Grobbel +1quote:
madmaster +1quote:
Wat van wie?quote:I checked you!
if it's already been done, undo it
It takes two,
It's up to me and you, to prove it
Wat van wie? Titel van het nummer zit ook onder dequote:to believe in escape
'A life on every face'
And that's a change
Till I'm finally left with an eight
Tell me to relax, I just stare
Maybe I don't know if I should change
A feeling that we share
Heb deze 3:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Grobbel het volgende:
Ik zie net dat ik dus de enige versie van de cd-single had (van de tig verschillende versies die werden uitgebracht) waar de door mij zo gekoesterde remix niet opstond. Hij stond wel op alle andere.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Insomnia_%28Faithless_song%29
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Grobbel het volgende:
Monster Radio Edit is de videoclipversie. Heb de 1996 European Release, waar dus alleen de extended op staat.
Welk nummer, van wie?quote:Woorden kunnen maken die u betaalt en betaalt
Vier-letter woorden kan ik niet zeggen
Panty, toilet, vuile duivel
Woorden zijn problemen, woorden zijn subtiel
Madmaster +1quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood (in de vertaling)...
Het spelletje is 'Kamertje verhuur' en ik heb speciaal voor hier de afbeelding hierboven naar de kleuren van de betreffende cover aangepast...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:08 schreef ranja het volgende:
geen idee welk spelletjes en als cover komt het me ook niet bekend voor
quote:The lead single from this album, "", featuring elaborate
lines composed and played by Roger Dinsdale. Dinsdale, a renowned traditional music player in his own right, fell out with the band over a dispute concerning royalties from "
". The falling out with
got quite bitter and led to Dinsdale drifting away from music entirely. Sadly, on the 28th July 2009, Roger Dinsdale took his own life in tragic circumstances.
Ik ga zuidelijker dan de bossen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef ranja het volgende:
Ik zit nu te denken aan iets als Green Forrest ofzo maar ik weet niet eens meer of dat een band of titel is
quote:
quote:Joséphine blanche, robe rouge et noire
Danse avec le reflet du miroir
Arrivé direct from Mexico, Don Diego de La Vega
Z comme Zorro
Ça se bouscule dans les couloirs
Les poseurs, les voyeurs
Tous ceux qui aiment s'faire voir
Tout le monde est là
Même ceux qu'on n'attend pas, la playmate du mois
Miss Cha Cha Cha
Oh Miss Cha Cha Cha
Miss Cha Cha Cha
Miss Cha Cha Cha
Que linda esta
Klopt. Veel mensen halen artiest en titel nogal eens door elkaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Hee ja. Maar dat zit ook in het liedje.
dat was de straat waar Jacco de Greeuw woonde in Hoornquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef cafca het volgende:
Ik moest Pergola even opzoeken, maar dat schijnt idd een straatnaam te zijn.
n00bie +1
op nr. 55 toch ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat was de straat waar Jacco de Greeuw woonde in Hoorn
Correct. Grobbel + 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Grobbel het volgende:
Dan zal het wel 'Barbra Streisand' van Ducksauce zijn.
quote:Who got the biggest
Who got the biggest
Who got the richest brain
Jesus was a black man
No Jesus was Batman
No, no, no, no, fuck
That was Bruce Wayne!
Die knakker rechts lijkt op die dooie van Big Country, maar ik mis de negert dan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:35 schreef WeezerButler het volgende:
Nog een foto uit de oude doos ; wie zijn het ?
[ afbeelding ]
Dat verklaart dan iets, maar nog niet alles...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef WeezerButler het volgende:
Uit zelfde land afkomstig als de gitaristen van B.C.
quote fail...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:41 schreef bukgeit het volgende:
Dit zijn deel I en II uit de Glücklich-reeks, gevuld met tropische muziek uit Duitsland.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
een vrachtwagen?
Hoe ziet deel III er uit?
Nee, Kever hadden we al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het idee dat het bij volkswagen blijft, een VW kever?
deel 1, dat is een keverquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het idee dat het bij volkswagen blijft, een VW kever?
Whehe, was dit jouw auto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Was dit niet het voormailge Deel III?
[ afbeelding ]
ik dacht eraan na dat ik het gepost had...quote:
Nee, heb ook nooit een Opel gehad.quote:
Nou ja, dit is makkelijker gokken dan een foto waar 4 gezichten opstaan die je niet herkentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumhoezen plaatsen met auto's erop, soit. Maar deze vraag heeft hier toch niets te zoeken?
Is deeltje V.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef cafca het volgende:
Autotechisch zou er een Karmann Ghia op deel 3 moeten staan
Hmm. Ik vind dit net zoiets als een hoes van Slint plaatsen en dan niet vragen wat de titel is maar het type Volvo. Het spreekt je muzikale kennis niet aan. Maar ga gerust doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik begrijp het gezeur nooit zo. Het is gewoon een hoezenvraag. Wat ranja zegt, een bandfoto heeft dan toch ook niets met muziek te maken?
Mee eens als evenveel mensen deze serie in de bakken hebben zien liggen als Born in the USA.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef bukgeit het volgende:
Akkoord, maar je kunt meer rode voorwerpen in je kontzak hebben zitten dan dat er verschillende types VW rondrijden. Al hebben we ze nu ook bijna allemaal gehad.
Nee dus, een New Beetle. Jullie maken het me wel lastig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef cafca het volgende:
Een Jetta? Ow te laat. Maar Da's toch ook een kever?
Ik ook, na de kever en dat mooie busje nog een hoogstandje. Kon er niet op komen.quote:
Niet Tom Waits dus...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch wel iets jonger dan Tom Petty.
Nee, maar ook zijn naam zou een zinnetje kunnen zijn.....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Tom Waits
[..]
Niet Tom Waits dus...
behoorlijk, de titel had ik nooit gewetenquote:
Erm, ik zie exact hetzelfde plaatje als bij cafca? Is dat bewust?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
behoorlijk, de titel had ik nooit geweten![]()
wie is deze Ben dan en aan welke bands heeft hij zijn naam verbonden?
[ afbeelding ]
nee, het ging even foutquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Erm, ik zie exact hetzelfde plaatje als bij cafca? Is dat bewust?
er zijn er nog 2quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:06 schreef Grobbel het volgende:
Ja, Ben Harper. Maar qua bands ken ik alleen de Relentless7.
Zeker niet The Tonight Show band?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Nog ééntje, wat je misschien eerder een uit de hand gelopen gastoptreden kan noemen
quote:hee pap...
ga niet vragen hoe het is, t gaat vast ok waar je bent..
het gaat met mij geweldig, en met nida ook.
Word groot en tis een heerlijk joch.
Ik heb me autotheorie gehaald, ben zo blij volgende maand weer wat lesjes en dan hopelijk dit jaar afrijden..
heb er zin in!!!
Ben trots heel trots heb het gevoel dat alles goed gaat komen met mij..
Werk er zelf heel goed aan vind ik zelf.
14 sept. ga ik weer beginnen met werken ook en nida gaat dan naar de creche aaaah zal hem wel missen haha maar is goed voor hem...
ik denk nog vaak aan je, eigenlijk elke dag sta met jou op, ga met jou slapen...
Ik kan je niet los laten, hoeft ook niet denk ik, je bent mijn leven en je leeft met ons mee...
Ik mis je pap, wou dat het alsnog anders was gegaan,
had ons op tijd ingelicht had mama wakker gemaakt, was toch niet zo eigenwijs... Maar ik begrijp het wel..
Het is niet jou schuld hoor pap,...
We houden van je, en tot gauw... Op 22 augustus 2009
om 12:04 getekend door:![]()
quote:Dat zag ik ja...Wist niet eens dat ze ziek was. Jong ook nog.Op donderdag 21 oktober 2010 11:53 schreef Grobbel het volgende:
Nu we toch in die hoek zitten, Ari Up van The Slits is overleden.
http://pitchfork.com/news/40465-rip-ari-up-of-the-slits/
quote:Opnieuw de dochter:
quote:En hier een fan:We komen er alweer dichterbij, de dag dat me leven finaal instorte, geen verstand meer in me hoofd, ik mis je nog iedere dag, waarom moest dit toch gebeuren, 't leven gaat door zou je zeggen, al had ik je zo hard nodig in me leven. Ik leerde van jou, nam je wijsheden mee, nu kan het mij niets meer schelen. Leef voor mezelf en je kleinkind. Je zult elke dag bij mij blijven pap, ik probeer het in woorden neer te zetten, maar jou gemis is onbeschrijvelijk.
Ik hou van je en mensen, deze manier om te schrijven is mijn eigen verwerk ( nog steeds ) en dat zal nooit over gaan.
Laten we respect voor iedereen houden.
We love you papa, Voor altijd in het hart!!!
quote:was voor mij een ster in de muziek wereld zijn ruwe stem jah dat was geweldig alweer 5 jaar geleden wat gaat de tijd snel maar we missen je altijd nog,en jouw mooie nummers draai ik nog veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
quote:Dat valt me niet eens tegen, dacht dat ik al verder afgegleden zou zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
quote:• 2003: Berkery 251
quote:Daar werd het voor gezongen, naar aanleiding van zijn geldproblemen en het feit dat hij zijn troepen niet meer kon betalen. Men was op zoek naar een volkslied voor Nederland.
quote:zijn broer, adolf van oranje?
quote:Nee, volgens mij niet.Op donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zijn broer, adolf van oranje?
(of komt die er niet in voor?)
quote:Thnx. I won't botherOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef belsen het volgende:
• 2003: Berkery 251
• 2004: bukgeit 825
• 2005: DaisyDuke 848
• 2006: bukgeit 565
• 2007: bukgeit 384
• 2008: Burnett 307
• 2009: schaap001 293
Sterkte.
quote:Red Crossssss....Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef belsen het volgende:
Ik kan mijn post niet meer editten...
[ afbeelding ]
Deze dus.
quote:ik zie het plaatje nietOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef belsen het volgende:
Ik kan mijn post niet meer editten...
[ afbeelding ]
Deze dus.
quote:Die leefde 200 jaar later.
quote:En die 500 jaar eerder.Op donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Plaatje moet zijn:
[ afbeelding ]
Willem de Veroveraar
quote:Gelukkig is het hier een muziekquiz...Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Die leefde 200 jaar later.
[..]
En die 500 jaar eerder.
We hebben het over een tijdgenoot van Willem van Oranje en zijn persoonlijke assistent. Daarnaast was hij een van de eerste bijbelvertalers.
quote:Het is én en een vervolgvraag én muziekgerelateerd als mogelijk schrijver van het Wilhelmus.Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier een muziekquiz...
quote:niet echt idd...Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef lubje25 het volgende:
Op de een of andere manier voelt dit niet als een muziekvraag![]()
quote:
quote:Ik zie Jeroen Krabbé nog door hem doodgeschoten worden.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef niesl2 het volgende:
Marnix van St. Aldegonde, toch?
(Als dat goed heb onthouden.)
quote:En dat was Sjoerd Pleysier.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Jeroen Krabbé nog door hem doodgeschoten worden.
Dat klonk wel als muziek in mijn oren...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Marnix van St. Nicolaas.
quote:Peter Pleysier, één van de 2 Magic Friends?Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had Sjoerd Pleysier ook niet een acterend broertje? Das volgens mij echt bij 1 rol gebleven, junkie in Herenstraat 10.
quote:Niet dat ik weet. Maar die Sjoerd Pleysier heeft wel een vreemde carrière met opmerkelijke rollen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had Sjoerd Pleysier ook niet een acterend broertje? Das volgens mij echt bij 1 rol gebleven, junkie in Herenstraat 10.
quote:Dave Grohl?Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef niesl2 het volgende:
Wow, toch goed opgelet bij geschiedenis!
(En ik stond trouwens niet in de ranglijst op de vorige pagina, enkel bij het overzicht van toekende punten in de topics. Niet dat ik zo hoog sta, maar toch)
Volgende vraag:
Wie speelt de rol van de duivel in de film 'The Pick of Destiny' van Tenacious D? (En dus ook op het gelijknamige soundtrack album?)
quote:Toch wel.Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef Grobbel het volgende:
Ik mag hopen dat het niet Dave Grohl is...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef niesl2 het volgende:
[..]
Toch wel.
Grobbel +1
Tenzij dit niet als antwoord bedoeld was, dan mag je het punt aan de volgende geven.Niet verwacht dat zoveel mensen dit zouden weten trouwens.
quote:In the interview, Mark E. Smith complains about playing festival shows with bands comprised of "ass lickers." Then, this: "We were playing a festival in Dublin the other week. There was this other group, like, warming up in the next sort of chalet, and they were terrible. I said, 'Shut them cunts up!' And they were still warming up, so I threw a bottle at them. The bands said, 'That's the' or something. 'They're number five in charts!' I just thought they were a load of retarded Irish folk singers." The man truly has a way with words.
quote:En dan laat je er nog een typo instaan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:42 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan laat je er nog een typo instaan.
quote:misschien een goedmakertje, of juist vervolg op z'n album Shootenanny?Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet van eels? Die heeft in elk geval een gelijknamig liedje.
Maar moet helaas wel direct weg, mocht het goed zijn...
quote:Dan mag ie ondertussen al beginnen aan een aantal sequels, want die laatste paar platen van hem waren ook niet bepaald je-van-het...Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef ranja het volgende:
misschien een goedmakertje op z'n album Shootenanny?
quote:Van wie is dit nummer?Le jour de gloire est arrivee au mon recette
La bicyclette sur un petite canape
Le jeu de boules pernod gaat ver boven m'n pette
Le rettequetette et deux chevaux
quote:Beter dan De barg, Chanson Confiture.
quote:eels is natuurlijk een groep en geen schrijver, maar ik vrmoed dat mm wel weet dat het om E gaat.Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef ranja het volgende:
[..]
misschien een goedmakertje, of juist vervolg op z'n album Shootenanny?
methodmich +1
quote:In dat geval misschien een nummer uit dit topic: Shitmuziek uit de jaren 80 ?Op donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is ze haar gazon aan het bemesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |