quote:Even serieus, waarom zou iemand zijn iPhone beu zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 18:01 schreef Santello het volgende:
Iemand die zijn iphone 4 beu is, pm me
quote:Via iTunes.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef casper019 het volgende:
als je muziek op je iphone gezet heb... hoe kan je die dan weer deleten?
ik zou graag in 1x 30 nummers ofzo deleten...
quote:Op de plek waar je ook nummers hebt toegevoegd, bijvoorbeeld in een playlist. Als je die nummers daar uitgooit en nogmaals je iPhone synct zijn ze van je iPhone verdwenen.
quote:Heb je wel bij de iPhone-instellingen aangevinkt dat je de te synchroniseren nummer handmatig kiest?Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu alles niet aangevinkt en laten syncen maar ze blijven op mn iphone....
quote:Nee hoor, hihiOp donderdag 21 oktober 2010 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wacht eens even, ik zit in het verkeerde topic, kut
quote:Waar heb je het over?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:28 schreef poiuytr het volgende:
Hoorde vandaag dat er een nieuwe iPhone aankomt is hier iets van waar? In de zomer van 2011?
quote:Waar heb je dat gehoord? Voorzover ik weet komt er nooit meer een nieuwe iPhone en blijft Apple voor altijd het huidige model verkopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:28 schreef poiuytr het volgende:
Hoorde vandaag dat er een nieuwe iPhone aankomt is hier iets van waar? In de zomer van 2011?
quote:Je logt toch gewoon in met hetzelfde iTunes account als op je iPhone 3G? Dan hoef je toch geen creditcard options e.d. te selecteren, maar gewoon je oude account inloggen?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:26 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen, maar met mijn iPhone 3G kon ik in de app store via click and buy betalen. Met mijn iPhone4 zie ik alleen maar creditcards opties? Geen clickandbuy meer? Of zie ik iets over het hoofd..
quote:Nieuw account, was mn oude gegevens ed kwijt en email werkt daarvan ook niet meer. De vriend van mijn zus heeft ook de iPhone4 en bij hem gaat het gewoon automatisch van zijn telefoonrekening af had hij het over. Kun je die betaalgegevens nog aanpassen op iTunes op de pc? Want met app store zie ik alleen visa opties e.dOp zaterdag 23 oktober 2010 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je logt toch gewoon in met hetzelfde iTunes account als op je iPhone 3G? Dan hoef je toch geen creditcard options e.d. te selecteren, maar gewoon je oude account inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |