Second thatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Maar als hier nog leuke meiden zijn! Stuur even een foto![]()
Ja EN ik voel me niet schuldigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Als ik het begrijp....
heb je Claire afgezeken, omdat die gezoend heeft met de ex van je beste vriendin.
Maar tegelijkertijd neuk je met de ex van je beste vriendin, samen met je vriend.
En daarover weet je beste vriendin niks.
NIet met mijn beste vriendin!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt een trio gehad met je beste vriendin en later met haar ex?
En dat wil je niet zeggen?
Logisch.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef Ilse1990 het volgende:
Okee na aanleiding van dit topic
Ik lieg veel, toch gelukkiger dan ooit
Ik ga jullie vertellen waarover ik lieg
Mijn beste vriendin en ex hebben het uit.
Zij ging vreemd maar ze zei dat ze niet meer van hem hield
Mijn vriend en ik wouden graag een keer een trio doen, zowel met +m als +v
Ik vind exbestevriendin echt heeeel sexy
We gingen eens met zijn driečn stappen en toen bij ons wat nadrinken
exbestevriendin had teveel gedronken om auto te rijden dus bleef bij ons slapen
We hebben maar 1 bed in ons huis, ons bed.![]()
Ik trok mijn meest mooie lingeriepakje aan, en ik sprong tussen de lakens
Ik had als laatste gedoucht dus hun lagen er al in
Jullie kunnen invullen wat er gebeurdeen wat en s´ochtends gebeurde
![]()
Na een paar dagen kwam bestevriendin langs, een vriendin van haar had met exbestevriendin gezoend!
Het was gelukkig net op tijd dat ik het doorhad. `Ze heeft het niet over mij`
Claire had met exbestevriendin gezoend. Na Claire helemaal afgezeken te hebben, en bestevriendin getroost te hebben (Wat? Wat is Claire een kutwijf! Dat zou ik nooit doen) ging bestevriendin weg,
Claire had dus me exbestevriendin gezoend. Pff Claire... not hot...
De volgende keer dat we met zijn drieen uitgingen kwamen we Claire tegen
Claire de hele tijd met exbestevriendin zoenen, en als hij naar mij keek, wat hij overigens best vaak doet, heeeeel jaloers doen, alweer ... not hot....![]()
We hebben Claire maar naar huis gebracht en zijn daarna naar ons huis gegaan omdat exbestevriendin zijn auto bij ons stond. Alhoewel exbestevriendin nu wel weer nuchter was, had hij toch wel veel gedronken en kon hij misschien beter niet autorijden
Dus die avonden die ochtend
![]()
Nog steeds weten alleen wij drie wat er gebeurd is. Claire is nu de vriendin van exbestevriendin. Eigenlijk is ze meer zijn sloofie. Ze is net zo'n zenuwachtig teefje dat haar baasje nederig aanbidt. En elke keer dat we met zijn drieen uitgaan doet ze het bijna in haar broek. Exbestevriendin en ik hebben dezelfde humor en flirrten best veel. Ze kan er niks van zeggen omdat ze dat 1. niet durft en 2. ik al zo lange relatie heb 3. mijn vriend er ook geen aandacht aan besteed. Maar oooww wat is ze zenuwachtig, ze hangt aan hem, ze kleeft aan hem, ze durft bijna niet naar de WC![]()
Naja ik ben dus niet elke dag gelukkiger omdat ik dit allemaal op me geweten heb, maar als ik Claire zo zie, dan voel ik me wel euforisch. Mijn beste vriendin is dolgelukkig dat ik wel een echt vriendin ben en niet zo een als Claire. Dat vind ik soms wel sneu voor haar. We kennen elkaar al vanaf ons 5e, maar de laatste jaren merk ik dat ik haar ontzettend ontgroei. Ik vind het wel fijn om samen nog leuke dingen te doen, film te kijken enzo, en ik voel me daar ook niet schuldig bij, maar voel me er ook niet euforisch om.
Netto op lange termijn zeg ik dus: geile ervaring rijker + op momenten iets gelukkiger
WTF je bent niet eens gesandwiched?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Ohw sorry
alles behalve extreme, anale en homoseksuele handelingen.
Ik was zegmaar wel sletterig en deed alles wat ze wouden.. thats hot
Nee Claire is een schijthoerniks voor de +v
Maar als hier nog leuke meiden zijn! Stuur even een foto![]()
Je spreekt geen Blondjes denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap werkelijk geen flikker van die OP...
Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:14 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je spreekt geen Blondjes denk ik.
Jongen, wat begrijp je niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap werkelijk geen flikker van die OP...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
begrijp er de ballen van, en nu ik dit typ begrijp ik ook niet waarom ik het überhaupt zou willen begrijpen. Succes met je verdere ondernemingen.
Ruik jij ook al breezah sletjes? Maar eve serieus ben je een hoertje en is dit je fok advertentiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Welke breezers vindt je het lekkerst ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Sjeen het volgende:
Lief Dagboek,
Wat ik nu toch weer voor een fantasie heb, niet te geloven... Het begint zo:
Mijn beste vriendin en ex hebben het uit.
Zij ging vreemd maar ze zei dat ze niet meer van hem hield
Mijn vriend en ik wouden graag een keer een trio doen, zowel met +m als +v
Ik vind exbestevriendin echt heeeel sexy
Niet zo haten op TS, het is gewoon een lekker losbandig sletje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik snap er geen reet van.
Maar het klinkt als 1 groot warrig leugen.
Inderdaad. En nu wegwezen TS. Naar je kamertje en wel je groenten opeten he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou meid, wat maak je een hoop mee.
Had je andere topic niet gezien dacht dat je een troll actie uithaalde en gaf dus een trol reactiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ilse1990 het volgende:
Pff eerst zeiken dat ik mijn geheim moet onthullen, en dan zeggen dat ik een attention whore ben.
"Not hot" ...
Kap eens met dat "not hot"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef Ilse1990 het volgende:
Pff eerst zeiken dat ik mijn geheim moet onthullen, en dan zeggen dat ik een attention whore ben.
"Not hot" ...
Maar stukken minder a-sociaal dan dat je in iedere zin 'kanker' moet zeggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Kap eens met dat "not hot"
Dat klinkt echt kanker triest en kinderachtig.
In 1 zin wijfie, niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar stukken minder a-sociaal dan dat je in iedere zin 'kanker' moet zeggen.
Ben zijn woordvoerderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In 1 zin wijfie, niet overdrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |