Ik heb vandaag pas die van vorige week gezien, die van deze week kijk ik volgende week wel ergens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Beach het volgende:
Ja, kga eens oh oh cherso van vandaag kijken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
De inbox "annapetrovia" is niet beschikbaar
Wat is deze dan.
Waar moet ik de pics van mijn stijfje nu laten dan?
Zie PM voor pics van mijn penis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:29 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, wilde je mij iets sturen en het ging niet, of was dat ook onderdeel van de grap
Oh ik zie het inmiddels, ik had m'n inbox nog niet geconfigureerd. Nooit naar gekeken eigenlijk. Nu wel dus.
Geil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zie PM voor pics van mijn penis.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Lysdexie het volgende:
*wacht op nieuwe post in nachtbaggeer zodat ie kan antwoorden*
RIP.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest ineens denken aan Vaginasnor.
R.I.P.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
haha een anvelope
die leven ook in afrika maar dan + t + i - v - o
dus antilope
snappie
Gewaagd en allesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Geil.![]()
Strategisch geplaatste huisdieren.
oke haha maar moet dat nau weer zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben kensermoe man later hè toi toi
haha wat zei ze; zo poepigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
AnnaPetrovia die zegt dat mijn penisfoto het grappigste is wat ze vandaag gezien heeft
Stuur je hoofdfoto dan eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
AnnaPetrovia die zegt dat mijn penisfoto het grappigste is wat ze vandaag gezien heeft
Jezus, wat een stelling. Keihard maar een feit die staat als een baksteen. Dit is toch wel een soort motto.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:40 schreef Lo-Fi het volgende:
Maar weinig dezelfde producten kunnen zoveel van elkaar verschillen als de saucijzenbroodjes bij diverse bakkers.
Sowieso brood kan erg verschillen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:40 schreef Lo-Fi het volgende:
Maar weinig dezelfde producten kunnen zoveel van elkaar verschillen als de saucijzenbroodjes bij diverse bakkers.
Slaap lekker beidequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef Lindgren. het volgende:
Liskdesxyie en Lindgren gaan slapen, tegelijkertijd, zelfde bed, zelfde genot.
Sorry, mevrouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het het grappigste was wat ik vandaag gezien had. Wat hij zei dus.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jezus, wat een stelling. Keihard maar een feit die staat als een baksteen. Dit is toch wel een soort motto.
WOJO TAN2 lekker bRo! Ik ga foor e sauehshienbrodojens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:42 schreef Penisbaard het volgende:
NOG LIEFHEBBERS VAN MOTHAFUCKING PUDDINGBROODJES HIER DAN?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:42 schreef Penisbaard het volgende:
NOG LIEFHEBBERS VAN MOTHAFUCKING PUDDINGBROODJES HIER DAN?
VAN DIE SMERIGE SUPERMARKTSHIT ZEKERquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:43 schreef FreezePop het volgende:
FUCK PUDDINGBROODJENS!
FRIKANDELBROODJESSS!!!!
Dat is zeker zo, maar ik heb saucijzenbroodjes gegeten die echt geweldig waren en ook vaak genoeg saucijzenbroodjes die echt goor waren en zelfs niet op te eten. Een tijgerbrood lijkt nooit echt door een ondergrens te zakken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sowieso brood kan erg verschillen.
Vers brood van de warme bakker hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRIJNBROOD MET KORRELS CHOCOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
VAN DIE SMERIGE SUPERMARKTSHIT ZEKER
KROKETBROODJES ZIJN WEL OKE TROUWENS EN ALLES
MAAR SERIEUS A MATTIE GEWOON VERS WITBROOD + PINDAKAAS OFZO = GODDELIJK
Tijgerbroodquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar ik heb saucijzenbroodjes gegeten die echt geweldig waren en ook vaak genoeg saucijzenbroodjes die echt goor waren en zelfs niet op te eten. Een tijgerbrood lijkt nooit echt door een ondergrens te zakken.
AH MATTIE GA MET JE PUDDINGBRODJES FABRIEKSHIT AH JE KKBEZEM VAN EEN VADER MAAKT DIE BROODJES AAN LOPENDEBAND.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
VAN DIE SMERIGE SUPERMARKTSHIT ZEKER
KROKETBROODJES ZIJN WEL OKE TROUWENS EN ALLES
MAAR SERIEUS A MATTIE GEWOON VERS WITBROOD + PINDAKAAS OFZO = GODDELIJK
NEE MAN PUDDINGBROOD VAN WARME BAKKER DIT DAT ALLES GODDELIJKE PUDDING NERGENS ANDERS MAKEN ZE DIE SHIT ZOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
AH MATTIE GA MET JE PUDDINGBRODJES FABRIEKSHIT AH JE KKBEZEM VAN EEN VADER MAAKT DIE BROODJES AAN LOPENDEBAND.
AH MATTIE GEWOON VERS BROOD UIT DEBELGISCHEOF FRANSE SUPERMARKT MET SLA, KIP, KRUIDEN, KIPKRUIDEN, KETCHUP EN MAYO.
Jij wint het internet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:45 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
BRIJNBROOD MET KORRELS CHOCO
LANGE KORRELS SOORT CILLINDER
MET BOTER
DUBBELVOUWEN KLAAR GEEN PUNT
GRGR
Tijgerbrood met pindakaas.quote:
wat dn denk je dat ik ht zo makelijk heb hier thuis slaan pijn riem vader alles doet zeerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
doe dat lkkr bij je meoder ofsoww :S
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
GODVER TYFUS OMETICONS VAN FOK OP MSN LUKT NIET EN ALLES GROENE RANDEN EN DERGENLIJKEN JEZUS ALLES ZIT OOK TEGEN WAAROM IK DAN VRAG IK ME AF
Goh is het helemaal. Ik goh mijn gochs uit op gochpapier en gcoh er over 300 jaar gochveel geld mee.quote:
Opeens is het goch geworden ook?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goh is het helemaal. Ik goh mijn gochs uit op gochpapier en gcoh er over 300 jaar gochveel geld mee.
Gogh is oud en vertrouwd. Goh is lekker rebels, modern en neomausisch. Goch is de hybride die je altijd al wilde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:58 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Opeens is het goch geworden ook?
Regel die shit met MSNquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet + er staat een ban op 't pmen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gogh is oud en vertrouwd. Goh is lekker rebels, modern en neomausisch. Goch is de hybride die je altijd al wilde.
Alsof ze die pm's kunnen bekijken, doe niet zo laf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet + er staat een ban op 't pmen
Top Gear dit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:02 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's the BEST car in the WORLD.
trustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:04 schreef Lysdexie het volgende:
IK GAS SLAPEN DOEIDOEIIIIII KUSJESSS**************
'Fackking whannkkk', jij hebt zo'n lief Engels/Iers accentje trouwens.quote:
Later jongen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:04 schreef Lysdexie het volgende:
IK GAS SLAPEN DOEIDOEIIIIII KUSJESSS**************
Die zijn tyfuslekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik overweeg nog deze maand eens een kroketbroodje te bestellen bij de bakker en ik las er net al 1 wat over, maar zijn er meerdere mensen die er een mening over hebben?
Niet meer posten man, ze kan er echt niet om lachen en allesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
Daarnaast een groevenkat voor het topic.
[ afbeelding ]
*wankquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Fackking whannkkk', jij hebt zo'n lief Engels/Iers accentje trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panda Pindakaas is er voor jou, man.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]![]()
Calvé Pindakaas de enige echte.
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn interesse in het 's middags nog posten op FOK! begint echt steeds verder te dalen trouwens. Ik zie de nachtbaggertopics steeds dichter na elkaar komen in mijn postgeschiedenis.
Tegenwoordig doe je al je dagposterijpartijen op het Panzermaus account.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn interesse in het 's middags nog posten op FOK! begint echt steeds verder te dalen trouwens. Ik zie de nachtbaggertopics steeds dichter na elkaar komen in mijn postgeschiedenis.
Panzermaus is mijn PUB-kloonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe je al je dagposterijpartijen op het Panzermaus account.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:07 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
*wank
Maar, dank.Ja, jezelf quoten en zo maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest trouwens mijn Limburgse accent eens horen![]()
![]()
![]()
Ik ga met je meequote:
Ik moet helemaal niets. Het enige wat ik nu moet is van mijn puberale minikoortslip afkomen. Ik kom nooit meer in aanraking met van die alternatieve meisjes op zaterdagavond. Nooit meer. Egoistisch volk, zeg dat dan ook ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, jezelf quoten en zo maar
Je moest trouwens mijn Limburgse accent eens horen![]()
![]()
Ik zei dan ook moest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Het enige wat ik nu moet is van mijn puberale minikoortslip afkomen. Ik kom nooit meer in aanraking met van die alternatieve meisjes op zaterdagavond. Nooit meer. Egoistisch volk, zeg dat dan ook ofzo.
Lysdexie en Lindgren hebben echt zwaar bazige gesprekken op msn.quote:
UFO's.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:20 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel, hij weet toch alles van vrouwen? Hoe kan zo iets dan gebeuren
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:20 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel, hij weet toch alles van vrouwen? Hoe kan zo iets dan gebeuren
JE HEBT GEFAALD!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.
Hoe alternatief moet ik mij dit "alternatief" trouwens voorstellen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Just because you can't remember it, doesn't mean you weren't raped by aliens.
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe alternatief moet ik mij dit "alternatief" trouwens voorstellen?
Boterhamzakjes leven snachtsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Boterhamzakjes die altijd komen wanneer iedereen gaat rusten
Cosjenquote:
Incluisquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.
Mediteren in de lente op een kleedje met een lelijke, maar vrij intelligente vriendin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.
'Arafat sjaal'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Incluis
[ afbeelding ]
?
Nou ik ga slapen he gr gr oki doki dandy bleu
Ze leek me ook wel zo'n type dat met van die diabolodingen loopt te spelen en meisjes met soepogen tekent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mediteren in de lente op een kleedje met een lelijke, maar vrij intelligente vriendin.
Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Arafat sjaal'.
En neuh, verder niet gezien, ben niet buiten geweest met haar en binnen draag je dat soort dingen niet.
Slaapzachtelijke zoen trouwens.
Ik vind het eigenlijk meer een probleem van het bekrompen gedeelte van het volk dat ze het die lading geven. Feitelijk zit er in 9 van de 10 gevallen niets achter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.
Ik ben zelf zo pro-Palestina als iemand maar zijn kan trouwens, maar ik betwijfel of dat alternatieve volk zich wel bewust is van de politieke lading van zo'n sjaaltje.
Zo'n attribuut had ze niet bij zich, politiek mild persoontje dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.
Ik ben zelf zo pro-Palestina als iemand maar zijn kan trouwens, maar ik betwijfel of dat alternatieve volk zich wel bewust is van de politieke lading van zo'n sjaaltje.
Een Vonkenboer voor jou dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n attribuut had ze niet bij zich, politiek mild persoontje dus.![]()
![]()
![]()
![]()
Die lijstjes in zijn Fotoboek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een Vonkenboer voor jou dan.
[ afbeelding ]
Hihihiquote:
Hoe ben je bij die baas terecht gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die lijstjes in zijn Fotoboek.
Het lijkt Tijmen wel. Alleen die heeft 4x hetzelfde lijstje onder elkaar. En op elke wordt gereageerd. Een echte multitasker die boy.
Dromenvangertje. Maar mijn zusje kent die boy ook blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoe ben je bij die baas terecht gekomen?
[ afbeelding ]
Ze heeft R&R van Tijmen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dromenvangertje. Maar mijn zusje kent die boy ook blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |