voor zover bekend, ligt ie er nogquote:
Ik moest zaterdag en gister werken.quote:Op maandag 8 november 2010 07:12 schreef Thijz het volgende:
Ligt 'ie d'r nu nog? Dacht dat er in Zeeland ook zo'n actieve groep Fok!Stokkers zat?
Ligt hij donderdag nog in zeeuws-vlaanderen dan wil ik hem wel even oppikken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef robertzone het volgende:
zoo, ik heb hem.. na een kleine zoektocht. Dacht dat ik middelburg beter kende dat het geval was
.
Momenteel ligt ie een nachtje lekker warm binnen bij mij, aangezien het te donker is om foto's te maken.
Morgenochtend leg ik hem in OOSTBURG om een plaatsnaambord. en morgenavond dus een update met foto's!
@carmy, wat een luie donder is die niels toch,niet ff naar middelburg rijden om een stok
duurt langquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef robertzone het volgende:
zoo, ik heb hem.. na een kleine zoektocht. Dacht dat ik middelburg beter kende dat het geval was
.
Momenteel ligt ie een nachtje lekker warm binnen bij mij, aangezien het te donker is om foto's te maken.
Morgenochtend leg ik hem in OOSTBURG om een plaatsnaambord. en morgenavond dus een update met foto's!
@carmy, wat een luie donder is die niels toch,niet ff naar middelburg rijden om een stok
Volgens mij was mijn pinpoint redelijk op de goede plek.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef Thijz het volgende:
[..]
kun je ff de exacte plek aanwijzen op bijv Google maps?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef boertie het volgende:
Edit: Even een gokje doen. Hier misschien?
quote:
Oh ja, vergetenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef boertie het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn pinpoint redelijk op de goede plek.![]()
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |