
ja lap he, nu heb ik hongerquote:
Is hij gebanned?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
half jaar geleden beldequote:
hoe kan een half jaar nou bellen man, dat is een tijdsperiodequote:
oud nieuws tjappiequote:
Je kan nog gelijk hebben ook:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
quote:
Dan mot te hier komme!!! VERREKTE KUT!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef pietkanarie het volgende:
Guus Meeuwis![]()
![]()
Carnaval![]()
![]()
En ik kom niet eens uit Brabant!
Ben tot nu toe twee keer naar een optreden van Guus Meeuwis geweest, in het Philips stadion.
Vond het erg leuk. We hadden zitplaatsen, maar blijf maar eens stil zitten als iedereen aan het springen is.
Vooral het nummer 'het dondert en het bliksemt' is erg leuk tijdens zo'n optreden. Al het bier dat de lucht in wordt gegooid. Mooi gezicht!
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
![]()
was er ook een lied voor oma manders?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.
Dat zal jij waarschijnlijk welvinden, maar ja, ieder z'n smaak he
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!quote:
guus meeuwis luisteren is 1 ding...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!![]()
Gelukkig houd ik van bijna alle muziek. Niet alleen maar van Guus Meeuwis.
Zometeen gaan we lachen hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Fixed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef seiramu het volgende:
Brabanders![]()
Bosschenaaaaren![]()
Zachte g![]()
Guus Meeuwis
Carnaval![]()
![]()
![]()
oke en ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Doublepain het volgende:
TS is een autist die voor het eerst TV kijkt.. Toevallig zag hij PSV bovenaan staan en werd zo kwaad dat hij een liedje wou luisteren.. Toevallig kwam hij op Guus Meeuwis.. Daar werd hij heel vrolijk van, maar vrolijk kende hij niet.. Hij ging naar zijn moeder en sloeg haar, rende naar boven en deed de deur op slot. Ging toen gelijk deze klacht schrijven en is nu boos omdat, omdat...
Iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Standaard haten op Randstad/Brabant![]()
Triest is dat.
Ik voel me alleen superieur alleen limburgers... maar ja, limburgersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Sickert het volgende:
Al die Brabanders die zich beter voelen omdat ze brabo zijn
Heb ook zo'n zwager, nare betweter + familie.
Hebben overal wel een mannetje voor en kunnen alles zelf wel.
En daarna mag een ander de zooi komen opruimen omdat ze het verziekt hebben.
Om advies vragen en het dan alsnog anders doen.. bah!
Tilburg e.o trouwens...
Eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Goed planquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens.
Brabant en Limburg zijn kutprovincies.![]()
Tevens eens met TS.![]()
Kunnen we die Moerdijkbrug niet opblazen zodat dat Brabantse volk en hun Limburgse maatjes gewoon in Braburg* blijven?
* GrootBisdom Braburg = samenvoeging van de meeste achterlijke landsdelen Limburg en Brabant, regio Dordrecht, Drechtsteden en regio Rotterdam samen tot een groot mislukt landsdeel dat in de nabije toekomst zich hopelijk afscheid van de rest van weldenkend Nederland en alleen verder gaat als kerkelijk bisdom - een heuse theocratie dus - onder leiding van Bisschop Gijssen met hoofdstad Roermond.
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed planMijn stem heb je
![]()
Laatst moesten wij voetballen tegen zon team en daar zat in zon kerel in met een zachte g ( ik voetbal zelf in friesland) nou dat ook meteen de grootste kneus van et hele veld![]()
![]()
![]()
!!!
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homoquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.![]()
Eg' nie'
alle mensen die voor ajax zijn ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homo
Goed samengevat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homo
alle mannen die voor ajax zijn drinken bier dus zijn heteroquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
alle mensen die voor ajax zijn ook
als we dan toch gaan generaliseren, doe ik ook mee
klopt bij schone deerkes kan et nog wel leuk klinken heel af en toe als et niet te erg isquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Goed samengevat.
Behalve voor meisjes dan, daar vind ik die zachte 'g' wel leuk. Verder kunnen ze Brabant leegruimen en volstorten met beton.
Je begrijpt het niet, het gaat niet om generaliseren, maar om feiten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Oh?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Maar gast, je bent toch niet zo wanhopig dat je met een Brabantse of een Limburgse iets af gaan spreken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
klopt bij schone deerkes kan et nog wel leuk klinken heel af en toe als et niet te erg is
Een zachte g moet best kunnen bij een lekkere chimi. However, dat hele accent is natuurlijk uit den boze.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar gast, je bent toch niet zo wanhopig dat je met een Brabantse of een Limburgse iets af gaan spreken.![]()
Goed zolang ze niets zegt, alaaf, maar zodra zo'n Brabantse iets tegen je zegt 'Da' doettegij keigoe' of zoiets, dan is het echt gedaan met je stijfje.
Waar komen homo's toch vandaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Dat is logisch hoor.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAASHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar komen homo's toch vandaan?
Amsterdam hier ver vandaan!
Wonen daar ook super homo's?
Ja, daar wonen super homo's!
Vinden ze kontsex dan ook fijn?
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Fryslan is anders een bazenprovincie, met een eigen erkende taal en bijna geen criminaliteit, veel groen, rust en ruimte.quote:
Friesland is een chille provincie om te wonen. (mits je in Heerenveen woont)quote:
Helaas woon ik met mijn ouders en broer en een kat in Hurdegaryp en daar is niet zo veel te doen. Wel ben je zo met de trein in Leeuwarden gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Friesland is een chille provincie om te wonen. (mits je in Heerenveen woont)
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat dat Oost-Brabants is? Dus de kant van Eindhoven / Helmond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.![]()
Eg' nie'
ehm... doei ?quote:
eigenlijk zijn julie dus gewoon en stel boeren met een eigen taal en leven julie in je eigen boeren wereld en vertikken julie het om maar een woord nederlands te spreken met elkaar zodat niet frylanders julie niet verstaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Fryslan is anders een bazenprovincie, met een eigen erkende taal en bijna geen criminaliteit, veel groen, rust en ruimte.
Wij zijn progressief, sociaal en begaan met het milieu, de groenste provincje van Nederland.
Wij hebben ook echt iets om trots op te zijn, Fryslan bestaat langer dan het Koninkrijk der Nederlanden.![]()
Wat is Limburg nou helemaal? Het heeft geen erkende taal, is nooit zelfstandig geweest, veel criminaliteit. In zichzelf gekeerde xenofobische intolerante provincie dat alleen uitblinkt in de statistieken qua hoge werkloosheid en hoge criminaliteitscijfers.En dan komen er ook nog uitsluitend übereikels vandaan: Leers, Verhagen, gekke Geert, Dion Graus, die ene met hoebba-hoebba-hoebba-hop-hop-hop, Eurlings.
![]()
![]()
![]()
Brabant is iets minder triest dan Limburg, dat moet ik dan wel weer toegeven, daar komt af en toe nog wel iets goeds vandaan: Emile Roemer en Jan Marijnissen.En de trein uit Antwerpen.
![]()
Dus Brabanders, als je echt in de put zit, vergelijk je met die stakkers, jullie oosterburen, de Limbo's en in vergelijking met hen, doen jullie het best wel goed.
Wil je echt uit de misère?
west brabants de bestuh:Dquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat dat Oost-Brabants is? Dus de kant van Eindhoven / Helmond.
Het 'Brabants' bestaat niet. West-Brabant is weer totaal iets anders dan Oost-Brabant.
limburg is wel raar jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef fathank het volgende:
En kun je nagaan het is nog een importBrabo ook. Achterlijke Limburger. Met z'n kutmuziek.
Mooi zo.. Dan kan hier meteen een slotje op, voordat de Noord-Nederlanders deze kant optrekken voor de Moerdijkbrug wordt opgeblazen. Anders blijven wij met de ellende zitten.quote:
Oosterhout is inderdaad een eeuhm...geval apart ..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef jeloen het volgende:
[..]
west brabants de bestuh:D
oosterhout de geakste:D
fryslÂn
uhh nee (daar woon ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Oosterhout is inderdaad een eeuhm...geval apart ..
Ik weaun in provinsje Fryslân, niet in Noarwegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef jeloen het volgende:
[..]
eigenlijk zijn julie dus gewoon en stel boeren met een eigen taal en leven julie in je eigen boeren wereld en vertikken julie het om maar een woord nederlands te spreken met elkaar zodat niet frylanders julie niet verstaan
int fries:
ejigejnlijk zjijn jjulie djus gjewøøn ejn sjtel bjøeren mjet ejejn ejigejn tjaal ejn ljeven jjulie ijn jje ejigejn bjøeren wjereld ejn vjertikken jjulie hjet øjm mjaar ejejn wjøørd njederlanjds tje sjpreken mjet ejlkaar zjødat njiet fjrylanders jjulie njiet vjerstaan
in brabants:
eigenlijk zn julie dus gewoon un stel boere met un eige toal un leve julie in oe eige boere wereld un vertikke julie ut om moar un woord nederlands te spreke met elkoar zoda wit frylanders julie wit verstoan Houdoe!
![]()
wij zijn voor friesland eigenland (eindelijk van die klojo''s af:D
Duits pratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
En do bist een écht Frysk? Bist lang net nuchter genôch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |