quote:deed ik ook, nu niet meerOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Schaam je
Vanmorgen ontbeten met een eierkoek en een beker chocomelk. Bij de lunch een boterham met ham, twee broodknopen en een kaneelkoek met chocolade en noten (Een nieuwe verslaving is geboren) en vanavond sperzieboontjes, aardappeltjes en een champignon Valess burger
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is eigenlijk een broodknoop?
quote:lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Boerenkool stamppot met krokante spekkies en een rookworst.
quote:Dit, maar dan met spekjes en een slavinkOp woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Boerenkool stamppot met krokante spekkies en een rookworst.
quote:Mijne ook niet, daarom eet ik het door de weekOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker!
Een van de weinige dingen die mijn man niet lekker vindt
quote:Zo! ziet er goed uit! Heb je tijd/ingrediënten over?Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
linksboven: zilvervliesrijst
rechtsboven: gegrilde groente: paprika, kastanjechamps, aubergine en courgette
linksonder: Kip Korma
rechtsonder: Indiase Eieren
Dit was voor 2 personen
quote:gewoon brooddeeg dat in een niet-conventionele vorm gebakken is. ipv een broodvorm maak je van het deeg een 'knoop'. Maar ik kan me ook voorstellen dat er zijn die er een vulling indoen. Geen idee wat voor vulling
quote:Bij La Place zit er tomatensaus op, en een plak katenspek. Dit wordt op een sliert brooddeeg gelegd/gesmeerd en daarna wordt die sliert in de knoop gelegd
quote:Ziet er goed uit!Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was voor 2 personen
quote:Het is eerder zo dat Fast Food teveel voedingswaarde heeft..Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij La Place zit er tomatensaus op, en een plak katenspek. Dit wordt op een sliert brooddeeg gelegd/gesmeerd en daarna wordt die sliert in de knoop gelegdBevat geen enkele voedingswaarde, maar is hartstikke lekker! Zoals eigenlijk elk ongezond voedsel
quote:Wow dat ziet er echt lekker uit.Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was voor 2 personen
quote:Same here! Rooibos ftwOp donderdag 21 oktober 2010 08:11 schreef motorbloempje het volgende:
Er staat weer een pot thee voor mijn neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |