Ik moet helemaal niets. Het enige wat ik nu moet is van mijn puberale minikoortslip afkomen. Ik kom nooit meer in aanraking met van die alternatieve meisjes op zaterdagavond. Nooit meer. Egoistisch volk, zeg dat dan ook ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, jezelf quoten en zo maar
Je moest trouwens mijn Limburgse accent eens horen![]()
![]()
Ik zei dan ook moest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Het enige wat ik nu moet is van mijn puberale minikoortslip afkomen. Ik kom nooit meer in aanraking met van die alternatieve meisjes op zaterdagavond. Nooit meer. Egoistisch volk, zeg dat dan ook ofzo.
Lysdexie en Lindgren hebben echt zwaar bazige gesprekken op msn.quote:
UFO's.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:20 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel, hij weet toch alles van vrouwen? Hoe kan zo iets dan gebeuren
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:20 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel, hij weet toch alles van vrouwen? Hoe kan zo iets dan gebeuren
JE HEBT GEFAALD!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.
Hoe alternatief moet ik mij dit "alternatief" trouwens voorstellen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat dat soort mensen altijd herpes hebben.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Just because you can't remember it, doesn't mean you weren't raped by aliens.
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe alternatief moet ik mij dit "alternatief" trouwens voorstellen?
Boterhamzakjes leven snachtsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Boterhamzakjes die altijd komen wanneer iedereen gaat rusten
Cosjenquote:
Incluisquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.
Mediteren in de lente op een kleedje met een lelijke, maar vrij intelligente vriendin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gebruikelijke, brunette, Vans, gek kettinkje, drum 'n bass en alternatieve vriendinnen.
'Arafat sjaal'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Incluis
[ afbeelding ]
?
Nou ik ga slapen he gr gr oki doki dandy bleu
Ze leek me ook wel zo'n type dat met van die diabolodingen loopt te spelen en meisjes met soepogen tekent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mediteren in de lente op een kleedje met een lelijke, maar vrij intelligente vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |