Die gasten komen ook niet stoer over met hun zachte Gquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed planMijn stem heb je
![]()
Laatst moesten wij voetballen tegen zon team en daar zat in zon kerel in met een zachte g ( ik voetbal zelf in friesland) nou dat ook meteen de grootste kneus van et hele veld![]()
![]()
![]()
!!!
Nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef magik7777 het volgende:
Onzin, dat er alleen Bavaria word geschonken.
Ben je het er niet mee eens? Waar haal je die wijsheid vandaan? Kom je hier in elke kroeg dan?
Grolsch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Troll
Maar welk bier drink jij dan tijdens het stappen? Als je geen pils drinkt?
Dit is een KLB-topic over Brabanders, dus wie is hier nou de troll. Misschien moet je toch maar eens naar school gaan om enig niveau te bereiken voordat je meedoet in een grote mensen discussie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Hou je kop troll.
Je hebt schijnbaar iets tegen worstenbroodjes.
Traumatische ervaring mee ofzo?
Ik weet niet uit welke stink provincie jij komt, maar schijnbaar durf je dat niet te zeggen, omdat ze waarschijnlijk nog veel vreemdere gewoontes en rariteiten er op na houden.
Dan onderstreep je mijn vermoeden dat je "feiten" zijn gebasseerd op puur giswerk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet
Brabanders moet zelf weten wat ze drinken. Uit mijn hoofd. Gelukkig niet.
Kijk gewoon eens op de wiki pagina over Noord-Brabant, luie hond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gedeelte dat je redenatie te dom is voor woorden en dat je er helemaal niets van snapt. Maar blijf maar lekker in de randstad, allochtoon.
Wikipedia..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens op de wiki pagina over Noord-Brabant, luie hond.
Ik heb weleens in Brabant rondgereist, Amstel, Heineken, Grolsch is er te koopquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef magik7777 het volgende:
Onzin, dat er alleen Bavaria word geschonken.
Ben je het er niet mee eens? Waar haal je die wijsheid vandaan? Kom je hier in elke kroeg dan?
D'r staat ook niet dat jij een luie hond bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wikipedia..!
En tevens staat ook daar niet dat het voor Brabanders een culinair hoogtepunt is.
Nope, want ik ben de norm.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan onderstreep je mijn vermoeden dat je "feiten" zijn gebasseerd op puur giswerk.
In meer dan de helft van de kroegen word GEEN Bavaria geschonken.
Even beter zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wikipedia..!
En tevens staat ook daar niet dat het voor Brabanders een culinair hoogtepunt is.
Je onderbouwd je mening niet, en doet uitspraken die kant noch wal raken = Trollingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef OEM het volgende:
[..]
Dit is een KLB-topic over Brabanders, dus wie is hier nou de troll. Misschien moet je toch maar eens naar school gaan om enig niveau te bereiken voordat je meedoet in een grote mensen discussie.
Herfstbok en Kanon lutser.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen pils?! Of drink je speciaalbier van Grolsch?
de ondergrens ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nope, want ik ben de norm.
Een typisch Brabants broodje = voor Brabanders een culinair hoogtepunt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even beter zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Je onderbouwd je mening niet, en doet uitspraken die kant noch wal raken = Trolling
Je noemt iemand een luie hond, terwijl je diegene niet eens kent = Trolling
Je probeert iemand af te serveren, door dingen direct op de man te spelen = Trolling
Je haalt er zaken bij die totaal niet van belang zijn (worstenbroodjes) en probeert daar de hele discussie aan op te hangen = Trolling
Nee maar het wordt wel 'Brabants' genoemd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een typisch Brabants broodje = voor Brabanders een culinair hoogtepunt?
Wat brabanders zien als ondergrens is niet interessant.quote:
Je probeert je goed te praten. Eerder dronk je nog geen pils en nu maak je me wijs dat je als je gaat stappen enkel herfstbok en kanon drinkt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Herfstbok en Kanon lutser.
Bovendien drink ik meer dan enkel pils. Ik hou van bier. Pils is daarin slechts een klein onderdeel.
Ik heb allang ge-google'd wijsneus.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!
enne ik heb een mond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Als jij te lui bent om even te googlen... Nogmaals we klagen over brabanders. Dus BEK HOUDEN JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |