Ik heb vandaag pas die van vorige week gezien, die van deze week kijk ik volgende week wel ergens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Beach het volgende:
Ja, kga eens oh oh cherso van vandaag kijken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
De inbox "annapetrovia" is niet beschikbaar
Wat is deze dan.
Waar moet ik de pics van mijn stijfje nu laten dan?
Zie PM voor pics van mijn penis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:29 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, wilde je mij iets sturen en het ging niet, of was dat ook onderdeel van de grap
Oh ik zie het inmiddels, ik had m'n inbox nog niet geconfigureerd. Nooit naar gekeken eigenlijk. Nu wel dus.
Geil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zie PM voor pics van mijn penis.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Lysdexie het volgende:
*wacht op nieuwe post in nachtbaggeer zodat ie kan antwoorden*
RIP.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest ineens denken aan Vaginasnor.
R.I.P.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
haha een anvelope
die leven ook in afrika maar dan + t + i - v - o
dus antilope
snappie
Gewaagd en allesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Geil.![]()
Strategisch geplaatste huisdieren.
oke haha maar moet dat nau weer zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben kensermoe man later hè toi toi
haha wat zei ze; zo poepigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
AnnaPetrovia die zegt dat mijn penisfoto het grappigste is wat ze vandaag gezien heeft
Stuur je hoofdfoto dan eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
AnnaPetrovia die zegt dat mijn penisfoto het grappigste is wat ze vandaag gezien heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |