quote:
quote:Ik zie Jeroen Krabbé nog door hem doodgeschoten worden.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef niesl2 het volgende:
Marnix van St. Aldegonde, toch?
(Als dat goed heb onthouden.)
quote:En dat was Sjoerd Pleysier.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Jeroen Krabbé nog door hem doodgeschoten worden.
Dat klonk wel als muziek in mijn oren...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Marnix van St. Nicolaas.
quote:Peter Pleysier, één van de 2 Magic Friends?Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had Sjoerd Pleysier ook niet een acterend broertje? Das volgens mij echt bij 1 rol gebleven, junkie in Herenstraat 10.
quote:Niet dat ik weet. Maar die Sjoerd Pleysier heeft wel een vreemde carrière met opmerkelijke rollen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had Sjoerd Pleysier ook niet een acterend broertje? Das volgens mij echt bij 1 rol gebleven, junkie in Herenstraat 10.
quote:Dave Grohl?Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef niesl2 het volgende:
Wow, toch goed opgelet bij geschiedenis!
(En ik stond trouwens niet in de ranglijst op de vorige pagina, enkel bij het overzicht van toekende punten in de topics. Niet dat ik zo hoog sta, maar toch)
Volgende vraag:
Wie speelt de rol van de duivel in de film 'The Pick of Destiny' van Tenacious D? (En dus ook op het gelijknamige soundtrack album?)
quote:Toch wel.Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef Grobbel het volgende:
Ik mag hopen dat het niet Dave Grohl is...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef niesl2 het volgende:
[..]
Toch wel.
Grobbel +1
Tenzij dit niet als antwoord bedoeld was, dan mag je het punt aan de volgende geven.Niet verwacht dat zoveel mensen dit zouden weten trouwens.
quote:In the interview, Mark E. Smith complains about playing festival shows with bands comprised of "ass lickers." Then, this: "We were playing a festival in Dublin the other week. There was this other group, like, warming up in the next sort of chalet, and they were terrible. I said, 'Shut them cunts up!' And they were still warming up, so I threw a bottle at them. The bands said, 'That's the' or something. 'They're number five in charts!' I just thought they were a load of retarded Irish folk singers." The man truly has a way with words.
quote:En dan laat je er nog een typo instaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |