waar ik voor de patch 8% nodig had (5 +3% van talents) heb ik nu een whopping 27% hit nodig, exp cap @ 26, en dat puur om maar genoeg rage te krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe.
Ja dat is ook zoiets, gear boeit niet enorm veel meer per spec via hit door spirit enzo. Priest guildie heeft, wanneer hij in shadow spec zit met healing gear 47% hit ofzo.
Is inderdaad een bug, heb hem zelf ook al langs zien komen, meermalen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of het een bug is of een nieuwe feature, maar ik krijg de NPC names niet uitgezet en dan bedoel ik niet de quest givers, maar de mobs, die names wil ik helemaal niet zien. Show NPC names staat helemaal uit
Lekker, hier wil het nog altijd niet lukken met geld verdienen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef Ferdii het volgende:
ik ben er ook weer klaar voor, eerste 3 dagen voornamelijk gebruikt om wat geld te verdienen
gemiddeld 10k per dag pure winst
leuk, 2 bankchars vol met glyphs
weet iemand trouwens wat dat master flying gedoe inhoud?
zie tot nu toe nog geen reden om die te kopen
Heeft je DK niet meer de nieuwste hardcore gear ofzo? Want mijn DK alt (6k gs) deed over 6 minuten vechten 10k-10.5k dpsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:12 schreef Blistering het volgende:
Zo, ingelezen, regemmed, reforged, enchants gefixed, eerste dummy tests zijn positief: 9k sustained, 9.5k pieken. Maar goed, maar 'ns ICC induiken a.s. Maandag
Spec en armory?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Heeft je DK niet meer de nieuwste hardcore gear ofzo? Want mijn DK alt (6k gs) deed over 6 minuten vechten 10k-10.5k dps)
ja de buffs zijn te zjin op mmo champion alhoewel ze iets mogen generfed worden voor cataclysmquote:
scith kor'gall - frost dwquote:
GoGoMounts ftwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vind het echt tof dat al je mounts dezelfde snelheid hebben nu, afhankelijk van je riding skill.
Leuk als je dan een macro met random mounts gebruiktTelkens weer een verassing
True true bij mij stond ook alles in eens een stuk lagerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Uhu, maar bij sommige mensen stond hun instelling standaard laag. Schaduwen zijn nu minder "zwaar", dus ineens zien veel meer mensen ze
Ik kwam er gisteren ook pas achter hoe ik Divine Light moest makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:25 schreef Redskillz het volgende:
ja ik zag dat [heal] nu wel weinig mana kost maar die duurt lang.. Greater heal gebruikt ook minder dan flashheal maar die faalt nog harder omdat het ook lang duurt..
Mja, tis gewoon een andere rotatie waar ik inderdaad nog niet echt achter ben..
Lijkt me sterk. Zie op MMO ook weel gasten posten dat ze 11k-12k doen op een dummy, maar dan zeggen ze er niet bij welke dummy. Ik doel op de level 83 dummy in Acherus, niet de normale dummy oid. En ook zeker niet de level 83 dummy in Orgrimmar, want als je daarop hakt pak je ook automatisch de andere 2 erbij.quote:
EveryQuest?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe heten ook alweer die addons die je nodig hebt voor Loremaster? Die laten zien waar nog quests te halen zijn enzo?
Welke spec wil je doen ? Kan zo wel een degelijke spec voor je maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Zucht. Ik wilde vandaag mijn talent tree gaan builden. Alleen kan ik geen behoorlijk voorbeeld vinden, van alle mages die ik ken die wel aardig zijn, geeft de armory geen talent trees weer
http://www.wowpopular.com/Mage/Talentsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Zucht. Ik wilde vandaag mijn talent tree gaan builden. Alleen kan ik geen behoorlijk voorbeeld vinden, van alle mages die ik ken die wel aardig zijn, geeft de armory geen talent trees weer
Prayer of healing en dan gelijk Holy Word: Chastise op jezelf.. ook zeer cool niet erg nuttig maar tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook pas achter hoe ik Divine Light moest maken![]()
Ik ben dol op mijn nieuwe revamped Holy Priest!
Alleen tsja, flash heal begraven
Welke unitframes zijn dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef Blistering het volgende:
Interface ook weer goed.
http://i55.tinypic.com/2hwen89.jpg Valt verder weinig te doen ingame
die ziet er zeer gelikt uit! Addons?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef ufopiloot het volgende:
Alleen de chat krijg ik niet mooiEn de unitframes is nog even wennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elemental Shaman speelt opzich wel lekker, en echt OPUnholy DK vond ik echt een buttonbash festijn met die lagere GCD, frost nog niet geprobeerd, maar dat nieuwe runesysteem is nog een beetje.. meh.
Oja, en balance druid. Maar die shit is gewoon nog saaier dan voorheen geworden
Superquote:
Unitframes: PitBull 4quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
die ziet er zeer gelikt uit! Addons?
Speelt Kim nog?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:01 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond voor het eerst in 3 maanden eens gaan raiden op mn paladin! Met de guild gaan we een soort van 'we gaan ff kijken hoe we in godsnaam moeten raiden met die nieuwe specs/talents' run doen. Ben benieuwd
Jazeker! D'r main is nu transferred naar mijn realm en ze zit bij mij in de guild ermeequote:
Jup, ''run as administrator'' klikken op je desktop wow icoon lost het bij mij op zonder repair.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef Mister_T het volgende:
Wat een gezeik met die updater....
Vandaag een kleine update, waarbij hij telkens aangeeft "Your game installation is damaged, please run the repair tool" .
Ik doe dat maar geen effect. Ik kijk naar de update welke ik wil installen en welke hij dus download. Is het een US!!!! update, duh natuurlijk werkt dat niet met een ENGB install
Iemand dezelfde problemen gehad vandaag?
Thx, werkt voor mij nu ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, ''run as administrator'' klikken op je desktop wow icoon lost het bij mij op zonder repair.
5,5 GB download, dus zal wel iets van 10 a 15 GB install zijn denkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
Hoeveel GB heeft die nieuwe update eigenlijk nodig? Allemachtig, of ik even ruimte wil maken terwijl ik nog zat GB had voordat ik met de update begon.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
5,5 GB download, dus zal wel iets van 10 a 15 GB install zijn denk
Waar we voorheen minimaal 20 min moesten wachten hebben we vanavond plots allemaal instant battlegrounds. Zo vaag!quote:
Waarschijnlijk heeft er iemand in de trade chat verteld dat je nu alle pvp gear kan kopen behalve de wrathful schoulders, dus dan gaat iedereen gelijk honor farmenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar we voorheen minimaal 20 min moesten wachten hebben we vanavond plots allemaal instant battlegrounds. Zo vaag!
Ik kom er dus niet in, al de hele avond niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar we voorheen minimaal 20 min moesten wachten hebben we vanavond plots allemaal instant battlegrounds. Zo vaag!
Dat BG systeem klopt echt geen hout van, al sinds ze het implementeerden niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef Faithfulness het volgende:
Ik kom er dus niet in, al de hele avond niet.
Ik snap niet hoe PVP in 2 jaar tijd zo in populariteit heeft kunnen dalen. Toen we nog gewoon de battlemasters moesten campen duurde het nooit langer dan een minuut... en dat nog in de tijd dat je alleen maar met mensen van dezelfde realm in een battlegroup zatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat BG systeem klopt echt geen hout van, al sinds ze het implementeerden niet.
Het feit dat wij nu ineens wel random bg's krijgen binnen een paar seconden wil toch wel wat zeggen als het een dag geleden nog heel erg lang duurde.
Heb ooit 2 dagen lang bijna continue in de queue gestaan voor 1 bg die maar niet kwam(eye of the storm - zo'n beetje de standaard als je een random bg doet)
Hoe heb jij je healbot momenteel ingesteld dan? knoppen, binds etc?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik geen healbot en wat heeft dat met bg's (waar ik shadow ben) te maken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:06 schreef Redskillz het volgende:
Hoe heb jij je healbot momenteel ingesteld dan? knoppen, binds etc?
<links [heal] rechts [greater heal], midden renew, ctrl + links = prayer of mending
Ik mag hopen dat jij heel erg leuk probeert te zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik geen healbot en wat heeft dat met bg's (waar ik shadow ben) te maken?
Links = renew
Rechts = heal
Ctrl links = PoM
Shift links = Shield
Alt links = binding heal
Ctrl rechts = CoH
shift rechts = PoH
Alt rechts = grater heal
Zijkant = Desperate Prayer
Zijkant shift = flash heal
shift middle = guardian spirit
x = Chakra
Zoiets?
Ik ben atm mijn mage aan het voorbereiden op Cata. Is/wordt een sterke class tijdens Cata en zal ook nodig zijn in iedere groep voor de polymorphs. Het doel is om voor Cata de loremaster titel te halen en exalted te zijn met alle Northrend factions, plus de softcap in zowel new honor points als justice points te halenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:19 schreef drumstickNL het volgende:
Cataclysm komt eraan en nu moet ik gaan bedenken wat voor een class ik wil gaan spelen. Heb namelijk al drie keer een drood geleveled en dat ga ik zeker weer doen als ik geen betere class op het oog krijg.
Als mage moet je gewoon zorgen dat je goed op afstand bent en de ander dood is voor hij bij jou aankomt. Kan makkelijk met de crits die je dealt. Ik ben op die manier inmiddels ook level 73 met mn magequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
Mage lijkt mij ook erg interessant. Ik ben wel bang dat ik dan erg snel doodga omdat ik niet altijd erg goed oplet.
Dat. Als caster heb je range en dus veel meer overzicht, ook omdat baasjes nog wel es aoe willen doen dan kun je dat makkelijker ontwijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga juist nooit dood als caster, in raids dan. Als melee juist veel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |