abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68693667
Hallo allemaal,

Ik had gister een spannend gesprek op msn
Voor mij was het gewoon een lolletje
Webcam aan en grapjes maken
Ik heb een keer mijn kont laten zien maar had gewoon kleding aan
Ik heb geen kleding uitgetrokken
De gesprekspartner ging soms voor de cam staan en pakte dan zijn 'janpieter" beet, met kleding aan
Ik heb volgens mijn wel een knoopje van me shirtje losgedaan maar verder niks

Mijn vriend kwam erachter en was helemaal over de toeren
Schreeuwde hoe ik hem dik kon aandoen en trapte tegen de deur.
Hij noemde me ook een slet en hoer enzo
Hij zei dat hij van me walgde en dat ik vies was enzo.
Ik moest erg huilen, want dit was niet de bedoeling
Hij was zo verdrietig echt vreselijk

Ik weet niet waarom ik het gedaan heb.
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem

Ik denk dat ik het gedaan heb om een onbegrijpelijke reden...
MIjn vriend doet alles voor mij, hij is lief knap, galant, ALLES
En ik? Eerlijk gezegd denk ik vaak aan mezelf, kan ineens heel chaggerijnig doen.
Ik snauw mensen af, ik bestel de hele tijd vanalles (Wil je me wat drinken/afstandbediening/koekjes/ETC even geven)
Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Maar verder ben ik helemaal niet zo leuk
Ik ben wel lief en behulpzaam maar als het erop aan komt....

Die gespreksparten kende ik van vroeger, we hebben ooit 1x gezoend en vonden elkaar echt leuk
Voor mijn relatie was ik echt zo'n makkelijke. Ik was net 13/14 en zoende met alles wat los en vast zat
Totdat mijn vriend op mijn 15e me me kreeg en ik een normaler leven ging leiden

Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb mijn kledingstijl aangepast en zie er netter uit.
Ik ben echt netjes geworden, maar tegen mijn vriend zal ik nooit opkunnen
Dat eeuwige geduld en zo vergevingsgezind, zo attent en liefdevol
We hebben trouwplannen, en willen echt altijd bij elkaar blijven

Ik denk gewoon, voor die ander (die ik dus niet leuk meer vind) ben ik gewoon goed
Ik voel me meer van zijn niveau (lager dus)

Ik wil mijn vriend alle ruimte geven. Ik heb 100000x sorry gezegd. Alles toegegeven en eerlijk gezegd.
Hij dacht eerst dat ik loog en dat ik echt dingen had uitgetrokken met mezelf was gaan spelen en misschien wel in real life vreemdging.
DAT heb ik hem gelukkig uit zijn hoofd kunnen praten (ik heb een fout gemaakt, maar dat zou ik nooit doen)
Ik heb gezegd dat hij het tegen iedereen mag zeggen, en dat ik het mijn ouder wel wil opbiechten als hij daar behoefte aan heeft.
Iedereen zal echt van me walgen
Maar if it takes that om hem goed te doen doe ik dat
Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.

Soms komt ineens weer die andere kant van mij boven en die zegt op heldere momenten tegen mij
"WTF! Jij deed niks, niet eens je sok omlaag!! of whatever, JA vulgaire taal JA grote fout maar get real, ZO erg is het niet"

Mijn vriend wil wel bij mij blijven, maar het vertrouwen is weg. We huilen allebei veel en ik schaam me blauw dat ik mijn relatie zo heb beschadigd. Mijn vriend zei dat hij zich dit nog zou herinneren als ik een kind van hem kreeg Dat heeft me best wel geraakt. WAT HEB IK GEDAAN

Het was zo stom! Op het momente supréme leek het helemaal niet zo erg. Maar als mijn vriend de msn-geschiedenis induikt en zinnen opleest ga ik door de grond van schaamte

IEMAND TIPS? Ben ik nu vreemgegaan?

Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
Lieve kusjes Ilse
pi_68693788
Wedden dat die vriend van je zich 3 keer per week aftrekt op webcamsletjes?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:05:36 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68693791
quote:
IEMAND TIPS? Ben ik nu vreemgegaan?
Ja.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:06:27 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68693822
wel een beetje dom he

maar goed zijn reactie is ook wel erg overdreven, aan de andere kant wil hij je nog wel een kind zien baren zodat hij er nog even aan kan terugdenken dat je ooit je achterste hebt laten zien op de webcam tig jaar geleden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:10:12 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68693955
En wat hebben we nu geleerd spelende vrouw?

Altijd je MSN geschiedenis UITSCHAKELEN.

dinsdag 5 mei 2009 @ 15:11:01 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_68693989
De komende tijd extra lief doen, en niet meer zo dom zijn
She might forget you, her pussy wont.
pi_68694002
Wow, wat een verhaal, en wat zit jij met jezelf in de knoop.

De gedachten "ik ben niet meer leuk voor anderen" moet je uit je hoofd zetten. Dit is iets wat je, jezelf hebt aangepraat.
Dat je af en toe dingen doet, die andere teleurstelt, dat is niet anders. Dat hoort bij het leven, dat gebeurd iedereen. Als je begint met de gedachten dat niemand jou leuk vind, ga je jezelf ook niet meer leuk vinden, en dan is het einde zoek.

Tuurlijk is het niet helemaal juist wat je hebt gedaan, al kan ik het wel begrijpen dat je jezelf er toe laat verleiden door de spanning, aandacht die je mist, eenzaamheid e.d.
Om jezelf daarvoor op te sluiten in je huis is natuurlijk onzin. Als je het goed wil maken met je vriend zou je zijn vertrouwen moeten terug winnen. Dit moet je juist niet doen door je afhankelijk te laten blijken. Laat hem merken dat je hem leuk vind, dat je hem spannend vind, dat je hem aantrekkelijk vind. En tuurlijk zal het niet in 1 week opgelost zijn, dit heeft tijd nodig.

En verder, meis, als ik zo je tekst lees, je "oplossingen" voor het probleem; Ga met iemand praten die je, je zelfvertrouwen kan terug geven. echt hoor, dat kan zo nuttig zijn en het hoeft helemaal niet te betekenen dat je gek bent ofzo.

Succes!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_68694007
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Hij zei dat hij van me walgde en dat ik vies was enzo.
quote:
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten
Ik kan hem toch geen ongelijk geven.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:14:06 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68694108
Je bent 18 jaar en gaat zitten cammen met een oud-vriendje van je.. Tja, ik zou het ook niet echt tof vinden, zeker als hij achter zn cam zit te fappen...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:16:15 #10
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_68694189
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef craftyvirus het volgende:
Wow, wat een verhaal, en wat zit jij met jezelf in de knoop.
En daar hebben we het allergrootste probleem van TS
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:17:01 #11
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_68694211
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Argento het volgende:

[..]

[..]

Ik kan hem toch geen ongelijk geven.
Nu heb ik me verslikt!

OT: Ik weet niet wat er allemaal aan zinnen getypt is, maar als het allemaal sexueel getint is, begrijp ik deels zijn frustratie. Het is echter wel licht overtrokken en uit verband getrokken, als je het mij vraagt...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_68694245
quote:
Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Maar verder ben ik helemaal niet zo leuk
Ik ben wel lief en behulpzaam maar als het erop aan komt....
mwa.. als hij het uitmaakt dan bel je maar hoor
maar ik zou er niet zon probleem van maken als ik jou was.. het was toch meer voor de gein? van jou kant uit dan..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_68694288
Ja het was sexueel getint. In dat opzicht heb ik me iets te ver laten meeslepen.
Ik deed eerst niet mee, maar later vond ik het toch wel grappig een beetje mee te spelen
Lieve kusjes Ilse
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:22:38 #14
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_68694383
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Ilse1990 het volgende:
Ja het was sexueel getint. In dat opzicht heb ik me iets te ver laten meeslepen.
Ik deed eerst niet mee, maar later vond ik het toch wel grappig een beetje mee te spelen
Als je van jezelf weet dat het niet meer zal gebeuren zal het wel goed komen lijkt me
She might forget you, her pussy wont.
pi_68694439
Ach Ilse, als je duidelijk laat merken dat je er spijt van hebt en je vriend houd genoeg van je hoef je je echt geen zorgen te maken. Het slijt met de tijd.. verder kom je best tegenstrijdig over eerlijk gezegd; je zegt dat anderen je nu niet meer leuk vinden maar je zegt ook dat veel complimenten hebt gehad.. laat je zelfvertrouwen niet zo aantasten joh!
Maak je niet dik, dun is in de mode
pi_68694475
Topic opgeschoond. Reageer normaal of reageer niet .

En wat Jo0Lz zegt. Die vriend van jou overdrijft wel lichtelijk.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
OT: Ik weet niet wat er allemaal aan zinnen getypt is, maar als het allemaal sexueel getint is, begrijp ik deels zijn frustratie. Het is echter wel licht overtrokken en uit verband getrokken, als je het mij vraagt...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:27:46 #17
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68694584
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Ga op zoek naar een eigen leven. Niet afhankelijk van je vriendje, ook niet afhankelijk van aandacht van andere jongens, maar iets met vriendinnen, hobby's, studie, werk, zelfontplooiing en zulks
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 15:28:23 #18
163650 Greys
pi_68694614
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Armageddon het volgende:
En wat hebben we nu geleerd spelende vrouw?

Altijd je MSN geschiedenis UITSCHAKELEN.

Dit dus.

En waarom zit jij tien uur uit je neus te vreten en op hem te wachten?
Kan je niet iets nuttigs gaan doen? Kan je geen baan gaan zoeken ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:33:01 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68694773
Wie haar billen brandt zal op haar webcamblaren moeten zitten
domme actie, logisch dat je vriend zijn bedenkingen heeft maar wat heb je dan precies gezegd wat als sexueel getint gezien kan worden?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:34:14 #20
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68694821
Z'n Janpieter
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:35:50 #21
252793 _Mr.T_
Why so serious?
pi_68694884
Zijn reactie is heel erg begrijpelijk, ik zou het ook niet echt tof vinden als ik erachter kwam dat mijn vriendin 'seksueel' getinte gesprekken voert op msn met een exvriendje.

Maar goed. Het is gebeurt. En je hebt echt spijt, je zit er heel erg mee in je maag, en je ziet zelf in dat je heel erg fout zat. Dat is alvast een goed begin. Nu komt het moeilijke, en dat is zijn vertrouwen terug winnen. We doen allemaal stomme dingen, dus jij net zo goed. Als hij echt zo vergevingsgezind en lief is als je beweert, dan komt het allemaal wel goed

Laat hem merken dat het je echt spijt, en zoek samen naar een oplossing. Moet hij elke avond werken? Ga een keer wat leuks doen op een avond met hem als hij vrij is, en vermijd alleen thuis zitten door naar vriendinnen te gaan, of een leuke hobby zoeken.

En hij zal dit wel onthouden, maar zodra je laat zien dat je met je fouten om kan gaan, omdat je net als ieder mens stomme fouten maakt, komt het helemaal goed. Je bent geen hoer of een slet zodra je je eigen fouten inziet en ze niet meer maakt.

Succes
Een optimist denkt dat dit de beste wereld der werelden is. Een pessimist vreest dat dit waar is.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:37:23 #22
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_68694931
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef L-IS het volgende:
Wie haar billen brandt zal op haar webcamblaren moeten zitten
domme actie, logisch dat je vriend zijn bedenkingen heeft maar wat heb je dan precies gezegd wat als sexueel getint gezien kan worden?
jij ouwe snoeperd!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_68694955
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ga op zoek naar een eigen leven. Niet afhankelijk van je vriendje, ook niet afhankelijk van aandacht van andere jongens, maar iets met vriendinnen, hobby's, studie, werk, zelfontplooiing en zulks
Dat lijkt me idd een hele goeie!
dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nou bij je vriendje weg moet oid.. maar zorg dat je gewoon niet 10 uur thuis zit te wachten tot hij thuis komt..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_68695026
Het ging over die zoen die we hadden gehad
Ik deed op de webcam voor de grap na hoe dat ging (niet geil kijkend gewoon dom)

Hij zei: Als je dat met mijn *** zou doen zal geweldig zijn
IK zei: Als je dat met mijn *** zou doen ook

Of iets in die trant. Ik denk dat dat het meest erge is wat ik gezegd heb.
Maar het was voor mij gewoon een grapje.
Ik zou noot met hem willen sexen ofzo

REACTIE OP DIE GOZER DIE VROEG WAT IK GEZEGD HAD
Lieve kusjes Ilse
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:42:03 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68695108
kut en lul zijn normale woorden hier hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: