quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Vreselijk shirt en idem zang (plus dat de muziek wel weer erg hard is ook).
Ja, soort van masturbatie.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op een reuzenduim met een bril op.
Ik zou mijn Volendamse accent opzetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Juist slim om een nummer van iemand in de jury te nemen. Ik zou iets van de Dolly Dots zingen
Nah, die explodeert.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat veel mensen door Fabiola ook wel een raket kunnen bouwen.
Wehhequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat veel mensen door Fabiola ook wel een raket kunnen bouwen.
Maar als je Roel kiest, zijn genre leuker vindt, en graag Engels wil gaan zingen, waarom kies je dan een nummer van Jeroenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Juist slim om een nummer van iemand in de jury te nemen. Ik zou iets van de Dolly Dots zingen
In ieder geval niet van de axe reclame.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Een bekende weer? Die blonde met de zweetplekken?
Voortijdige zweetlozing?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Een bekende weer? Die blonde met de zweetplekken?
cola tegen mijn beeldschermquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Waarom altijd dat grijs aantrekken als je op t.v komtquote:
Misschien dacht hij dat de lat bij Roel hoger ligt (of lagerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je Roel kiest, zijn genre leuker vindt, en graag Engels wil gaan zingen, waarom kies je dan een nummer van Jeroen
Tja, tegenover een herhaling van wegmisbruikers durven ze het wel aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef editoor het volgende:
pfff, nu al reclame. Ze kunnen het ook overdrijven :/
of dat hij het liedje moet zingen van die belangrijke figuren daar ..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat de lat bij Roel hoger ligt (of lager)
Oh, die met de Ferrari's?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, tegenover een herhaling van wegmisbruikers durven ze het wel aan
Vast wel ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Have a happy period.
Da moet echt door een man verzonnen zijn
Nee, dat is happy endingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Have a happy period.
Da moet echt door een man verzonnen zijn
Ja, reclamemannetjes dachten niet goed na nee..quote:
Ik ken nimand die echt staat te juichen nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, reclamemannetjes dachten niet goed na nee..![]()
no way een happy period
Hoe zou jij het vinden als je elke maand een paar dagen uit je lul zou bloeden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen en hun gezeur over ongesteldheid altijd.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=happy%20endingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik snap het niet. maar don't bother
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken nimand die echt staat te juichen nee.
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je elke maand een paar dagen uit je lul zou bloeden?
Ik spreek je nog wel als jij ook elke maand uit je lul bloedt, gepaard gaande met pijn en ongemak!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
wil jij het elke maand hebben .quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja die was cool!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Want, die met de Ferrari's wil je nog eens zien?
quote:
Die staat nog wel op sbsgemist neem ik aan?quote:
Te oud. En nee, niet zo pervers bedoeldquote:
En slechte zang. Vind ik dan.quote:
Oud? Ze is 18 of zo toch? Even de leeftijd gemist.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te oud. En nee, niet zo pervers bedoeld
Ja precies.quote:
Zoals eerder gezegd: die band kan niet zomaar ieder willekeurig liedje dat wordt gekozen, uit de gezamenlijke toetsen, snaren en drums rammen. Ze konden uit een beperkte lijst kiezen lijkt me.quote:
Dat beginmeisje zag er ook niet 24 uit, had haar tien jaar ouder gegevenquote:
Net als Wiepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat beginmeisje zag er ook niet 24 uit, had haar tien jaar ouder gegeven.
O, in het Nederlands gewoon een koe!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Dit noemen ze in 't engels 'canon fodder'.
Ik ben pas ingeschakeld sinds het meisje hiervoor, dus die heb ik nog gemistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
is dat dr moeder? het lijkt wel iemand met downsyndroom
Aan Edwin Evers ligt het niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: die band kan niet zomaar ieder willekeurig liedje dat wordt gekozen, uit de gezamenlijke toetsen, snaren en drums rammen. Ze konden uit een beperkte lijst kiezen lijkt me.
Die eerste met die spijkerjas????quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wiep is net als haar naam, een Miepje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben pas ingeschakeld sinds het meisje hiervoor, dus die heb ik nog gemist
Valt me op dat jonkies ouder lijken en andersom, vaak.
Geen idee, ze was ook bij Boulevard vandaag. Ze had conservatorium gedaan.quote:
Dan stelde je de verkeerde voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toen ik ze laatst voorstelde niet nee.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Uitkering voor jongeren? Is zij een jongere? Stom wijf.
24? Die? Ik dacht 38quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geen idee, ze was ook bij Boulevard vandaag. Ze had conservatorium gedaan.
Not my songquote:
Ws zagen ze er op door wat voor werk ze doet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef livelink het volgende:
Waarom moet ik weten dat zij ADHD heeft?
Ja.quote:
't is een uitkering die je alleen als jongere kunt krijgen en daarna in principe de rest van je leven houdt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Uitkering voor jongeren? Is zij een jongere? Stom wijf.
Lijkt me duidelijk dat ze een lijst van een x aantal nummers voorgeschoteld krijgen en er een uit moeten kiezen. Ivm de band enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef happyme28 het volgende:
Mogen ze maar uit 5 liedjes kiezen ofzo? Ik heb het gevoel dat ze steeds hetzelfde zingen.
Dit was zonder bandquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat ze een lijst van een x aantal nummers voorgeschoteld krijgen en er een uit moeten kiezen. Ivm de band enzo.
hai Rauzer.quote:
Olga je bent erquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst een talentenajcht helemaal
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?
Wat zeg je? Wat zeg je? Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?Wat zeg je? Wat zeg je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?Heb ik al gezegd dat ik ADHD heb?
quote:
dat jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er meer uit als een junk dat als iemand met ADHD.
Hmm, ik had me ook maar in het ADHD hokje moeten laten duwen... Nah, toch maar nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is een uitkering die je alleen als jongere kunt krijgen en daarna in principe de rest van je leven houdt.
Echt waar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Superzielig dat ze haar niet gekozen hebben! ZE HEEFT ADHD FOR CRYING OUT LOUD!!!!!
Nee, ADHD.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
ben ik weer
Hoorde ik jullie nou OLLIE zeggen
Is tot nu toe elke aflevering zo geweest hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Why the fuck is die Snerina in het donker?
En dan nog niet een echt goed. Wat een geschreik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
Dit is Anastacia maar dan Anastacia die Anastacia nadoet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou lijkt me mer een Angela meisje.
quote:
quote:
om de spanning er een beetje in te houden jeweetzquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Why the fuck is die Snerina in het donker?
Lief dagboek.quote:
Oh ja, het was spannend hèquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
om de spanning er een beetje in te houden jeweetz
En post met nonfok!smileysquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Grote tieten, strak lijffie, laag make-uppie
inderdaad ja, als dit niet lukt kan ze altijd nog een ander beroep kiezenquote:
Goeie.quote:
Je skypte in dit topic ipv in je headset?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |