Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Serieus TS, die 'Disco2000' (=![]()
![]()
) heet, hou je snaveltje gewoon met je kutmening.
Dom meisje, hou je mond nu maar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Gadverdamme je bent nog een wijf ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Ik was aangeschoten en luisterde net naar Disco2000, een Pulp nummer met 10000 x meer potentie dan kanker Meeuwis.
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Nikmans het volgende:
Jezus wat een kankeruser ben jij zeg, met je topicdiarree
Volgens mij was dat Guus Meeuwisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
Jezus heeft toch de hele bijbel geschreven HAHAHA GRAPPEG.
ja lap he, nu heb ik hongerquote:
Is hij gebanned?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
half jaar geleden beldequote:
hoe kan een half jaar nou bellen man, dat is een tijdsperiodequote:
oud nieuws tjappiequote:
Je kan nog gelijk hebben ook:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een verse gebruikersnaam, een schijtlading aan topics en "geslacht: Vrouw", duidelijk een kloon van een gebande dit. Hallo AdvancedPower.
quote:
Dan mot te hier komme!!! VERREKTE KUT!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef pietkanarie het volgende:
Guus Meeuwis![]()
![]()
Carnaval![]()
![]()
En ik kom niet eens uit Brabant!
Ben tot nu toe twee keer naar een optreden van Guus Meeuwis geweest, in het Philips stadion.
Vond het erg leuk. We hadden zitplaatsen, maar blijf maar eens stil zitten als iedereen aan het springen is.
Vooral het nummer 'het dondert en het bliksemt' is erg leuk tijdens zo'n optreden. Al het bier dat de lucht in wordt gegooid. Mooi gezicht!
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
![]()
was er ook een lied voor oma manders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |