Error nummer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef casper019 het volgende:
ik heb via itunes op herstellen gedrukt maar tijdens het herstellen krijg ik een error
helpie wat nu
simlock eraf halen gaat je niet lukken zonder te jailbreaken. En ik heb het niet uitgezocht, maar volgens mij had ik gehoord dat je de nieuwste firmware nog niet kunt unlocken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef casper019 het volgende:
het heeft me een slaaploze nacht bezorgt maar alles werkt weer na behoren
nu wil ik het weer probere maar extra voorzichtig dus vroeg ik me nog ff af:
ik heb een simlock op mn iphone moet ik die nu eerst verwijderen voordat ik kan jailbreken of kan ik gewoon direct via de limerian methode jailbreken?
zoals hier bescheven:
http://www.iphoned.nl/tut(...)-met-limera1n/27763/
Ik zou es gaan kijken voor een goeie bril?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:23 schreef casper019 het volgende:
alleen hebben ze daar gee forum topics waar jehet in kan vragen
Fruit Ninja speel ik op dit moment veel en Cut the Rope is ook wel geinig!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hier is hij sinds eergisteren ook binnen, wat een fantastisch apparaat! Ben nu al verliefd.![]()
En wat is Doodle Jump verslavend zeg.
Iemand nog suggesties voor andere verslavende games?
Herkenbaar, dat heb ik gehad met de 3G, heel irritant als dat ding opeens stil stond. Gebruik je de 4?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Neelix het volgende:
Ik heb nou een aantal keer gehad dat mijn telefoon overging en dat het schuiven om op te nemen niet wilde.
Knopje aan de bovenkant indrukken helpt niet, maar tijdens het overgaan op stil zetten dan kan ik hem wel opnemen.
Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad? Waar zou dat aan kunnen liggen?
Nee, is een 3GS. Gisteravond geupdate naar 4.1 en hoopte dat het daarmee klaar zou zijn, maar niet dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik gehad met de 3G, heel irritant als dat ding opeens stil stond. Gebruik je de 4?
Ik ga ze meteen uitproberen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Fruit Ninja speel ik op dit moment veel en Cut the Rope is ook wel geinig!
Wifi gaat altijd voor naar mijn weten, verbruikt ook minder batterij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik ga ze meteen uitproberen!
Trouwens nog 2 vraagjes: Ik heb zowel mobiel internet als thuis een wifi-verbinding. Is er dan een soort rangorde als ik thuis ben? Dus heb ik thuis dan verbinding via het thuisnetwerk of via Vodafone als ik beide aan heb staan?
Op mijn Blackberry had ik een optie om roaming automatisch uit te schakelen zodra ik in het buitenland kom, is er zoiets ook bij de iPhone of moet je dat handmatig doen?
Ja, WiFi gaat voor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik ga ze meteen uitproberen!
Trouwens nog 2 vraagjes: Ik heb zowel mobiel internet als thuis een wifi-verbinding. Is er dan een soort rangorde als ik thuis ben? Dus heb ik thuis dan verbinding via het thuisnetwerk of via Vodafone als ik beide aan heb staan?
Ja, bij Settings kun je data roaming uitzetten en roaming is alleen in het buitenlandquote:Op mijn Blackberry had ik een optie om roaming automatisch uit te schakelen zodra ik in het buitenland kom, is er zoiets ook bij de iPhone of moet je dat handmatig doen?
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef Saninl het volgende:
Heel de stad in Eindhoven uit zitten pluizen. Ik zocht een Mophie Air Juice Pack (3GS). Nu maar online via iphoneclub gekocht.. Hopelijk morgen binnen...
Sinds ik er 4.1 op heb gegooid, kan ik hem niet eens een dag (van 8 tot 1600) vol houden.. Heel irritant. Misschien wil ik wel terug naar 3.1.3.
Draait stiekem geen programma met locatievoorziening op de achtergrond of zo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...
Nee. Locatievoorziening staat uit...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Draait stiekem geen programma met locatievoorziening op de achtergrond of zo?
Er is in ieder geval iets mis, ik heb ook 4.1 en kom met gemiddeld gebruik, waaronder sporadisch GPS, op twee dagen.. Heb je een jailbreak?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hoppa, vanochtend weggegaan voor sporten om 10u. Sindsdien niet meer opgeladen. Geen gekke dingen gedaan. 1x Hyves update. Nog nog 13% over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |