Second thatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Maar als hier nog leuke meiden zijn! Stuur even een foto![]()
Ja EN ik voel me niet schuldigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Als ik het begrijp....
heb je Claire afgezeken, omdat die gezoend heeft met de ex van je beste vriendin.
Maar tegelijkertijd neuk je met de ex van je beste vriendin, samen met je vriend.
En daarover weet je beste vriendin niks.
NIet met mijn beste vriendin!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt een trio gehad met je beste vriendin en later met haar ex?
En dat wil je niet zeggen?
Logisch.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef Ilse1990 het volgende:
Okee na aanleiding van dit topic
Ik lieg veel, toch gelukkiger dan ooit
Ik ga jullie vertellen waarover ik lieg
Mijn beste vriendin en ex hebben het uit.
Zij ging vreemd maar ze zei dat ze niet meer van hem hield
Mijn vriend en ik wouden graag een keer een trio doen, zowel met +m als +v
Ik vind exbestevriendin echt heeeel sexy
We gingen eens met zijn drieèn stappen en toen bij ons wat nadrinken
exbestevriendin had teveel gedronken om auto te rijden dus bleef bij ons slapen
We hebben maar 1 bed in ons huis, ons bed.![]()
Ik trok mijn meest mooie lingeriepakje aan, en ik sprong tussen de lakens
Ik had als laatste gedoucht dus hun lagen er al in
Jullie kunnen invullen wat er gebeurdeen wat en s´ochtends gebeurde
![]()
Na een paar dagen kwam bestevriendin langs, een vriendin van haar had met exbestevriendin gezoend!
Het was gelukkig net op tijd dat ik het doorhad. `Ze heeft het niet over mij`
Claire had met exbestevriendin gezoend. Na Claire helemaal afgezeken te hebben, en bestevriendin getroost te hebben (Wat? Wat is Claire een kutwijf! Dat zou ik nooit doen) ging bestevriendin weg,
Claire had dus me exbestevriendin gezoend. Pff Claire... not hot...
De volgende keer dat we met zijn drieen uitgingen kwamen we Claire tegen
Claire de hele tijd met exbestevriendin zoenen, en als hij naar mij keek, wat hij overigens best vaak doet, heeeeel jaloers doen, alweer ... not hot....![]()
We hebben Claire maar naar huis gebracht en zijn daarna naar ons huis gegaan omdat exbestevriendin zijn auto bij ons stond. Alhoewel exbestevriendin nu wel weer nuchter was, had hij toch wel veel gedronken en kon hij misschien beter niet autorijden
Dus die avonden die ochtend
![]()
Nog steeds weten alleen wij drie wat er gebeurd is. Claire is nu de vriendin van exbestevriendin. Eigenlijk is ze meer zijn sloofie. Ze is net zo'n zenuwachtig teefje dat haar baasje nederig aanbidt. En elke keer dat we met zijn drieen uitgaan doet ze het bijna in haar broek. Exbestevriendin en ik hebben dezelfde humor en flirrten best veel. Ze kan er niks van zeggen omdat ze dat 1. niet durft en 2. ik al zo lange relatie heb 3. mijn vriend er ook geen aandacht aan besteed. Maar oooww wat is ze zenuwachtig, ze hangt aan hem, ze kleeft aan hem, ze durft bijna niet naar de WC![]()
Naja ik ben dus niet elke dag gelukkiger omdat ik dit allemaal op me geweten heb, maar als ik Claire zo zie, dan voel ik me wel euforisch. Mijn beste vriendin is dolgelukkig dat ik wel een echt vriendin ben en niet zo een als Claire. Dat vind ik soms wel sneu voor haar. We kennen elkaar al vanaf ons 5e, maar de laatste jaren merk ik dat ik haar ontzettend ontgroei. Ik vind het wel fijn om samen nog leuke dingen te doen, film te kijken enzo, en ik voel me daar ook niet schuldig bij, maar voel me er ook niet euforisch om.
Netto op lange termijn zeg ik dus: geile ervaring rijker + op momenten iets gelukkiger
WTF je bent niet eens gesandwiched?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Ohw sorry
alles behalve extreme, anale en homoseksuele handelingen.
Ik was zegmaar wel sletterig en deed alles wat ze wouden.. thats hot
Nee Claire is een schijthoerniks voor de +v
Maar als hier nog leuke meiden zijn! Stuur even een foto![]()
Je spreekt geen Blondjes denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap werkelijk geen flikker van die OP...
Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:14 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je spreekt geen Blondjes denk ik.
Jongen, wat begrijp je niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap werkelijk geen flikker van die OP...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
begrijp er de ballen van, en nu ik dit typ begrijp ik ook niet waarom ik het überhaupt zou willen begrijpen. Succes met je verdere ondernemingen.
Ruik jij ook al breezah sletjes? Maar eve serieus ben je een hoertje en is dit je fok advertentiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Welke breezers vindt je het lekkerst ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Sjeen het volgende:
Lief Dagboek,
Wat ik nu toch weer voor een fantasie heb, niet te geloven... Het begint zo:
Mijn beste vriendin en ex hebben het uit.
Zij ging vreemd maar ze zei dat ze niet meer van hem hield
Mijn vriend en ik wouden graag een keer een trio doen, zowel met +m als +v
Ik vind exbestevriendin echt heeeel sexy
Niet zo haten op TS, het is gewoon een lekker losbandig sletje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik snap er geen reet van.
Maar het klinkt als 1 groot warrig leugen.
Inderdaad. En nu wegwezen TS. Naar je kamertje en wel je groenten opeten he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou meid, wat maak je een hoop mee.
Had je andere topic niet gezien dacht dat je een troll actie uithaalde en gaf dus een trol reactiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ilse1990 het volgende:
Pff eerst zeiken dat ik mijn geheim moet onthullen, en dan zeggen dat ik een attention whore ben.
"Not hot" ...
Kap eens met dat "not hot"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ilse1990 het volgende:
Pff eerst zeiken dat ik mijn geheim moet onthullen, en dan zeggen dat ik een attention whore ben.
"Not hot" ...
Maar stukken minder a-sociaal dan dat je in iedere zin 'kanker' moet zeggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Kap eens met dat "not hot"
Dat klinkt echt kanker triest en kinderachtig.
In 1 zin wijfie, niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar stukken minder a-sociaal dan dat je in iedere zin 'kanker' moet zeggen.
Ben zijn woordvoerderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In 1 zin wijfie, niet overdrijven.
Dat deden ze naar mij omdat ik nogal goed benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:57 schreef VonHinten het volgende:
Waarom staken jullie steeds je duim op naar elkaar in bed?
Ik ben een moraalridder en heb het witte paard van sinterklaas gejat nu ben ik net zo slecht als jou. Ben ik nu je ridder op het witte paardquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben geen kloon jezus.
Eindeljik iemand die lekker vrij leeft zoals wat op FOK wordt aangeraden
-Ik kies voor mezelf
-Ik ben gelukkig
-Ik heb lekkere sex
en dan nog zeiken
Had ik het dan allemaal NIET moeten doen?
Ik voel me er toch goed/beter bij
Stelletje moraalridders
Ben jij 11?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Ilse1990 het volgende:
Schelden met kk ... Tsss .... not hot
SLETquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben geen kloon jezus.
-Ik kies voor mezelf
-Ik ben gelukkig
-Ik heb lekkere sex
en dan nog zeiken
Stelletje moraalridders
Arrogantie.... not hot....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Dat deden ze naar mij omdat ik nogal goed ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuekn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Dat deden ze naar mij omdat ik nogal goed ben
Jaloersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
echt, wat een mislukte klotekloon zeg
Fijn voor je (die levendige fantasie), maar je hoeft zulke dingen niet te delen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben geen kloon jezus.
-Ik kies voor mezelf
-Ik ben gelukkig
-Ik heb lekkere sex
en dan nog zeiken
Stelletje moraalridders
Maar het mag wel, graag zelfs.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn voor je (die levendige fantasie), maar je hoeft zulke dingen niet te delen...
Als het nu een duidelijk leesbaar op waarheid berustend stuk tekst was, prima. Maar deze tienerfantasie? Neh...quote:
Ik snap er nog geen klote van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongen, wat begrijp je niet.
TS heeft een vriend.
TS heeft een beste vriendin.
TS' beste vriendin heeft vriend.
Relatie tussen beste vriendin en vriend van beste vriendin is uit, hij is vreemdgegaan.
Vriend van beste vriendin is vanaf dat moment 'exbestevriendin'.
TS en TS' vriend willen een trio.
TS en TS' vriend en ex hebben trio.
Beste vriendin komt janken bij TS, want haar ex heeft gezoend met een vriendin van beste vriendin TS.
Beste vriendin TS weet niet dat TS een trio heeft gehad met haar ex.
Ex heeft gezoend met Claire.
Ex heeft relatie met Claire.
Claire vertrouwt TS niet in de buurt van haar vriend.
TS is een gelukkige slet.
Ik dacht dat ik de enige was er niets van begeep. Wat een raar verhaal.quote:
Namen zijn inderdaad makkelijker.quote:
Idd en nu doet je vriend opeens een trioquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Jij was toch die ene die bang was voor d'r vriend omdat ze vreemd was gegaan voor de webcam?
Nu ik de vertaling van essacee heb gelezen en het eindelijk begrijp: Dat dus inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:50 schreef simmu het volgende:
goeie genade ts, wat ben jij een vals loeder
Het punt is dat je niet wordt geloofdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben geen kloon jezus.
-Ik kies voor mezelf
-Ik ben gelukkig
-Ik heb lekkere sex
en dan nog zeiken
Stelletje moraalridders
dat ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet wordt geloofd
Dank je, nu snap ik iig waar het over gaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:38 schreef essacee het volgende:
[..]
Namen zijn inderdaad makkelijker.
TS = Ilse,
haar vriend = Bart,
beste vriendin = Anita,
ex van beste vriendin = Henk,
Claire = Claire.
Ilse heeft met Bart. Ilse heeft een beste vriendin Anita.
Anita heeft met Henk totdat Henk vreemdgaat met Claire en het dus uitgaat.
Hierop pakt Ilse haar kans op een keiharde trio met haar vriendje Bart en Henk te hebben.
Anita komt huilen bij Ilse omdat het uit is, en dat ze boos is op Claire omdat ze Henk heeft gezoend.
Ilse haakt hier lekker op in en kraakt Claire af. Henk heeft nu relatie met Claire.
Claire is nu bang voor Ilse en wil Henk uit haar buurt houden.
Ilse blijft trio's houden met Bart en Henk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ] PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS [ afbeelding ]
Dan hoor je het van een ander die niet scheldt met ziektes:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Ilse1990 het volgende:
Schelden met kk ... Tsss .... not hot
Ah, kijk, dit is een stuk duidelijker!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:38 schreef essacee het volgende:
[..]
Namen zijn inderdaad makkelijker.
TS = Ilse,
haar vriend = Bart,
beste vriendin = Anita,
ex van beste vriendin = Henk,
Claire = Claire.
Ilse heeft met Bart. Ilse heeft een beste vriendin Anita.
Anita heeft met Henk totdat Henk vreemdgaat met Claire en het dus uitgaat.
Hierop pakt Ilse haar kans op een keiharde trio met haar vriendje Bart en Henk te hebben.
Anita komt huilen bij Ilse omdat het uit is, en dat ze boos is op Claire omdat ze Henk heeft gezoend.
Ilse haakt hier lekker op in en kraakt Claire af. Henk heeft nu relatie met Claire.
Claire is nu bang voor Ilse en wil Henk uit haar buurt houden.
Ilse blijft trio's houden met Bart en Henk.
Ja, dat was een Remlofgrapje ... En ik zie nu pas dat het nog steeds voortduurt ... Zonder privilegesquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, Cc, je bent blauw! What the fudge?
you only have to say yesquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was een Remlofgrapje ... En ik zie nu pas dat het nog steeds voortduurt ... Zonder privileges.
Pff had ik al gezegdquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En, ben je al een beetje gelukkig, TS?
Alledaags ben ik best wel heel beschaafd en net. Dit geheimpje is zegmaar mijn Yang.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:30 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dan hoor je het van een ander die niet scheldt met ziektes:
Zo met mensen/'vrienden' omgaan is buitengewoon waardeloos maar ben blij voor je dat je zo gelukkig bent met je sexleven maar hoe je praat is 'tokkie-stijl' van a-z. Niet bepaald charmant.
Maar goed heb niet het idee dat jij je daaraan zal storen. Bedenk wel dat je op deze manier behandeld wordt zoals je je gedraagt. Goedkoop.
Succes met al je seksuele escapades
Eigenlijk niet. Eigenlijk wordt haar geluk gevormd door andermans onwetendheid/ haar superieure kennis. Het iets weten wat een ander niet weet. Gevoel van kennis (Ik weet wat jij niet weet!) en macht (Ik kan je iets vertellen wat een enorme impact zal hebben op je leven.).quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Je geluk wordt dus gevormd door andermans ongeluk ...
Powerlady. Ik denk ook dat ze 'er' wel komt!quote:Heel gezond, heel sane.
Jij komt er wel!
In dit geval zal het één, het ander niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat ook.
de kueze is dus: een loeder of een leugenaar
Een beetje het 'nahnahnahnahnah'gevoel wat kleuters ook wel eens hebben dus...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Eigenlijk wordt haar geluk gevormd door andermans onwetendheid/ haar superieure kennis. Het iets weten wat een ander niet weet. Gevoel van kennis (Ik weet wat jij niet weet!) en macht (Ik kan je iets vertellen wat een enorme impact zal hebben op je leven.).
[..]
Powerlady. Ik denk ook dat ze 'er' wel komt!
Goede analyse, hier herken ik me nou heel erg inquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Eigenlijk wordt haar geluk gevormd door andermans onwetendheid/ haar superieure kennis. Het iets weten wat een ander niet weet. Gevoel van kennis (Ik weet wat jij niet weet!) en macht (Ik kan je iets vertellen wat een enorme impact zal hebben op je leven.).
[..]
Komt natuurlijk op hetzelfde neer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Achterbaks OK, maar afgunst?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt natuurlijk op hetzelfde neer.
Kracht zit voor mij in heel andere dingen, niet in afgunstige achterbaksheid.
Nee ok, nu snap ik het, maar haar vriendje gaat vreemd (trio met mij en Bart)quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik lees toch wel een als arrogantie verkapte afgunst naar Claire in je posts. Zij heeft die lekkere ex immers altijd in haar bed. Is verder niet erg.
Dat is mijn 'gave' ik kom er ook wel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Ilse1990 het volgende:
Goede analyse, hier herken ik me nou heel erg in
Toch nog iemand op FOK! die me begrijpt, na 5 pagina's
Nee, het zit hem volgens mij niet in het ongeluk van een ander.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Komt natuurlijk op hetzelfde neer.
Kracht zit voor mij in heel andere dingen, niet in afgunstige achterbaksheid.
Mensen die te vol zijn van zichzelf, moeten dringend op dieet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Nee ok, nu snap ik het, maar haar vriendje gaat vreemd (trio met mij en Bart)
En Bart draagt me echt op handen, ookal laat hij wel eens een scheet, heeft hij een hekel aan katten incl. onze katten, en moppert hij heel veel als hij een nachtdienst heeft gehad![]()
Nee liever Bart dan Henk, anders had ik Henk wel kunnen krijgen
Hij was wel met mij gegaan als ik daarvoor had open gestaan, denk ik.
ik herken ook wel een beetje mijn peuter in ts:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een beetje het 'nahnahnahnahnah'gevoel wat kleuters ook wel eens hebben dus...
blijkbaar wel he, want je wilde hebben wat zij haddenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:04 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Achterbaks OK, maar afgunst?
ik ben toch niet jaloers op Claire of Anita?
Ik hoop dat je beter luistert/ leest als je in het echt consulten geeft! Maar ze had hem al voor Claire... Dus daar gaat het niet om.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef simmu het volgende:
blijkbaar wel he, want je wilde hebben wat zij hadden
psych 101
volgens mij gaat het toch om exbestevriendin. dus de ex van der 'beste' vriendin dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter luistert/ leest als je in het echt consulten geeft! Maar ze had hem al voor Claire... Dus daar gaat het niet om.
Way to go, huiselijke missionaressex terwijl je partner vreemdgaat. Ik ben idd vreselijk jaloers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef simmu het volgende:
[..]
blijkbaar wel he, want je wilde hebben wat zij hadden
psych 101
Ja, maar ze was hier niet op uit...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef simmu het volgende:
volgens mij gaat het toch om exbestevriendin. dus de ex van der 'beste' vriendin dus.
dusssssssssss.......................
Whut?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Way to go, huiselijke missionaressex terwijl je partner vreemdgaat. Ik ben idd vreselijk jaloers.
Ik denk dat ik Henk trouwens nog wel een keer kan hebben hoor.![]()
Claire is heel dom "vond LWOO moeilijk", dus komt er toch niet achter
Laat Claire Henk maar basic seks schone kleren en eten geven.
Het wordt niet zo leuk als ik
Dat je niet specifiek op Harrie (of hoe noem je hem) uit was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef Ilse1990 het volgende:
Waar was ik NIET op uit?
Ik snap je vraag niet Sicsicsics
hoe denk je dat Claire aan die koortslip komtquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Way to go, huiselijke missionaressex terwijl je partner vreemdgaat. Ik ben idd vreselijk jaloers.
Ik denk dat ik Henk trouwens nog wel een keer kan hebben hoor.![]()
Claire is heel dom "vond LWOO moeilijk", dus komt er toch niet achter
Laat Claire Henk maar basic seks schone kleren en eten geven.
Het wordt niet zo leuk als ik
Van Bart naar mij naar Henk en toen naar haar denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Re het volgende:
[..]
hoe denk je dat Claire aan die koortslip komt
Ha! Simmu! Eat that! Ik had gelijk! Nanananaoooww... Oops!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik wou graag een trio met een man, Harry/Henk is knap, lekker, en bruikbaar.![]()
Dus in die zin wou ik Henk wel graag.![]()
Neuh, denk eerder dat ze jou niet nodig hebben om een spetterend sexleven te hebben... Die koortslip halen ze zich liever ergens andersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Ilse1990 het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga nu even braaf studeren.
Als ik weer alleen thuis ben dan kom ik wel terug![]()
Misschien trouwens helemaal niet zo'n gek idee om Henk/Harry weer te doen![]()
Ik verbaas me trouwens dat veel mannen niet jaloers zijn op Henk.
Naja misschien komt het doordat Claire lelijk en dom is.![]()
Love you long time.
xxx Ilse
Precies! Ik heb helemaal geen behoefte aan het delen van 1 vrouw met een andere kerel en geniale herpes op mijn lip toe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef Sjeen het volgende:
Neuh, denk eerder dat ze jou niet nodig hebben om een spetterend sexleven te hebben... Die koortslip halen ze zich liever ergens anders
Ik kan je enigszins wel volgen ( hoewel het niet mijn ding is) maar je rare behoefte op Claire af te kraken en jezelf op te hemelen weer niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik verbaas me trouwens dat veel mannen niet jaloers zijn op Henk.
Naja misschien komt het doordat Claire lelijk en dom is.![]()
Als de euforie weg is, zal de waarheid resteren die je al vanaf je dertiende in de spiegel ziet he, Ilse. Als je werkelijk zo gelukkig was, had je al deze topics niet nodig waarin je bevestiging zoekt. Jij leeft niet op de leugen, je leeft op goedkope aandacht. De aandacht van mannen, de aandacht van fokkertjes met je stoere liegtopics. Maar als het lachen verstomd is, ben je nog geen centimeter gegroeid ten opzichte van dat sletje van 13. Je zult het terugzien in de ogen van je kind, zo te lezen. Welbeschouwd heb je geen enkele andere keuze, dan trots te pretenderen op je innerlijke sletje, want het is de enige keuze die je hebt. Je overschreeuwt jezelf, tante poes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik had gister een spannend gesprek op msn
Voor mij was het gewoon een lolletje
Webcam aan en grapjes maken
Ik heb een keer mijn kont laten zien maar had gewoon kleding aan
Ik heb geen kleding uitgetrokken
De gesprekspartner ging soms voor de cam staan en pakte dan zijn 'janpieter" beet, met kleding aan
Ik heb volgens mijn wel een knoopje van me shirtje losgedaan maar verder niks
Mijn vriend kwam erachter en was helemaal over de toeren
Schreeuwde hoe ik hem dik kon aandoen en trapte tegen de deur.
Hij noemde me ook een slet en hoer enzo
Hij zei dat hij van me walgde en dat ik vies was enzo.
Ik moest erg huilen, want dit was niet de bedoeling
Hij was zo verdrietig echt vreselijk
Ik weet niet waarom ik het gedaan heb.![]()
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Ik denk dat ik het gedaan heb om een onbegrijpelijke reden...
MIjn vriend doet alles voor mij, hij is lief knap, galant, ALLES
En ik? Eerlijk gezegd denk ik vaak aan mezelf, kan ineens heel chaggerijnig doen.
Ik snauw mensen af, ik bestel de hele tijd vanalles (Wil je me wat drinken/afstandbediening/koekjes/ETC even geven)
Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Maar verder ben ik helemaal niet zo leuk![]()
Ik ben wel lief en behulpzaam maar als het erop aan komt....
Die gespreksparten kende ik van vroeger, we hebben ooit 1x gezoend en vonden elkaar echt leuk
Voor mijn relatie was ik echt zo'n makkelijke. Ik was net 13/14 en zoende met alles wat los en vast zat
Totdat mijn vriend op mijn 15e me me kreeg en ik een normaler leven ging leiden
Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb mijn kledingstijl aangepast en zie er netter uit.
Ik ben echt netjes geworden, maar tegen mijn vriend zal ik nooit opkunnen
Dat eeuwige geduld en zo vergevingsgezind, zo attent en liefdevol
We hebben trouwplannen, en willen echt altijd bij elkaar blijven
Ik denk gewoon, voor die ander (die ik dus niet leuk meer vind) ben ik gewoon goed
Ik voel me meer van zijn niveau (lager dus)
Ik wil mijn vriend alle ruimte geven. Ik heb 100000x sorry gezegd. Alles toegegeven en eerlijk gezegd.
Hij dacht eerst dat ik loog en dat ik echt dingen had uitgetrokken met mezelf was gaan spelen en misschien wel in real life vreemdging.
DAT heb ik hem gelukkig uit zijn hoofd kunnen praten (ik heb een fout gemaakt, maar dat zou ik nooit doen)
Ik heb gezegd dat hij het tegen iedereen mag zeggen, en dat ik het mijn ouder wel wil opbiechten als hij daar behoefte aan heeft.
Iedereen zal echt van me walgen![]()
Maar if it takes that om hem goed te doen doe ik dat
Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.
Soms komt ineens weer die andere kant van mij boven en die zegt op heldere momenten tegen mij
"WTF! Jij deed niks, niet eens je sok omlaag!! of whatever, JA vulgaire taal JA grote fout maar get real, ZO erg is het niet"
![]()
![]()
![]()
Mijn vriend wil wel bij mij blijven, maar het vertrouwen is weg. We huilen allebei veel en ik schaam me blauw dat ik mijn relatie zo heb beschadigd. Mijn vriend zei dat hij zich dit nog zou herinneren als ik een kind van hem kreegDat heeft me best wel geraakt. WAT HEB IK GEDAAN
![]()
Het was zo stom! Op het momente supréme leek het helemaal niet zo erg. Maar als mijn vriend de msn-geschiedenis induikt en zinnen opleest ga ik door de grond van schaamte
IEMAND TIPS? Ben ik nu vreemgegaan?
Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
Tis niet bepaald positief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Goede analyse, hier herken ik me nou heel erg in
Toch nog iemand op FOK! die me begrijpt, na 5 pagina's
echt welquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef kingmob het volgende:
Kut, ik kan het niet uit m'n active topics halen als je al gepost hebt
Bruikbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik wou graag een trio met een man, Harry/Henk is knap, lekker, en bruikbaar.![]()
Dus in die zin wou ik Henk wel graag.![]()
Maar als er een andere man die ook lekker, knap en bruikbaar is zich had gemeld.
Vind alleen niet zoveel jongens heel knap, dus zou niet jan en alleman willen![]()
De enige die voor mij irreplaceble is is Bart
Dat is wel raar ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef snakelady het volgende:
Niet om het een of ander maar nog niet zo lang geleden was je vriend al over de flos omdat je je billen bedekt had laten via een webcam, en nu vind hij het goed als een ander je neukt?
Spijt van spannend gesprek op MSN
Aanschouw de waarheid. Je leven zal altijd leeg blijven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef drijfhout het volgende:
Als de euforie weg is, zal de waarheid resteren die je al vanaf je dertiende in de spiegel ziet he, Ilse. Als je werkelijk zo gelukkig was, had je al deze topics niet nodig waarin je bevestiging zoekt. Jij leeft niet op de leugen, je leeft op goedkope aandacht. De aandacht van mannen, de aandacht van fokkertjes met je stoere liegtopics. Maar als het lachen verstomd is, ben je nog geen centimeter gegroeid ten opzichte van dat sletje van 13. Je zult het terugzien in de ogen van je kind, zo te lezen. Welbeschouwd heb je geen enkele andere keuze, dan trots te pretenderen op je innerlijke sletje, want het is de enige keuze die je hebt.
Gelukkig worden door anderen naar beneden te halen. Tja, als ik het zou geloven zou ik het zielig vinden. Maar ik geloof je niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:44 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Pff had ik al gezegd
Over het algemeen niet, maar als ik eraan denk of Claire heel onzeker zie doen met Henk, dan wel.
Goede analyse.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Als de euforie weg is, zal de waarheid resteren die je al vanaf je dertiende in de spiegel ziet he, Ilse. Als je werkelijk zo gelukkig was, had je al deze topics niet nodig waarin je bevestiging zoekt. Jij leeft niet op de leugen, je leeft op goedkope aandacht. De aandacht van mannen, de aandacht van fokkertjes met je stoere liegtopics. Maar als het lachen verstomd is, ben je nog geen centimeter gegroeid ten opzichte van dat sletje van 13. Je zult het terugzien in de ogen van je kind, zo te lezen. Welbeschouwd heb je geen enkele andere keuze, dan trots te pretenderen op je innerlijke sletje, want het is de enige keuze die je hebt. Je overschreeuwt jezelf, tante poes.
Je hoeft ons echt niet te overtuigen, als jij gelukkig bent met je leven.
Schijnbaar heb je topics als deze nodig, om jezelf ervan te overtuigen dat je gelukkig bent. Party on, miss, party on. Nobody fucking cares.
quote:
Haar vriend zal er ondertussen ook wel het een en ander erop na houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef snakelady het volgende:
Niet om het een of ander maar nog niet zo lang geleden was je vriend al over de flos omdat je je billen bedekt had laten via een webcam, en nu vind hij het goed als een ander je neukt?
Spijt van spannend gesprek op MSN
Volgens mij is de hele handel uit mevrouw haar grote duim gezogen. Het zou me ook niets verbazen als mevrouw eigenlijk een meneer zou blijken te zijn....quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef joyvke het volgende:
[..]
Haar vriend zal er ondertussen ook wel het een en ander erop na houden. Zonder dat "Ilse" dit weet.
Ik gok op de andere mogelijkheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ik was dat msn-topic helemaal vergeten. Even weer gescand.
Is TS geen troll, dan is het echt een sneu domkopje met een raar vriendje en dito instelling. En met een slecht zelfbeeld en amper zelfrespect.
Laten we dus maar hopen op trollschap.
Na het hele topic gelezen te hebben blijkt dit de reactie te zijn waar ik me het meest in kan vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
begrijp er de ballen van, en nu ik dit typ begrijp ik ook niet waarom ik het überhaupt zou willen begrijpen. Succes met je verdere ondernemingen.
dit dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een berg crap zeg.
Klinkt echt als een dag uit het leven van Samantha, die fulltime achter de kassa bij de Action werkt.
quote:InderdaadOp maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef Re het volgende:
zulke mensen moeten er nou eenmaal ook zijn denk ik dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |