Ja, dat is ook waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik snap waar je vandaan komt maar dat is natuurlijk ook een beetje voor de werkgever uiteraard. Heb zelf ook een tijdje buiten de landsgrenzen gereden en ik begrijp hoe het gaat maar als jij je code 95 niet kan halen is de chef een chauffeur kwijt en dat is veel duurder. Nogmaals, ik snap helemaal hoe jij er tegenaan kijkt maar het is natuurlijk ook een beetje aan de werkgever
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef accidentje het volgende:
Ha chauffeurs,
Helaas ik ben maar een corsarijdertje, maar ik heb wel een dringende vraag aan jullie. Is er iemand die regelmatig naar zuid Frankrijk rijdt? Beslist wel! Het is al een behoorlijke tijd geleden, maar op woensdag 19 augustus 2009 om 11.00 uur, hebben wij een aanrijding gehad. Een Francaise reed achter op onze auto met vouwwagen. meer dan 10.000 euro schade auto en vouwwagen total loss. en we waren wa verzekerd. En nu heeft de Franse rechtbank beslist dat wij zelf schuld hebben, omdat wij de auto voor ons zouden hebben aangereden. Complete kolder, maar wij kunnen fluiten naar ons geld.
Is er misschien iemand van jullie die mogelijk de aanrijding heeft zien gebeuren, en voor ons zou willen getuigen?? Er was rond die tijd veel verkeer op de weg, en ook Nederlandse chauffeurs dus ik heb hoop dat er iemand is die kan helpen.
Dat dan maar; dat gaat heeeeel lastig worden vrees ik; je moet het maar net ff onthouden hebbenquote:
Dank je wel!! ik ga het gelijk ook proberen, hoop toch echt dat er iemand is.... zal wel lastig worden idd.quote:
We moeten toch eens wat harder doorposten hier want de OP stamt uit oktober vorig jaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Redbaron het volgende:
Goh er zit nog een beetje leven in dit topic
oa jij bent de binnenlandchauf met genoeg tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef glasbak het volgende:
[..]
We moeten toch eens wat harder doorposten hier want de OP stamt uit oktober vorig jaar.
Tijd voor deeltje 17 dus.. Hoeveel maanden zal het duren voordat die vol is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oa jij bent de binnenlandchauf met genoeg tijd
Maar t topic zit toch bijna vol...
hangt er van af of er weer op iemand gegeilt word.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
Tijd voor deeltje 17 dus.. Hoeveel maanden zal het duren voordat die vol is?
Misschien dat druppel nog eens langs komt wippenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
Tijd voor deeltje 17 dus.. Hoeveel maanden zal het duren voordat die vol is?
Hey!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
Jij kon zowat iedere dag een andere vent batsen, nietwaar?
Kun je goed staan! redelijke koffie en enorme schnitzelsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef Iuc het volgende:
Ik sta nu op een autohof in zuid duitsland. In Binzen
Wanneer kom je weer hier in de buurt? Kunnen we weer ff een bakje koffie drinken, vond het wel gezellig toen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef Iuc het volgende:
Ik sta nu op een autohof in zuid duitsland. In Binzen
Dat was het zeker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer hier in de buurt? Kunnen we weer ff een bakje koffie drinken, vond het wel gezellig toen.
Nah ja, laat maar weten wanneer je weer in de buurt bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat was het zeker!
Alleen kom ik erg weinig in NL met deze baas. Er staat wel een NL vlag achterop maar daar is dan ook ongeveer alles mee gezegd
Afgelopen week even vanuit noord Frankrijk naar Sint-Oedenrode gereden om 2 bomen te laden om vervolgens meteer terug te rijden naar Nyon in Zwitserland.
Tja, rechtstandig kan ik ze wel vervoeren maar dan zijn alle viaducten te laagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahaha, een echte chauffeur aan het woord, lang ipv hoog.
Eén tip: leer een vak. Als je daarna nog altijd chauffeur wil worden, ga dan vooral je gang. Maar zorg voor een plan B, want de lol van het chauffeuren gaat er hárd af. Been there, done that, en alle leeftijdsgenoten die het ook ooit graag wilden denken er precies hetzelfde over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef stefkee3 het volgende:
Hallo,
Ik begin vanaf volgend schooljaar aan een (mbo) bbl opleiding chauffeur goederenvervoer
![]()
Aangezien mijn opa, mijn vader en mijn stiefvader allemaal al jaren achter het stuur hebben gezeten, kon dit voor mij dus niet achterblijven![]()
Mijn vraag: Ben ik hier al welkom, of moet ik nog zo een 2 jaar wachten
?
Ik doe nu de opleiding logistiek medewerker, als "backup", heb hiervoor ook nog 2 jaar in het hoveniersvak gezeten, dus nog genoeg backup's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eén tip: leer een vak. Als je daarna nog altijd chauffeur wil worden, ga dan vooral je gang. Maar zorg voor een plan B, want de lol van het chauffeuren gaat er hárd af. Been there, done that, en alle leeftijdsgenoten die het ook ooit graag wilden denken er precies hetzelfde over.
En tóch he.... het blijft trekken
Welkomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef stefkee3 het volgende:
Hallo,
Ik begin vanaf volgend schooljaar aan een (mbo) bbl opleiding chauffeur goederenvervoer
![]()
Aangezien mijn opa, mijn vader en mijn stiefvader allemaal al jaren achter het stuur hebben gezeten, kon dit voor mij dus niet achterblijven![]()
Mijn vraag: Ben ik hier al welkom, of moet ik nog zo een 2 jaar wachten
?
Hehe, ik heb me al ingeschreven voor m'n opleiding, dus er is al geen weg terugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Iuc het volgende:
[..]
Welkom
Laat je niks wijs maken door dat verzuurde volk hier en leef je droom!
Als jij dat wilt: gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb me al ingeschreven voor m'n opleiding, dus er is al geen weg terug
That's the motivation (smiley thumbs up)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij dat wilt: gewoon doen.
Alsof een stucadoor, een metselaar, een planner, een bakker, een pedicure of wie dan ook het beste beroep ter wereld hebben.
Er is voor elk wat wils en als je iets wilt moet je er voor gaan!!
Je begeeft je op glad ijs! Het topic is nog niet volquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
Aangezien we al op 12 zitten heb ik maar een vervolg gemaakt:
we gaan dus hier verder!
sukkelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
we gaan dus hier verder!
Njetquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
we gaan dus hier verder!
Wil je dat dan ?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef glasbak het volgende:
Die gaat net als Bartjes gillend weg en komt nooit meer terug na deze reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |