EveryQuest?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe heten ook alweer die addons die je nodig hebt voor Loremaster? Die laten zien waar nog quests te halen zijn enzo?
Welke spec wil je doen ? Kan zo wel een degelijke spec voor je maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Zucht. Ik wilde vandaag mijn talent tree gaan builden. Alleen kan ik geen behoorlijk voorbeeld vinden, van alle mages die ik ken die wel aardig zijn, geeft de armory geen talent trees weer
http://www.wowpopular.com/Mage/Talentsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Zucht. Ik wilde vandaag mijn talent tree gaan builden. Alleen kan ik geen behoorlijk voorbeeld vinden, van alle mages die ik ken die wel aardig zijn, geeft de armory geen talent trees weer
Prayer of healing en dan gelijk Holy Word: Chastise op jezelf.. ook zeer cool niet erg nuttig maar tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook pas achter hoe ik Divine Light moest maken![]()
Ik ben dol op mijn nieuwe revamped Holy Priest!
Alleen tsja, flash heal begraven
Welke unitframes zijn dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef Blistering het volgende:
Interface ook weer goed.
http://i55.tinypic.com/2hwen89.jpg Valt verder weinig te doen ingame
die ziet er zeer gelikt uit! Addons?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef ufopiloot het volgende:
Alleen de chat krijg ik niet mooiEn de unitframes is nog even wennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elemental Shaman speelt opzich wel lekker, en echt OPUnholy DK vond ik echt een buttonbash festijn met die lagere GCD, frost nog niet geprobeerd, maar dat nieuwe runesysteem is nog een beetje.. meh.
Oja, en balance druid. Maar die shit is gewoon nog saaier dan voorheen geworden
Superquote:
Unitframes: PitBull 4quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
die ziet er zeer gelikt uit! Addons?
Speelt Kim nog?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:01 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond voor het eerst in 3 maanden eens gaan raiden op mn paladin! Met de guild gaan we een soort van 'we gaan ff kijken hoe we in godsnaam moeten raiden met die nieuwe specs/talents' run doen. Ben benieuwd
Jazeker! D'r main is nu transferred naar mijn realm en ze zit bij mij in de guild ermeequote:
Jup, ''run as administrator'' klikken op je desktop wow icoon lost het bij mij op zonder repair.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef Mister_T het volgende:
Wat een gezeik met die updater....
Vandaag een kleine update, waarbij hij telkens aangeeft "Your game installation is damaged, please run the repair tool" .
Ik doe dat maar geen effect. Ik kijk naar de update welke ik wil installen en welke hij dus download. Is het een US!!!! update, duh natuurlijk werkt dat niet met een ENGB install
Iemand dezelfde problemen gehad vandaag?
Thx, werkt voor mij nu ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, ''run as administrator'' klikken op je desktop wow icoon lost het bij mij op zonder repair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |