Je moest eens weten wat ik allemaal weetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, we zijn even lang weet je nog. *Poked*
Ik vond hem tof!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef fratsman het volgende:
Die dikke nicht!Ik lach me nog steeds dood om die gast!
dikke pret om hem ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef fratsman het volgende:
Die dikke nicht!Ik lach me nog steeds dood om die gast!
eigen schuldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een team
Jammer dat hij er zoveel weg moet doen
Als die ene van X-Fcatorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jee die Cheyenne heeft ook een gezicht als een Cheyenne
Dat is dan minder slim van de goede mensen. Ga dan richting Jeroen zitten of zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een team
Waarom??? Wat??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een team
Oh dat weet ik niet meer denk ikquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jee die Cheyenne heeft ook een gezicht als een Cheyenne
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eigen schuld
had 'ie niet zoveel meten drukken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet geloven dat ik een half uur heb zitten kijken naar korte herhalingen van herhalingen van herhalingen van de kandidaten.
Kan niet geloven dat ik een half uur heb zitten kijken naar korte herhalingen van de kandidaten.
Kan niet geloven dat ik een half uur heb zitten kijken naar korte herhalingen van de kandidaten.
Moeilijk over te oordelen. Dat zullen we volgende week pas zien. Denk niet dat dat zo in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:47 schreef UltraR het volgende:
Battles. Best wel oneerlijk systeem.
Dan zet je dus 100% zeker de, in de coach zijn/haar/hun ogen, allerminste tegen de allerbeste uit je team. Je gaat niet twee ontzettend goede tegenover elkaar zetten. Waardoor die allerminste van weinig kans dus naar helemaal 0% kans gaat.
Degene die tegenover een Eva of Ben wordt geplaatst vliegt eruit. Punt.
heb jij ook dat ondertussen sommigen nu al mijlenver je strot uitkomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:47 schreef UltraR het volgende:
Battles. Best wel oneerlijk systeem.
Dan zet je dus 100% zeker de, in de coach zijn/haar/hun ogen, allerminste tegen de allerbeste uit je team. Je gaat niet twee ontzettend goede tegenover elkaar zetten. Waardoor die allerminste van weinig kans dus naar helemaal 0% kans gaat.
Degene die tegenover een Eva of Ben wordt geplaatst vliegt eruit. Punt.
Eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef Redux het volgende:
Eva Auad wordt de winnares, die laatste toon in haar auditie is briljant.
Het was gewoon een herhaling van wat geweest isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:02 schreef MissJ het volgende:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU!!
ik heb niks gemist geloof ik![]()
Ben rond 22.00 in slaap gevallen en net pas wakker (kut kut ook Dan Karaty bij Peter met een Korst gemist)
okido, doen we!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
Goed idee... maar dat kan beter in een apart topic
vind ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:24 schreef Miendientje het volgende:
Ik zat even wat filmpjes terug te kijken en ik zie ineens dat Myrthe Ringeling en Leonie Meijer het zelfde jasje aan hadden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem bij Myrthe wel leuker staan.
quote:Mooi die heb ik niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Er staat trouwens een leuk verslag in de Veronica Gids
quote:Denk het niet... televisiergala is ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Re het volgende:
[..]
zin in
denk dat er 4 miljoen mensen gaan kijken
quote:binnen elke groep van 1 coach gaan er telkens 2 of 3 tegen elkaar, dus de eigen groep wordt uitgedundOp vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoe gaat die battle in zn werk?
Steeds 1 voice van elk team (groepjes van 4 dus) en dan gaan er 2 door en 2 niet.
quote:Elke coach heeft 2 'hulpjes', indien ze het te moeilijk vinden om een kueze te maken, kunnen ze deze inschakelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoe gaat die battle in zn werk?
Steeds 1 voice van elk team (groepjes van 4 dus) en dan gaan er 2 door en 2 niet.
quote:Geen idee... er zijn iig maar 2 battle-afleveringen
quote:als ik het goed begrepen heb zijn er 3 battle rondes dan blijven er 7 per groep over en daarna is er nog een sing-off waarbij de laatste per groep afvaltOp vrijdag 22 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... er zijn iig maar 2 battle-afleveringen
Hierin moeten bij elk team 6 kandidaten overbleven van de 13/14/15 kandidaten per team
quote:Ik ook. Maar wedstrijden in boksringen zijn altijdOp vrijdag 22 oktober 2010 16:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik word al een beetje zenuwachtig
quote:Er zijn drie battle afleveringenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... er zijn iig maar 2 battle-afleveringen
Hierin moeten bij elk team 6 kandidaten overbleven van de 13/14/15 kandidaten per team
quote:7?!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb zijn er 3 battle rondes dan blijven er 7 per groep over en daarna is er nog een sing-off waarbij de laatste per groep afvalt
quote:OkeOp vrijdag 22 oktober 2010 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn drie battle afleveringenNormaalgesproken zou er na de batte een reallife aflevering komen, maar gezien het succes van VOH hebben ze van het reallife programma een serie gemaakt, daarvoor in de plaats komt een extra battle aflevering
quote:Ian?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zolang die irritante aandachtsgeile nicht naar huis gaat vanaaf ben ik tevreden
quote:Geen flauw idee, die donkere look-a-like van X-factor Dony
quote:[VOH] Ian Lijkwan anti fan topicOp vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, die donkere look-a-like van X-factor Dony
quote:
quote:Sjalooom!
quote:Heejjjjjjjjjj hoi
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
ELKE vrijdagavond hetzelfde liedje, verplicht naar een stukje GTST kijken
quote:
quote:Erg heOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
quote:Hebben ze weer alle oude Spijkerhoek acteurs van stal gehaaldOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
quote:Nee dit keer Kettles chips met zeezout en wijn
quote:wie?
quote:Nope... opnames zijn daar klaar. Binnenkort in EdeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Is het elke keer daar? Ik kan wel een keertje gaan kijken, moet ik nog een gek zien te vinden die mee wil.
quote:Oh dat vind ik te verOp vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... opnames zijn daar klaar. Binnenkort in Ede
quote:Barbaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
'zelfs' met Lionel Ritchie.... poehpoeh
quote:Symphonica in Rosso, denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
'zelfs' met Lionel Ritchie.... poehpoeh
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Lol die koppen van al die producers , het zijn me geen pooiers ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |