Ik zou het niet weten, hoop het nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er is in ieder geval iets mis, ik heb ook 4.1 en kom met gemiddeld gebruik, waaronder sporadisch GPS, op twee dagen.. Heb je een jailbreak?
Heb je ook een custom taskmanager draaien dan, zou kunnen dat dit programma's onterecht langer open laat staan. Ik weet niet of er voor jailbroken iPhones ook een soort task manager is, anders zou je daarmee kunnen kijken wat in de achtergrond openstaat en CPU gebruikt. In het uiterste geval teruggaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.quote:
Ho, even opnieuw aub. Wat bedoel je met een custom taskmanager?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je ook een custom taskmanager draaien dan, zou kunnen dat dit programma's onterecht langer open laat staan. Ik weet niet of er voor jailbroken iPhones ook een soort task manager is, anders zou je daarmee kunnen kijken wat in de achtergrond openstaat en CPU gebruikt. In het uiterste geval teruggaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Bij het gewone iOS regelt het OS de multitasking. De programma's die je ziet als je twee keer op de home-button drukt draaien niet allemaal: de meeste zijn 'frozen', sommigen wachten op een of ander bericht en enkele programma's kunnen actief zijn. Bij jailbreaks kun je dit soms instellen: handmatig programma's helemaal afsluiten of juist laten draaien. Als je niet weet wat dit is zul je het waarschijnlijk niet zelf geïnstalleerd hebben, maar ik weet niet of het standaard wordt geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ho, even opnieuw aub. Wat bedoel je met een custom taskmanager?
iStat is een soortgelijk programma wat ik regelmatig gebruik. Als je dan ook nog instelt dat hij toegang krijgt tot je MacBook/iMac/enz. dan kan je via je iPhone on the road daar ook nog vanalles van checken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, met 'A+ System Monitor', gewoon gratis in de App Store, kun je je CPU-gebruik beklijken, en meer. Ik zou die eens installeren, kun je kijken wat er zoal bezig is op je iPhone.
Zelf geen ervaring mee overigens, maar het mag blijkbaar gewoon van Apple
iTunes maakt backups van je iPhone. Die moet je dus even zien te vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef timbob het volgende:
M'n computer is laatst sputterend en rochelend overleden...
Nu heb ik een andere computer, maar dan moet ik daar m'n iPhone mee syncen..
Dat ik al m'n muziek opnieuw moet doen, daar kom ik denkik niet echt onderuit (Al zou het mooi zijn nog een keer alles te kunnen scrobbelen...) Maar wat gaat er zo gebeuren met al m'n apps, en m'n smsjes en alles? En hoe kan ik het zo makkelijk mogelijk houden?
Ik kan nog wel op de harde schijf van die andere computer... dus ik weet niet of er op die manier nog wat te fixen valt?
Danku, alles wat daar staat:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, met 'A+ System Monitor', gewoon gratis in de App Store, kun je je CPU-gebruik beklijken, en meer. Ik zou die eens installeren, kun je kijken wat er zoal bezig is op je iPhone.
Zelf geen ervaring mee overigens, maar het mag blijkbaar gewoon van Apple
Alstu:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Even voor de zekerheid posten. Ik heb een 3G van een vriend en hij wilt er 4.1 op en deze sim-lock hebben aangezien hij Telfort gebruikt.
De modem-firmware is 05.13.04. Wat ik heb gezien en gelezen is dat dit niet mogelijk is. Heb ik iets over het hoofd gezien en is een update + simlock mogelijk (misschien baseband behouden?) ?
Thanks once again!
Ik zal eens snuffelen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone. Die moet je dus even zien te vinden
.quote:We're sorry...
... but your computer or network may be sending automated queries. To protect our users, we can't process your request right now.
See Google Help for more information.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:20 schreef casper019 het volgende:
ik vroeg me af, ik heb tomtom benelux op mn iphone 4 staan
nu zegt ie wacht op GPS signaal
wat is dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |