Heb je eerder een mail gehad dat het hoesje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje
Doe eens stout voor een keer!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef remlof het volgende:
KPN komt dus ook met de iPhone G4. En mijn abo loopt af op 31 januari. Hmmm, zal ik?
Anyone?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe kan ik kiezen wat wel en niet in een reservekopie bewaard wordt? Hij gaat nu elke keer HD filmpjes op m'n MacBook zetten. Binnen no time HD vol, dat moet ik niet hebben. Maar ik wil ook niet dat hij helemaal geen backup meer maakt, zoals van contacten en apps enzo.
Ja, dat had ik ook hiervoor met SE's maar ben verliefd op de iPhone hehe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nogal aan Nokia verknocht, heb nog nooit een andere foon gehad dan een finse
Hiervoor heb ik ook altijd een Finse gehad. Maar die USSR interface werd steeds slechter en onduidelijker. Ik zou nu niet meer anders willen dan een iPhone.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nogal aan Nokia verknocht, heb nog nooit een andere foon gehad dan een finse
Waar? Zie iets over het hoofdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In iTunes aangeven wat je wel wil syncen.
Gruwelijke apps moet je voor betalen. Maar waarom zou je moeilijk doen om een keer een paar euro neer te leggen voor iets wat goed werkt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een gruwelijke app die gratis is?
HAHquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:48 schreef kikoooooo het volgende:
Vanmiddag eindelijk de sim van mn vriendin klein laten knippen via een gast op markplaats (5 euro) en nu draait de 4 dus.
Het is een engels toestel, al een tijdje oud maar vandaag pas geactiveerd.
Heb t case-program gedraaid net en kon nog een hoesje bestellen. Ga ik hier nu voor betalen, of kom ik er toch nog voor in aanmerking?
edit: ik lees net de laatste posts van het vorige topic, die gingen daar ook over.
De bestelling ging goed, dus ik zie wel of we iets binnenkrijgen
Stumbleupon: houdt je uren bezig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een gruwelijke app die gratis is?
Tel is op de 28e besteld en betaald. Maar je had geen optie tot die bumber. Nam aan dat hij bij het toestel zat of dat je een brief erbij kreegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je eerder een mail gehad dat het hoesje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Oke, weetje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:56 schreef casper019 het volgende:
ehm hoe doe ik dat dan?
als ik dubbelklik op de game en dan komt hij in itunes te staan en als ik dan mn telephoon laat synchrosniseren zegt ie error bij het installeren van de game
Error nummer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef casper019 het volgende:
ik heb via itunes op herstellen gedrukt maar tijdens het herstellen krijg ik een error
helpie wat nu
simlock eraf halen gaat je niet lukken zonder te jailbreaken. En ik heb het niet uitgezocht, maar volgens mij had ik gehoord dat je de nieuwste firmware nog niet kunt unlocken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef casper019 het volgende:
het heeft me een slaaploze nacht bezorgt maar alles werkt weer na behoren
nu wil ik het weer probere maar extra voorzichtig dus vroeg ik me nog ff af:
ik heb een simlock op mn iphone moet ik die nu eerst verwijderen voordat ik kan jailbreken of kan ik gewoon direct via de limerian methode jailbreken?
zoals hier bescheven:
http://www.iphoned.nl/tut(...)-met-limera1n/27763/
Ik zou es gaan kijken voor een goeie bril?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:23 schreef casper019 het volgende:
alleen hebben ze daar gee forum topics waar jehet in kan vragen
Fruit Ninja speel ik op dit moment veel en Cut the Rope is ook wel geinig!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hier is hij sinds eergisteren ook binnen, wat een fantastisch apparaat! Ben nu al verliefd.![]()
En wat is Doodle Jump verslavend zeg.
Iemand nog suggesties voor andere verslavende games?
Herkenbaar, dat heb ik gehad met de 3G, heel irritant als dat ding opeens stil stond. Gebruik je de 4?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Neelix het volgende:
Ik heb nou een aantal keer gehad dat mijn telefoon overging en dat het schuiven om op te nemen niet wilde.
Knopje aan de bovenkant indrukken helpt niet, maar tijdens het overgaan op stil zetten dan kan ik hem wel opnemen.
Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad? Waar zou dat aan kunnen liggen?
Nee, is een 3GS. Gisteravond geupdate naar 4.1 en hoopte dat het daarmee klaar zou zijn, maar niet dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik gehad met de 3G, heel irritant als dat ding opeens stil stond. Gebruik je de 4?
Ik ga ze meteen uitproberen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Fruit Ninja speel ik op dit moment veel en Cut the Rope is ook wel geinig!
Wifi gaat altijd voor naar mijn weten, verbruikt ook minder batterij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik ga ze meteen uitproberen!
Trouwens nog 2 vraagjes: Ik heb zowel mobiel internet als thuis een wifi-verbinding. Is er dan een soort rangorde als ik thuis ben? Dus heb ik thuis dan verbinding via het thuisnetwerk of via Vodafone als ik beide aan heb staan?
Op mijn Blackberry had ik een optie om roaming automatisch uit te schakelen zodra ik in het buitenland kom, is er zoiets ook bij de iPhone of moet je dat handmatig doen?
Ja, WiFi gaat voor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik ga ze meteen uitproberen!
Trouwens nog 2 vraagjes: Ik heb zowel mobiel internet als thuis een wifi-verbinding. Is er dan een soort rangorde als ik thuis ben? Dus heb ik thuis dan verbinding via het thuisnetwerk of via Vodafone als ik beide aan heb staan?
Ja, bij Settings kun je data roaming uitzetten en roaming is alleen in het buitenlandquote:Op mijn Blackberry had ik een optie om roaming automatisch uit te schakelen zodra ik in het buitenland kom, is er zoiets ook bij de iPhone of moet je dat handmatig doen?
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef Saninl het volgende:
Heel de stad in Eindhoven uit zitten pluizen. Ik zocht een Mophie Air Juice Pack (3GS). Nu maar online via iphoneclub gekocht.. Hopelijk morgen binnen...
Sinds ik er 4.1 op heb gegooid, kan ik hem niet eens een dag (van 8 tot 1600) vol houden.. Heel irritant. Misschien wil ik wel terug naar 3.1.3.
Draait stiekem geen programma met locatievoorziening op de achtergrond of zo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...
Nee. Locatievoorziening staat uit...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Draait stiekem geen programma met locatievoorziening op de achtergrond of zo?
Er is in ieder geval iets mis, ik heb ook 4.1 en kom met gemiddeld gebruik, waaronder sporadisch GPS, op twee dagen.. Heb je een jailbreak?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...
Ik zou het niet weten, hoop het nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er is in ieder geval iets mis, ik heb ook 4.1 en kom met gemiddeld gebruik, waaronder sporadisch GPS, op twee dagen.. Heb je een jailbreak?
Heb je ook een custom taskmanager draaien dan, zou kunnen dat dit programma's onterecht langer open laat staan. Ik weet niet of er voor jailbroken iPhones ook een soort task manager is, anders zou je daarmee kunnen kijken wat in de achtergrond openstaat en CPU gebruikt. In het uiterste geval teruggaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.quote:
Ho, even opnieuw aub. Wat bedoel je met een custom taskmanager?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je ook een custom taskmanager draaien dan, zou kunnen dat dit programma's onterecht langer open laat staan. Ik weet niet of er voor jailbroken iPhones ook een soort task manager is, anders zou je daarmee kunnen kijken wat in de achtergrond openstaat en CPU gebruikt. In het uiterste geval teruggaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Bij het gewone iOS regelt het OS de multitasking. De programma's die je ziet als je twee keer op de home-button drukt draaien niet allemaal: de meeste zijn 'frozen', sommigen wachten op een of ander bericht en enkele programma's kunnen actief zijn. Bij jailbreaks kun je dit soms instellen: handmatig programma's helemaal afsluiten of juist laten draaien. Als je niet weet wat dit is zul je het waarschijnlijk niet zelf geïnstalleerd hebben, maar ik weet niet of het standaard wordt geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ho, even opnieuw aub. Wat bedoel je met een custom taskmanager?
iStat is een soortgelijk programma wat ik regelmatig gebruik. Als je dan ook nog instelt dat hij toegang krijgt tot je MacBook/iMac/enz. dan kan je via je iPhone on the road daar ook nog vanalles van checken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, met 'A+ System Monitor', gewoon gratis in de App Store, kun je je CPU-gebruik beklijken, en meer. Ik zou die eens installeren, kun je kijken wat er zoal bezig is op je iPhone.
Zelf geen ervaring mee overigens, maar het mag blijkbaar gewoon van Apple
iTunes maakt backups van je iPhone. Die moet je dus even zien te vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef timbob het volgende:
M'n computer is laatst sputterend en rochelend overleden...
Nu heb ik een andere computer, maar dan moet ik daar m'n iPhone mee syncen..
Dat ik al m'n muziek opnieuw moet doen, daar kom ik denkik niet echt onderuit (Al zou het mooi zijn nog een keer alles te kunnen scrobbelen...) Maar wat gaat er zo gebeuren met al m'n apps, en m'n smsjes en alles? En hoe kan ik het zo makkelijk mogelijk houden?
Ik kan nog wel op de harde schijf van die andere computer... dus ik weet niet of er op die manier nog wat te fixen valt?
Danku, alles wat daar staat:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, met 'A+ System Monitor', gewoon gratis in de App Store, kun je je CPU-gebruik beklijken, en meer. Ik zou die eens installeren, kun je kijken wat er zoal bezig is op je iPhone.
Zelf geen ervaring mee overigens, maar het mag blijkbaar gewoon van Apple
Alstu:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Even voor de zekerheid posten. Ik heb een 3G van een vriend en hij wilt er 4.1 op en deze sim-lock hebben aangezien hij Telfort gebruikt.
De modem-firmware is 05.13.04. Wat ik heb gezien en gelezen is dat dit niet mogelijk is. Heb ik iets over het hoofd gezien en is een update + simlock mogelijk (misschien baseband behouden?) ?
Thanks once again!
Ik zal eens snuffelen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone. Die moet je dus even zien te vinden
.quote:We're sorry...
... but your computer or network may be sending automated queries. To protect our users, we can't process your request right now.
See Google Help for more information.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:20 schreef casper019 het volgende:
ik vroeg me af, ik heb tomtom benelux op mn iphone 4 staan
nu zegt ie wacht op GPS signaal
wat is dat??
Ik ben van 5 jaar? vodafone naar t mobile gegaan, en bereik is gewoon goed hoor. Af en toe verdwijnt dat 3G logo, nou dan wacht je maar 5 seconden langer bij het laden van een website.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef Parvus het volgende:
Begin aardig warm te draaien voor de iPhone 4. Heb op dit moment nog een abonnement bij Hi tot en met 9 januari 2010. Vanaf wanneer kwam Hi met de iPhone?
Of, aangezien de dekking van T-Mobile tegenwoordig ook prima is (toch?) stap ik over. Ik begrijp alleen dat je wel een aantal weken levertijd enzo hebt?
Zit er ook op te wachten . Kan al nieuw toestel kiezen. Hi gebeld maar deze zeggen niets over data te weten. Had m al bij TMobile besteld. Hmm ik twijvel ! Heb liever Hi/KPN ,quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef Parvus het volgende:
Begin aardig warm te draaien voor de iPhone 4. Heb op dit moment nog een abonnement bij Hi tot en met 9 januari 2010. Vanaf wanneer kwam Hi met de iPhone?
Of, aangezien de dekking van T-Mobile tegenwoordig ook prima is (toch?) stap ik over. Ik begrijp alleen dat je wel een aantal weken levertijd enzo hebt?
Ik heb toch wat mindere ervaringen, vooral in de trein tussen Utrecht en r'dam/a'dam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben van 5 jaar? vodafone naar t mobile gegaan, en bereik is gewoon goed hoor. Af en toe verdwijnt dat 3G logo, nou dan wacht je maar 5 seconden langer bij het laden van een website.
Als je 'automatisch synchroniseren' uit zet kun je als je je iPhone hebt aangesloten eerst een back-up maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef timbob het volgende:
M'n computer is laatst sputterend en rochelend overleden...
Nu heb ik een andere computer, maar dan moet ik daar m'n iPhone mee syncen..
Dat ik al m'n muziek opnieuw moet doen, daar kom ik denkik niet echt onderuit (Al zou het mooi zijn nog een keer alles te kunnen scrobbelen...) Maar wat gaat er zo gebeuren met al m'n apps, en m'n smsjes en alles? En hoe kan ik het zo makkelijk mogelijk houden?
Ik kan nog wel op de harde schijf van die andere computer... dus ik weet niet of er op die manier nog wat te fixen valt?
http://jailbreak-me.info/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand of er al een 4.1 jailbreak is voor de iPhone 3g? Heb het een tijd niet bijgehouden. Links naar desbetreffende sites hoeven niet maar dan kan ik hem iig alvast upgraden naar 4.1 (loop nu nog op 3.nogwat)
Uit ervaring heb ik ALTIJD minstens vier weken moeten wachten, geen idee of je geluk hebt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Vandaag is het twee weken geleden dat mijn iPhone opgestuurd is ter reparatie...
Echt stuk was hij niet, maar de zilveren rand met het glas zat rechtsboven los van de backcover, er zaten wat haarscheurtjes in en er zat een irritante vlek op elke foto...
Het zou allemaal twee weken duren, dus feitelijk betekend dat dat hij vandaag terug zou komen, maar ik betwijfel het allemaal. Na de bevestiging en afspraak voor het ophalen niets meer over gehoord...
Is via verzekering gegaan, in samenwerking met Bel Company... Die gast daar noemde de twee weken termijn...
Zoals ik de vids bekijk, 2 schroefjes. zwarte eruit en metalen derin. Best nicequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:52 schreef Merkie het volgende:
Best mooi, en het is makkelijk zelf te doen. Twee schroefjes los en that's it.
http://freeappalert.com/ in de gaten houden. Komt ook wel es wat leuks voorbijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
De toffe nog enigszins gratis apps zijn ook wat minder geworden of niet? Waar zijn de tijden dat we gratis eBuddy Pro kregen of 9292ov Pro?
Laat maar, ik heb internet Tethering al aan de gang zonder Jailbreak, door enkel de Internet-Tethering APN settings handmatig in te vullen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, gaat dit nog werken op een simlock-vrije iPhone met IOS 4.1?
http://help.benm.at, daar staan allerlei Tethering APN-settings van verschillende providers op.
Leek me wel handig omdat je dan niet je toestel hoeft te jailbraken en TetherMe hoeft te kopen.
Je bedoelt om een eigen wifi netwerk te maken vanuit je iphone? Dat wil ik ook kunnen zonder jailbreak, hoe?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb internet Tethering al aan de gang zonder Jailbreak, door enkel de Internet-Tethering APN settings handmatig in te vullen.
Nee, wat ik bedoel is dat je met je laptop, of via BlueTooth of via USB verbinding kan maken met je iPhone om daar vervolgens mee te kunnen internetten via de 3G verbinding van je iPhone.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je bedoelt om een eigen wifi netwerk te maken vanuit je iphone? Dat wil ik ook kunnen zonder jailbreak, hoe?
Aha en hoe stel je zoiets in? Heb je een linkje oid?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat je met je laptop, of via BlueTooth of via USB verbinding kan maken met je iPhone om daar vervolgens mee te kunnen internetten via de 3G verbinding van je iPhone.
Als ik dat eens wist...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat je dan doet, maar ik heb zelfs met Internet-Tethering aan gehad nog 75% van m'n accuduur. Terwijl dat ding toch al meer dan 4 uur in gebruik is, dat is inclusief Internetten, bellen, SMS'en en Ping!en.
Volgens mij werkt dat alleen omdat je een simlock-vrije iphone hebt...ik heb die optie helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb niet echt een linkje. Ik heb het gewoon zelf geprobeerd. Ik werd een beetje gek van het geneuzel dat je enkel met Jailbreak internet tethering aan kon zetten. Ik dacht dat moet vast makkelijker kunnen.
Ik had het als volgt gedaan:
Instellingen->Algemeen->Netwerk-> Mobiel Data Netwerk
Vervolgens bij het kopje Internet-Tethering vul je de gegevens van je Provider(T-Mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone, etc) in.
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je terug, reboot je je telefoon.
Nu staat er bij Instellingen->Algemeen->Netwerk een apart kopje Internet-Tethering wat je aan of uit kan zetten. Deze heb ik ingeschakeld.
[ afbeelding ]
Vervolgens heb ik Bluetooth aangezet.
Macbook erbij gepakt, Bluetooth daarop aangezet, vervolgens gepaired met de iPhone. En vervolgens kon ik kiezen voor "Verbinding met netwerk maken" bij m'n iPhone.
[ afbeelding ]
Voilà, en toen had ik Internet-Tethering..
Maar stiekem ben ik wel benieuwd of m'n provider dit door heeft berekend op m'n factuur...
Je moet die APN-instellingen wel invullen bij mobiele datanetwerk opties en dan verschijnt de optie voor internet-tethering als schakeloptie. Tenzij er bij gesimlockte toestellen helemaal geen optie is om de APN-instellingen voor Internet Tethering valt in te vullen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen omdat je een simlock-vrije iphone hebt...ik heb die optie helemaal niet.
Nope, kan niet!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om te downgraden vanaf 4.1? Zonder SHSH Blobs..
wat moet ik daar invullen danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet die APN-instellingen wel invullen bij mobiele datanetwerk opties en dan verschijnt de optie voor internet-tethering als schakeloptie. Tenzij er bij gesimlockte toestellen helemaal geen optie is om de APN-instellingen voor Internet Tethering valt in te vullen.
quote:Jailbreaking wont reduce battery life, it's the stuff you're installing.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Saninl het volgende:
Wat een gezeik toch nu zeg, vanaf dat 4.1...
Ik ga hem dalijk even Syncen. Daarna weer herstellen, en via Pwnage tool ga jailbreaken. Mocht het dan weer zo klote zijn met accuduur en dergelijk ga ik niet meer Jailbreaken
quote:Tsja, ik heb niets?Op woensdag 20 oktober 2010 23:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jailbreaking wont reduce battery life, it's the stuff you're installing.
En ik heb TetherMe op mijn iphonegecrackte versie uiteraard
en het werkt prima
quote:Cydia store inderdaad, kan ook wel zonder hoor. maar wel handig in need.Op woensdag 20 oktober 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen last van dat mijn batterij sneller leeg ging met mijn jailbreak.
Is TetherMe een jailbreak-app? Ik mis het nog steeds wel een beetje, maar ach. Kan op zich prima zonder.
quote:Bazig, dat werkt.Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb niet echt een linkje. Ik heb het gewoon zelf geprobeerd. Ik werd een beetje gek van het geneuzel dat je enkel met Jailbreak internet tethering aan kon zetten. Ik dacht dat moet vast makkelijker kunnen.
Ik had het als volgt gedaan:
Instellingen->Algemeen->Netwerk-> Mobiel Data Netwerk
Vervolgens bij het kopje Internet-Tethering vul je de gegevens van je Provider(T-Mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone, etc) in.
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je terug, reboot je je telefoon.
Nu staat er bij Instellingen->Algemeen->Netwerk een apart kopje Internet-Tethering wat je aan of uit kan zetten. Deze heb ik ingeschakeld.
[ afbeelding ]
Vervolgens heb ik Bluetooth aangezet.
Macbook erbij gepakt, Bluetooth daarop aangezet, vervolgens gepaired met de iPhone. En vervolgens kon ik kiezen voor "Verbinding met netwerk maken" bij m'n iPhone.
[ afbeelding ]
Voilà , en toen had ik Internet-Tethering..
Maar stiekem ben ik wel benieuwd of m'n provider dit door heeft berekend op m'n factuur...
quote:32 GB neem ik aan?Op donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb trouwens voor de geïnteresseerden nog een iPhone 4 UK geseald in doos te koop voor 700.
quote:Even serieus, waarom zou iemand zijn iPhone beu zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 18:01 schreef Santello het volgende:
Iemand die zijn iphone 4 beu is, pm me
quote:Via iTunes.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef casper019 het volgende:
als je muziek op je iphone gezet heb... hoe kan je die dan weer deleten?
ik zou graag in 1x 30 nummers ofzo deleten...
quote:Op de plek waar je ook nummers hebt toegevoegd, bijvoorbeeld in een playlist. Als je die nummers daar uitgooit en nogmaals je iPhone synct zijn ze van je iPhone verdwenen.
quote:Heb je wel bij de iPhone-instellingen aangevinkt dat je de te synchroniseren nummer handmatig kiest?Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu alles niet aangevinkt en laten syncen maar ze blijven op mn iphone....
quote:Nee hoor, hihiOp donderdag 21 oktober 2010 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wacht eens even, ik zit in het verkeerde topic, kut
quote:Waar heb je het over?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:28 schreef poiuytr het volgende:
Hoorde vandaag dat er een nieuwe iPhone aankomt is hier iets van waar? In de zomer van 2011?
quote:Waar heb je dat gehoord? Voorzover ik weet komt er nooit meer een nieuwe iPhone en blijft Apple voor altijd het huidige model verkopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:28 schreef poiuytr het volgende:
Hoorde vandaag dat er een nieuwe iPhone aankomt is hier iets van waar? In de zomer van 2011?
quote:Je logt toch gewoon in met hetzelfde iTunes account als op je iPhone 3G? Dan hoef je toch geen creditcard options e.d. te selecteren, maar gewoon je oude account inloggen?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:26 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen, maar met mijn iPhone 3G kon ik in de app store via click and buy betalen. Met mijn iPhone4 zie ik alleen maar creditcards opties? Geen clickandbuy meer? Of zie ik iets over het hoofd..
quote:Nieuw account, was mn oude gegevens ed kwijt en email werkt daarvan ook niet meer. De vriend van mijn zus heeft ook de iPhone4 en bij hem gaat het gewoon automatisch van zijn telefoonrekening af had hij het over. Kun je die betaalgegevens nog aanpassen op iTunes op de pc? Want met app store zie ik alleen visa opties e.dOp zaterdag 23 oktober 2010 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je logt toch gewoon in met hetzelfde iTunes account als op je iPhone 3G? Dan hoef je toch geen creditcard options e.d. te selecteren, maar gewoon je oude account inloggen?
quote:Dat wil dus zeggen dat ik geen extra bedrag per maand hoef te betalen, lijkt me.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
T-Mobile doet via ProAssist de iPhone verzekeren.
quote:Ik heb nu een iPod touch en een Samsung U600, maar een iPhone 4 begint wel te knagen nu. Het is alleen zo prijzig allemaal, 180 euro voor de iPhone zelf, 30 euro aansluitkosten en een gestage 30 euro per maand.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef w00h00 het volgende:
Wachten tot dat de iPhone 4 wel betaalbaar gaat worden voor een student.
Voorlopig kan ik nog wel vooruit met mijn 3G...
quote:Waar staat dat?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een standaard verzekering inbegrepen. Je kan meer betalen om extra verzekerd te zijn.
quote:Volgens mij klopt dat niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef Qunix het volgende:
Er is een standaard verzekering inbegrepen. Je kan meer betalen om extra verzekerd te zijn.
quote:...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef lievergeheim het volgende:
Iphone met vodafone.
warneer komt het staat al wel op de website
[ afbeelding ]
quote:Geheel afhankelijk van hoeveel jij belt en SMSt.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef lj_lightning het volgende:
Wat is verstandiger?
Ik heb nu een iPhone 3G met T-mobile flex 25, sms-verdubbelaar en Web'N'Walk voor 37,95/maand nu wil ik de iPhone 4 bestellen () alleen nu weet ik niet wat handiger is, dit abonnement houden of een i150 abbo nemen? Het scheelt maar 7 euro...
Pro's / Con's
Flex 25
250 belminuten
500 smsjes
Web 'n Walk
Onbeperkt tegoed behoud
37,-/maand
i150
150 belminuten
150 smsjes
iPhone onbeperkt internet
Visual Voicemail
29,95/maand
Als ik het zo bekijk lijkt het Flex 25 abbo veel relaxder toch? of zie ik iets over het hoofd?
quote:Ja daar probeer ik dus achter te komen... maar het is voor mij niet helemaal duidelijk. Qua sms-jes heb ik het nu niet nodig (verbruik gem 70min en 70 smsjes) maar toch...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van hoeveel jij belt en SMSt.
Is Web 'n Walk net zo snel als het iPhone internet
quote:Dus ik heb 2 jaar met een verbinding uit het jaar 1812 zitten internetten terwijl ik met een 6x zo snellere verbinding had kunnen werkenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef TC03 het volgende:
Web 'n Walk Standard = 384 kbps
Web 'n Walk Plus = 1024 kbps
iPhone = 2048 kbps
quote:bij de iphone krijg je visual voicemail (joepie), iets sneller internet waar je in de praktijk vrij weinig van zult merken met de brakke 3G dekking over het algemeen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef lj_lightning het volgende:
Wat is verstandiger?
Ik heb nu een iPhone 3G met T-mobile flex 25, sms-verdubbelaar en Web'N'Walk voor 37,95/maand nu wil ik de iPhone 4 bestellen () alleen nu weet ik niet wat handiger is, dit abonnement houden of een i150 abbo nemen? Het scheelt maar 7 euro...
Pro's / Con's
Flex 25
250 belminuten
500 smsjes
Web 'n Walk
Onbeperkt tegoed behoud
37,-/maand
i150
150 belminuten
150 smsjes
iPhone onbeperkt internet
Visual Voicemail
29,95/maand
Als ik het zo bekijk lijkt het Flex 25 abbo veel relaxder toch? of zie ik iets over het hoofd?
quote:idem.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:13 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dus ik heb 2 jaar met een verbinding uit het jaar 1812 zitten internetten terwijl ik met een 6x zo snellere verbinding had kunnen werken![]()
Krijg tieten
quote:Nieuwe computer machtigen, een reservekopie maken voordat je synct. Daarna kun je synchroniseren, reservekopie terugzetten en alle apps ook weer synchroniseren. Alles wat op je iPhone stond wordt verwijderd, maar aangezien dat dan allemaal op je nieuwe computer staat, moet het geen probleem zijn om weer terug te zetten.Op zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef timbob het volgende:
Ok, probleempje! / vraagje!
Ik heb dus nu een andere computer, en dat is mooi. Maar nou wil ik natuurlijk ervoor zorgen dat ik niks kwijt raak op m'n iphone.
Wat ik nu gedaan heb:
- De muziek heb ik er opnieuw opgezet, dat was niet zo'n ramp, kost alleen tijd.
- Ik heb van m'n oude computer alle Apps op een usb stick gezet, alle ipa bestanden in de itunes map op de nieuwe computer gezet, en daarna in de nieuwe itunes gedaan.
- Ik heb de backupmap de oude computer gekopieerd ( Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup )Alleen geen idee wat ik er mee moet / kan.
Ik wil dus nu zorgen dat m'n Apps gewoon kunnen syncen ZONDER dat ik alle data in m'n apps kwijt ben... Kan dat?
Is daar een andere handige optie voor? moet ik de backup restoren? zoja, hoe?
(heb natuurlijk ook weinig zin in alle telefoonopties opnieuw te moeten instellen en alle smsjes enzo kwijt te zijn... Foto's idem.)
huu
quote:Top, ik ga het ff proberenOp zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nieuwe computer machtigen, een reservekopie maken voordat je synct. Daarna kun je synchroniseren, reservekopie terugzetten en alle apps ook weer synchroniseren. Alles wat op je iPhone stond wordt verwijderd, maar aangezien dat dan allemaal op je nieuwe computer staat, moet het geen probleem zijn om weer terug te zetten.
Vergeet alleen niet de computer te machtigen. Dit doe je in iTunes bij store>computer machtigen
quote:ok, ik heb nu de hele apple/itunes map gekopieerd, daarna de aankopen overgezet van de iphone.Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oke
Ik had toevallig een paar dagen geleden hetzelfde, toen de harde schijf van mijn laptop stierf en ik mijn netbook moest gebruiken om te syncen. Ik heb toen eerst copytrans moeten gebruiken om de muziek van mijn iPhone op de netbook te zetten, toen een reservekopie gemaakt, computer gemachtigd en "aankopen overzetten" gebruikt om de apps van miijn iPhone naar de computer te kopieëren. Gelukkig niets verloren, behalve een paar uur om m'n library weer in orde te krijgen.
quote:jeuj!Op zondag 24 oktober 2010 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als het goed is, worden de gegevens teruggezet als je herstelt van een reservekopie, inclusief savedata van games.
quote:Waarom wil je naar T-Mobile? Binnen afzienbare tijd gaan KPN en Vodafone de iPhone ook leveren hoor.Op zondag 24 oktober 2010 16:00 schreef Ferdii het volgende:
Ff vraagje,
mijn abbo (bij kpn) loopt eind februari af. - 4 maanden betekend het dat ik eind okktober een nieuw abbo mag kiezen. Dit wordt de iphone 4. Probleem is alleen dat t-mobile nog een sim lock heeft en ik niet van plan ben om 4 maanden lang met 2 telefoons rond te lopen. (1 om te bellen en nieuwe telefoon om mee te spelen).
Heb gebeld met t-mobile, blijkt dat je voor 120 euro je simlock kan laten verwijderen. In mijn ogen veel te duur :n Zijn er nog andere opties naast het jailbreaken (waar ik niet op zit te wachten).
Iemand die weet of er al meer duidelijkheid is over hoe en wanneer bij vodavone/kpn en of tmobile zijn simlock verliest?
Wachten tot februari duurt nog zo lang
quote:T-Mobile rekent af per seconde na de eerste minuut, KPN en Vodafone rekenen alles per minuut vanaf nu of binnenkort.Op zondag 24 oktober 2010 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom wil je naar T-Mobile? Binnen afzienbare tijd gaan KPN en Vodafone de iPhone ook leveren hoor.
http://www.kpn.com/prive/(...)nederland/iphone.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |