Wanneer kom je weer hier in de buurt? Kunnen we weer ff een bakje koffie drinken, vond het wel gezellig toen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef Iuc het volgende:
Ik sta nu op een autohof in zuid duitsland. In Binzen
Dat was het zeker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer hier in de buurt? Kunnen we weer ff een bakje koffie drinken, vond het wel gezellig toen.
Nah ja, laat maar weten wanneer je weer in de buurt bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat was het zeker!
Alleen kom ik erg weinig in NL met deze baas. Er staat wel een NL vlag achterop maar daar is dan ook ongeveer alles mee gezegd
Afgelopen week even vanuit noord Frankrijk naar Sint-Oedenrode gereden om 2 bomen te laden om vervolgens meteer terug te rijden naar Nyon in Zwitserland.
Tja, rechtstandig kan ik ze wel vervoeren maar dan zijn alle viaducten te laagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahaha, een echte chauffeur aan het woord, lang ipv hoog.
Eén tip: leer een vak. Als je daarna nog altijd chauffeur wil worden, ga dan vooral je gang. Maar zorg voor een plan B, want de lol van het chauffeuren gaat er hárd af. Been there, done that, en alle leeftijdsgenoten die het ook ooit graag wilden denken er precies hetzelfde over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef stefkee3 het volgende:
Hallo,
Ik begin vanaf volgend schooljaar aan een (mbo) bbl opleiding chauffeur goederenvervoer
![]()
Aangezien mijn opa, mijn vader en mijn stiefvader allemaal al jaren achter het stuur hebben gezeten, kon dit voor mij dus niet achterblijven![]()
Mijn vraag: Ben ik hier al welkom, of moet ik nog zo een 2 jaar wachten
?
Ik doe nu de opleiding logistiek medewerker, als "backup", heb hiervoor ook nog 2 jaar in het hoveniersvak gezeten, dus nog genoeg backup's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eén tip: leer een vak. Als je daarna nog altijd chauffeur wil worden, ga dan vooral je gang. Maar zorg voor een plan B, want de lol van het chauffeuren gaat er hárd af. Been there, done that, en alle leeftijdsgenoten die het ook ooit graag wilden denken er precies hetzelfde over.
En tóch he.... het blijft trekken
Welkomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef stefkee3 het volgende:
Hallo,
Ik begin vanaf volgend schooljaar aan een (mbo) bbl opleiding chauffeur goederenvervoer
![]()
Aangezien mijn opa, mijn vader en mijn stiefvader allemaal al jaren achter het stuur hebben gezeten, kon dit voor mij dus niet achterblijven![]()
Mijn vraag: Ben ik hier al welkom, of moet ik nog zo een 2 jaar wachten
?
Hehe, ik heb me al ingeschreven voor m'n opleiding, dus er is al geen weg terugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Iuc het volgende:
[..]
Welkom
Laat je niks wijs maken door dat verzuurde volk hier en leef je droom!
Als jij dat wilt: gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb me al ingeschreven voor m'n opleiding, dus er is al geen weg terug
That's the motivation (smiley thumbs up)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij dat wilt: gewoon doen.
Alsof een stucadoor, een metselaar, een planner, een bakker, een pedicure of wie dan ook het beste beroep ter wereld hebben.
Er is voor elk wat wils en als je iets wilt moet je er voor gaan!!
Je begeeft je op glad ijs! Het topic is nog niet volquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
Aangezien we al op 12 zitten heb ik maar een vervolg gemaakt:
we gaan dus hier verder!
sukkelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
we gaan dus hier verder!
Njetquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef stefkee3 het volgende:
we gaan dus hier verder!
Wil je dat dan ?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef glasbak het volgende:
Die gaat net als Bartjes gillend weg en komt nooit meer terug na deze reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |