waar ik voor de patch 8% nodig had (5 +3% van talents) heb ik nu een whopping 27% hit nodig, exp cap @ 26, en dat puur om maar genoeg rage te krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe.
Ja dat is ook zoiets, gear boeit niet enorm veel meer per spec via hit door spirit enzo. Priest guildie heeft, wanneer hij in shadow spec zit met healing gear 47% hit ofzo.
Is inderdaad een bug, heb hem zelf ook al langs zien komen, meermalen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of het een bug is of een nieuwe feature, maar ik krijg de NPC names niet uitgezet en dan bedoel ik niet de quest givers, maar de mobs, die names wil ik helemaal niet zien. Show NPC names staat helemaal uit
Lekker, hier wil het nog altijd niet lukken met geld verdienen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef Ferdii het volgende:
ik ben er ook weer klaar voor, eerste 3 dagen voornamelijk gebruikt om wat geld te verdienen
gemiddeld 10k per dag pure winst
leuk, 2 bankchars vol met glyphs
weet iemand trouwens wat dat master flying gedoe inhoud?
zie tot nu toe nog geen reden om die te kopen
Heeft je DK niet meer de nieuwste hardcore gear ofzo? Want mijn DK alt (6k gs) deed over 6 minuten vechten 10k-10.5k dpsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:12 schreef Blistering het volgende:
Zo, ingelezen, regemmed, reforged, enchants gefixed, eerste dummy tests zijn positief: 9k sustained, 9.5k pieken. Maar goed, maar 'ns ICC induiken a.s. Maandag
Spec en armory?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Heeft je DK niet meer de nieuwste hardcore gear ofzo? Want mijn DK alt (6k gs) deed over 6 minuten vechten 10k-10.5k dps)
ja de buffs zijn te zjin op mmo champion alhoewel ze iets mogen generfed worden voor cataclysmquote:
scith kor'gall - frost dwquote:
GoGoMounts ftwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vind het echt tof dat al je mounts dezelfde snelheid hebben nu, afhankelijk van je riding skill.
Leuk als je dan een macro met random mounts gebruiktTelkens weer een verassing
True true bij mij stond ook alles in eens een stuk lagerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Uhu, maar bij sommige mensen stond hun instelling standaard laag. Schaduwen zijn nu minder "zwaar", dus ineens zien veel meer mensen ze
Ik kwam er gisteren ook pas achter hoe ik Divine Light moest makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:25 schreef Redskillz het volgende:
ja ik zag dat [heal] nu wel weinig mana kost maar die duurt lang.. Greater heal gebruikt ook minder dan flashheal maar die faalt nog harder omdat het ook lang duurt..
Mja, tis gewoon een andere rotatie waar ik inderdaad nog niet echt achter ben..
Lijkt me sterk. Zie op MMO ook weel gasten posten dat ze 11k-12k doen op een dummy, maar dan zeggen ze er niet bij welke dummy. Ik doel op de level 83 dummy in Acherus, niet de normale dummy oid. En ook zeker niet de level 83 dummy in Orgrimmar, want als je daarop hakt pak je ook automatisch de andere 2 erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |