Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Arafat sjaal'.
En neuh, verder niet gezien, ben niet buiten geweest met haar en binnen draag je dat soort dingen niet.
Slaapzachtelijke zoen trouwens.
Ik vind het eigenlijk meer een probleem van het bekrompen gedeelte van het volk dat ze het die lading geven. Feitelijk zit er in 9 van de 10 gevallen niets achter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.
Ik ben zelf zo pro-Palestina als iemand maar zijn kan trouwens, maar ik betwijfel of dat alternatieve volk zich wel bewust is van de politieke lading van zo'n sjaaltje.
Zo'n attribuut had ze niet bij zich, politiek mild persoontje dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, dat dragen ze binnen dus wel.
Ik ben zelf zo pro-Palestina als iemand maar zijn kan trouwens, maar ik betwijfel of dat alternatieve volk zich wel bewust is van de politieke lading van zo'n sjaaltje.
Een Vonkenboer voor jou dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n attribuut had ze niet bij zich, politiek mild persoontje dus.![]()
![]()
![]()
![]()
Die lijstjes in zijn Fotoboek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een Vonkenboer voor jou dan.
[ afbeelding ]
Hihihiquote:
Hoe ben je bij die baas terecht gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die lijstjes in zijn Fotoboek.
Het lijkt Tijmen wel. Alleen die heeft 4x hetzelfde lijstje onder elkaar. En op elke wordt gereageerd. Een echte multitasker die boy.
Dromenvangertje. Maar mijn zusje kent die boy ook blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoe ben je bij die baas terecht gekomen?
[ afbeelding ]
Ze heeft R&R van Tijmen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dromenvangertje. Maar mijn zusje kent die boy ook blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |