Nom!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond ovenschotel met kip, ui, courgette, mais, paprika, creme fraiche en nachochips met kaas.
quote:Zozo dat was lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Windigo het volgende:
En vanavond maak ik sambal goreng aardappel/boontjes met rijst en een kipfiletje
quote:Klinkt goed ja.Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zozo dat was lekkerDat ga ik nog eens maken! (Was mn eerste keer)
Nu sterrenmuntthee
quote:Rozemarijn is erg lekker ja, mits niet teveelOp woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt goed ja.
De aardappels/ui/courgette uit de oven waren hier ook voor herhaling vatbaar. Rozemarijn is een bazenkruid.
Nu: Bier
quote:Doe eens een recept van dat sambal goreng aardappel/boontjes met rijst ding.Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Rozemarijn is erg lekker ja, mits niet teveel
quote:200 g minikrieltjesOp woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe eens een recept van dat sambal goreng aardappel/boontjes met rijst ding.
quote:Schaam je
quote:deed ik ook, nu niet meerOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Schaam je
Vanmorgen ontbeten met een eierkoek en een beker chocomelk. Bij de lunch een boterham met ham, twee broodknopen en een kaneelkoek met chocolade en noten (Een nieuwe verslaving is geboren) en vanavond sperzieboontjes, aardappeltjes en een champignon Valess burger
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is eigenlijk een broodknoop?
quote:lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Boerenkool stamppot met krokante spekkies en een rookworst.
quote:Dit, maar dan met spekjes en een slavinkOp woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Boerenkool stamppot met krokante spekkies en een rookworst.
quote:Mijne ook niet, daarom eet ik het door de weekOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker!
Een van de weinige dingen die mijn man niet lekker vindt
quote:Zo! ziet er goed uit! Heb je tijd/ingrediënten over?Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
linksboven: zilvervliesrijst
rechtsboven: gegrilde groente: paprika, kastanjechamps, aubergine en courgette
linksonder: Kip Korma
rechtsonder: Indiase Eieren
Dit was voor 2 personen
quote:gewoon brooddeeg dat in een niet-conventionele vorm gebakken is. ipv een broodvorm maak je van het deeg een 'knoop'. Maar ik kan me ook voorstellen dat er zijn die er een vulling indoen. Geen idee wat voor vulling
quote:Bij La Place zit er tomatensaus op, en een plak katenspek. Dit wordt op een sliert brooddeeg gelegd/gesmeerd en daarna wordt die sliert in de knoop gelegd
quote:Ziet er goed uit!Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was voor 2 personen
quote:Het is eerder zo dat Fast Food teveel voedingswaarde heeft..Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij La Place zit er tomatensaus op, en een plak katenspek. Dit wordt op een sliert brooddeeg gelegd/gesmeerd en daarna wordt die sliert in de knoop gelegdBevat geen enkele voedingswaarde, maar is hartstikke lekker! Zoals eigenlijk elk ongezond voedsel
quote:Wow dat ziet er echt lekker uit.Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was voor 2 personen
quote:Same here! Rooibos ftwOp donderdag 21 oktober 2010 08:11 schreef motorbloempje het volgende:
Er staat weer een pot thee voor mijn neus
quote:FF, serieus een liga! Geen sultana?Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
kop thee en een liga evergreen
quote:Dank voor eierenrecept! Ga ik eens proberen. En we hebben hetzelfde aanrechtblad!Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was voor 2 personen
quote:Ziet er heerlijk uit!Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef minilot het volgende:
Nu aan het opeten:
[ http://i55.tinypic.com/r7pq1g.jpg]afbeelding ]
Restjesontbijt: bulgur, muntthee en schapenkaas met honing!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maak ik makreelkoekjes (uit de oven) met erbij gewokte spinazie met een pepertje, uitje, knoflook ..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
FF, serieus een liga! Geen sultana?![]()
quote:OMG wat klinkt dat goddelijk lekker, ben jaloers!!!!!! eet zeOp donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Bezig met Indische rijsttafel voor morgen, heb nu 6 gerechten klaar en dat gaan we straks ook eten: rendang, babi ketjap, kerrie telor, atjar komkommer, lontong en pindasausDaarbij gekocht wat kroepoek en gebakken uitjes. Ik zou geloof ik altijd wel zo elke dag kunnen eten
Morgen komen er nog een paar gerechten bij natuurlijk. Heb nog 2 vleesgerechten en 3 groente gerechten in de planning staan
quote:Ben jaloers op je ijsOp donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG wat klinkt dat goddelijk lekker, ben jaloers!!!!!! eet ze
Ik ga een opwarm kliekje pasta eten, met wat rucola, pijnboompitjes en parmezaanse kaas erover ook lekker.
Choco ijs van haagendasz as toet mjam!
quote:Nog zo jaloers als je weet dat ik morgen alles mee moet sjouwen van delft naar dordrecht? (eerst bus, dan trein en dan weer een busOp donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG wat klinkt dat goddelijk lekker, ben jaloers!!!!!! eet ze
Ik ga een opwarm kliekje pasta eten, met wat rucola, pijnboompitjes en parmezaanse kaas erover ook lekker.
Choco ijs van haagendasz as toet mjam!
quote:Nog wat smoked chipotle peppers erbij gedaan voor de pitOp donderdag 21 oktober 2010 16:45 schreef Windigo het volgende:
Vanavond homemade pizza met ui, paprika, chorizo di pamplona, zwarte olijven, buffelmozzarella en parmiggiano reggiano, feest!
quote:lekkere combi!Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Een hele kip met veel peperroomsaus
Stroopwafels
Chips
Pistoletjes met tonijnsalade
quote:stoofpeertjesOp donderdag 21 oktober 2010 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Stamppot boerenkool met spek en worst en een stoofpeertje
quote:wat voor chocola? Ben benieuwd naar je pizzafoto!Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nog wat smoked chipotle peppers erbij gedaan voor de pitStaat nu heerlijk in de oven te geuren, maak straks een foto.
Als toetje chocolaaa
quote:Die staat hierbovenOp donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor chocola? Ben benieuwd naar je pizzafoto!
quote:ziet er top uit!! hou alleen niet zo van paprika en dat zit er in overvloed op.. of is dat peper?Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
PizzaHelaas is de belichting niet super, maar kreeg t niet beter. T was héél lekker
quote:Haha nee dat is geen peper, een beetje pittig ok maar da's té. Het is inderdaad groene paprika. Bedankt voor je complimentjeOp donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er top uit!! hou alleen niet zo van paprika en dat zit er in overvloed op.. of is dat peper?
ik heb bij een restaurantje een ossenhaasje met pepersaus gegeten, wat peultjes/champignons erbij en een paar frietjes. 2 koppen thee erbij.
quote:Ik heb nu een betere foto:Op donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er top uit!! hou alleen niet zo van paprika en dat zit er in overvloed op.. of is dat peper?
ik heb bij een restaurantje een ossenhaasje met pepersaus gegeten, wat peultjes/champignons erbij en een paar frietjes. 2 koppen thee erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |