Het ene sluit het andere niet uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:19 schreef lubje25 het volgende:
Etcie zit aan de pillen!! Ze heeft in ieder geval een grote roze bril op
Etcie heeft gewoon de turboknop van haar 386DX ingedrukt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:19 schreef lubje25 het volgende:
Etcie zit aan de pillen!! Ze heeft in ieder geval een grote roze bril op
Zette iemand die knop ooit uit dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie heeft gewoon de turboknop van haar 386DX ingedrukt.
Ik nooitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zette iemand die knop ooit uit dan?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie heeft gewoon de turboknop van haar 386DX ingedrukt.
Wij profi-drinkers noemen dat een katerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:58 schreef MadMaster het volgende:
Leuke whisky avond gehad, maar nu, voor de 5e avond in successie en na 3 jaar geen problemen, een barstende migraine aanval.
Het zit je niet mee he?quote:Dus maar uit bed gekropen en pil ingenomen. Nu wachten tot de bui weer gaat liggen.
Vanavond ook nogal stevig mijn hand gestoten, dus daar ook al au...
Ja ik, op mijn 286. Bij de hogere levels van nibbles.bas ging het te snel dus speelde ik een beetje vals door mijn kloksnelheid terug te zettenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zette iemand die knop ooit uit dan?
Ik paste gewoon de code aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de omschrijving stond trouwens dat het was om oververhitting tegen te gaan en dat je hem alleen aan moest zetten bij zware applicaties.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de omschrijving stond trouwens dat het was om oververhitting tegen te gaan en dat je hem alleen aan moest zetten bij zware applicaties.
Het is niet ongewoon om software te maken volgens de dan geldende standaardenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
volgens mij was het alleen voor de applicatie ontwikkelaars die niet vooruit dachten of dachten dat PC's al wel zo snel waren dat ze onmogelijk nog sneller konden worden.
Dat heeft ze af en toe vast wel geholpen jaquote:Plus dat de marketeers dit ook natuurlijk goed konden gebruiken als verkoopargument.
Dat is ook een klassieker jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb nog wel het display aangepast zodat een andere kloksnelheid werd weergegeven
Dat klopt ook, het heeft vrij lang geduurd voordat men het voor elkaar had dat software qua werking minder processor afhankelijk ging draaien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is niet ongewoon om software te maken volgens de dan geldende standaarden
is dat zoiets als Pimp my Processor of chiptunen bij auto'squote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
Vergelijkbare dingen doen ze nu nog steeds:
[ afbeelding ]
Ja, dat is een kraskaart om je CPU te updaten.
http://www.dailytech.com/(...)PUs/article19661.htm
Nou, nog steeds...ze zijn er dus pas net mee begonnen. Het is een nieuw ietsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
Vergelijkbare dingen doen ze nu nog steeds:
[ afbeelding ]
Ja, dat is een kraskaart om je CPU te updaten.
http://www.dailytech.com/(...)PUs/article19661.htm
De chip is begrenst. Je kunt dat een upgradekaart kopen, de code invoeren en vervolgens krijg je er wat capaciteit bij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat zoiets als Pimp my Processor of chiptunen bij auto's
Als ik elke dag had gezopen, had ik het ook een kater genoemd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij profi-drinkers noemen dat een kater
Ach, op zich is het geen drama, maar mijn hand is behoorlijk dik en bij het vastpakken van dingen is het flink gevoelig. Gaat wel weer over, maar lastig is het nu wel.quote:Het zit je niet mee he?
Koude pils gaat de zwelling tegenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik elke dag had gezopen, had ik het ook een kater genoemd.
Maar 5 dagen op een rij, waarvan slechts één met alcohol én met de symptomen die ik vannacht had, is het gewoon migraine...
[..]
Ach, op zich is het geen drama, maar mijn hand is behoorlijk dik en bij het vastpakken van dingen is het flink gevoelig. Gaat wel weer over, maar lastig is het nu wel.
Moet vanmiddag achter de bar staan bij Aajx en dat kan eventueel wel een probleem worden.
Dat wel, maar als ik steeds de bekers uit mijn handen laat kletteren, zullenze niet blij met me zijn...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koude pils gaat de zwelling tegen
quote:Het boek van hooligan Joark
Na een lange, lange lijdensweg overleed Joark in juli 2010. Het was misschien wel de meest markante supporter van de F-Side, vaak geassocieerd met de hooligans van Ajax. Dit is de enige officiėle site waar u het boek over het leven van Joark kunt bestellen. Een boek over zijn jeugd, zijn ziekte cystic fibrosis, de F-Side van Ajax, hooligans, Mr. Ajax Danny Blind, oud-voorzitter van Ajax Michael van Praag, de rellen in Beverwijk, zijn plotselinge dood en zijn imposante uitvaart. Een boek zoals Joark het wenste.
Er staat dat Joark ook een van de auteurs is. Denk je niet dat hij dan toestemming heeft gegeven daarvoor?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik steeds de bekers uit mijn handen laat kletteren, zullenze niet blij met me zijn...
Vanmiddag de presentatie van het Joark's boek:
[ afbeelding ]
Ajax' bekendste hooligan...
Toch grappig (lees: triest) hoe je journalistiek aan beeldvorming kan doen.
Als er iemand geen hooligan was, dan was het wel Joark.
Hij was creatief. ludiek, cynisch, noem het maar op, maar meestal verre van gewelddadig...
[..]
En dat terwijl jij ook zomaar naar Baarle zou kunnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Thanks Nem,![]()
Zat net in dat speciaalbieren topic te lezen en zag je post over Anchor Humming Ale.
Dacht ff checken waar het te krijgen is en kom zo via de importeur bij een biergroothandel in den Bosch terecht waar ik het bestaan niet van kende (http://www.drinksdriveinn.nl/index.htm)
die ga ik eens met een bezoekje vereren![]()
Wat is je algemene biersmaak eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien van de week aan het eind van de dag een keer mocht ik eens op tijd weg kunnen
Alleen als het één van z'n grappen is, lekker dwars zijn en alles over de top doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat dat Joark ook een van de auteurs is. Denk je niet dat hij dan toestemming heeft gegeven daarvoor?
Wellicht staat het in het boek uitgelegdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als het één van z'n grappen is, lekker dwars zijn en alles over de top doen.
Anders kan ik het me niet voorstellen...
Chouffe Houblon, Gouden Carolus Hopsinjoor, XX Bitter, Guldenberg Tripel. Die moet je dan proberen. En mijn Hobbelpaard natuurlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb een tijd lang veel zware bieren gedronken en toen ook veeel verschillende zoals ik jou ook wel zie posten. We hadden toen een groep vrienden die wel in ware voor een proeverijtje (ooit een bokbier proeverij georganiseerd met 27 soorten Bokbier, lekker) maar de laatste 5 jaar hou ik het meestal bij de lichtere soorten. Pils, stout, soms ale.
Hou over het algemeen ook wel van de bitterdere bieren, Orval is een favoriet. Wat ik absoluut niet lekker vind is krieken en ander fruitbieren, vooral dat zure hou ik niet van.
Wat jij moet doen is een paar grote flessen LaTrappe Quadrupel kopen en die 4 jaar over de datum laten gaan. Dan een paar mooie kazen erbijquote:Zoals k laatst hier al een keer postte heb ik nog een aantal oudere tripels staan en die zijn meestal erg goed te doen.
Waar ik nog wel eens mee afsluiten in een Duchesse de Bourgogne, maar dat moet je eigenlijk niet als bier zien vind ik, is ook een goed alternatief voor Port bij een kasplankje
Of Chimay Grande Reserve, zelfde recept verder.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is een paar grote flessen LaTrappe Quadrupel kopen en die 4 jaar over de datum laten gaan. Dan een paar mooie kazen erbij
Wilde ik nog toevoegen maar was te lui om mijn post te edittenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of Chimay Grande Reserve, zelfde recept verder.![]()
Je hebt wel smaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wilde ik nog toevoegen maar was te lui om mijn post te editten
Het is zaterdag dus het mag...tenzij je op dieet bentquote:
I knowquote:
Zou ik zeker niet naletenquote:Helaas zijn ze bij mij al weer een tijdje op. Toch eens kijken of ik binnenkort weer nieuwe voorraad kan halen.
Ah, er is nog iemand.quote:
Ik dronk vroeger nog wel eens wat Leffe maar nu alleen nog maar bij gebrek aan beter. Het is een goed beginnersbier denk ik danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, dan toch maar een biertje
Leffe 9°
Vind er weinig aan. Ben nooit een Leffe fan geweest, maar ja, gekregen.
Nope...morgen vroeg op voor de Eftelingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, er is nog iemand.
De rest zit zeker in de kroeg?
Ga je vrijwillig?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope...morgen vroeg op voor de Efteling
Damnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deze al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_ak_47_kogel.html
VV gaan we zeker inquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
De Efteling vind ik geen straf.
Mooie combi van oude en nieuwere attracties en Villa Volta blijkft geweldig, ondanks z'n relatieve eenvoud.
Dit verhaal gaat over Hugo...
quote:
Ja best welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
De laatste keer dat ik in de efteling was vond ik er niks aan. Maar dat was met een schoolreisje in 1984. Dus waarschijnlijk zijn er wel wat nieuwe dingen bijgekomen.
Ja...ik ben geloof ik ook nog NOOIT in Monsieur Cannibale geweestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja best wel
Zo ging dit pas in '88 open:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |