Nee, Kever hadden we al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het idee dat het bij volkswagen blijft, een VW kever?
deel 1, dat is een keverquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het idee dat het bij volkswagen blijft, een VW kever?
Whehe, was dit jouw auto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Was dit niet het voormailge Deel III?
[ afbeelding ]
ik dacht eraan na dat ik het gepost had...quote:
Nee, heb ook nooit een Opel gehad.quote:
Nou ja, dit is makkelijker gokken dan een foto waar 4 gezichten opstaan die je niet herkentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumhoezen plaatsen met auto's erop, soit. Maar deze vraag heeft hier toch niets te zoeken?
Is deeltje V.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef cafca het volgende:
Autotechisch zou er een Karmann Ghia op deel 3 moeten staan
Hmm. Ik vind dit net zoiets als een hoes van Slint plaatsen en dan niet vragen wat de titel is maar het type Volvo. Het spreekt je muzikale kennis niet aan. Maar ga gerust doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik begrijp het gezeur nooit zo. Het is gewoon een hoezenvraag. Wat ranja zegt, een bandfoto heeft dan toch ook niets met muziek te maken?
Mee eens als evenveel mensen deze serie in de bakken hebben zien liggen als Born in the USA.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef bukgeit het volgende:
Akkoord, maar je kunt meer rode voorwerpen in je kontzak hebben zitten dan dat er verschillende types VW rondrijden. Al hebben we ze nu ook bijna allemaal gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |