quote:Hij loopt nu stage bij de Gall & Gall.Op dinsdag 19 oktober 2010 23:47 schreef Babbatuur het volgende:
Die Jokertje, werkt hij alleen bij de Jumbo of zit ie nog op school?
quote:Aldus de TelegraafOh Oh Cherso-stel uit elkaar
AMSTERDAM - In de serie Oh Oh Cherso is alles nog koek en ei tussen Sniper (Vincent) en Little Princess (Roos), maar de bom gaat barsten.
Dat verklapte Sniper aan weekblad Privé. „In het programma loopt alles prima met Roos, tot in de laatste aflevering.”
Sniper en Little Princess, van wie deze week pikante foto’s opdoken op internet, hadden al een paar keer afgesproken in Den Haag, en in het Griekse Chersonissos bloeide de liefde opnieuw op
quote:Iedereen wil hem nu graaf hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Hij loopt nu stage bij de Gall & Gall.
quote:Degene die het volgen behoren tot het plebs.Op donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n dom zooitje bij elkaar gezien. Diegenen die het volgen zijn gewoon plebs.
quote:Het blijft mij verbazen, dat zovelen een non prestatie adoreren.Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef robuust89 het volgende:
EG; chill. Ik betrap je steeds erop dat je weer cherso loopt te bashen
quote:Doe dan niet zo 'stoer'met je plebs. Dan ben je net zo triest als 'Oh Oh Cherso' knul.
quote:Inderdaad. Triest gedrag.Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Doe dan niet zo 'stoer'met je plebs. Dan ben je net zo triest als 'Oh Oh Cherso' knul.
quote:PlebOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Doe dan niet zo 'stoer'met je plebs. Dan ben je net zo triest als 'Oh Oh Cherso' knul.
quote:Stumperd. Je kunt geen 'pleb' zijn.
quote:Ik definieer jou tot pleb. Geen individu maar als heel volk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Stumperd. Je kunt geen 'pleb' zijn.
Je behoort tot het plebs. Door dit gedrag toon je maar weer aan dat jij hier de pauper bent.
quote:Slamp, dat woord bestaat niet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik definieer jou tot pleb. Geen individu maar als heel volk.
quote:Een plebejer, twee plebejers.
quote:Plebejer. Bijna. Nu terug naar school jij.
quote:Dat duurt niet zo lang meer hoorOp donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Dekatria het volgende:
Als we pas tot de laatste aflevering moeten gaan wachten voor wat spannends haak ik af
quote:http://www.google.nl/sear(...)p&btnG=Google+zoekenOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Slamp, dat woord bestaat niet.
quote:Dat duurde lang.... Toetsenbord kapot?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)p&btnG=Google+zoeken
quote:Nee. Ik ben niet zo'n loser als jij die hele dag fokt en na Oh Oh zit te kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat duurde lang.... Toetsenbord kapot?
quote:Je bent zo'n loser die graag woorden gebruikt die hij eigenlijk niet kent.Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo'n loser als jij die hele dag fokt en na Oh Oh zit te kijken.
quote:Ik feliciteer je hiermee. Anders nog iets?Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je bent zo'n loser die graag woorden gebruikt die hij eigenlijk niet kent.
quote:Bedankt. Ja, graag twee ons snijworst.Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik feliciteer je hiermee. Anders nog iets?
quote:Probeer het bij de slager zou ik zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt. Ja, graag twee ons snijworst.
quote:Je zei het goed: kon.Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Ha, het niveau in dit topic kon dus nog lager
quote:Waarom eigenlijk niet?Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef DuTank het volgende:
EchtGaaf, als jij gewoon even optyft uit dit topic. Ik ga toch ook niet lopen spammen in "Ik hou van harde piemels in mijn kont"
quote:Als ik ergens niet mee geassocieerd wil worden, dan blijf ik er ook van uit de buurtOp donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
quote:Zo, vindt Sniper in de laatste aflevering eindelijk z'n contactlenzen...
quote:Ik geef toe dat woordneuken het topic inderdaad danig verneukt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef DuTank het volgende:
EchtGaaf, als jij gewoon even optyft uit dit topic. Ik ga toch ook niet lopen spammen in "Ik hou van harde piemels in mijn kont"
quote:Wat is het nou, Romy of Roos?Romy een Fantastische meid om mee te werken
Wegens overdreven reacties van alle kanten heb ik besloten de foto's (van meer
dan een jaar oud) van Roos tijdelijk van mijn site te halen.
Het is van mijn kant nooit de bedoeling geweest mee te werken aan deze
hype.
Ik hoop dat Roos boven alle op en aanmerkingen staat.
Romy is een aardige meid en wij hebben met plezier de foto's gemaakt.
Die overigens met medeweten van Roos op mijn site staan.
Ed
quote:Believe me, in Vlaanderen volgen ze dit ook al lang ook op de voetOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Het gaat ook in Vlaanderen uitgezonden worden![]()
quote:Het gaat er nu ook officieel uitgezonden wordenOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Believe me, in Vlaanderen volgen ze dit ook al lang ook op de voet
quote:klopt, en tony moet ook weer eens actief wordenOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Bibi moet ff vreemd gaan en Elize moet keihard geneukt worden, dan zijn ze toch weer niet saai!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:39 schreef DjinN het volgende:
Chlama Chlama Chlama Chlama Chlama Chlamydiaaaaaaaaa It comes and goeessssss![]()
quote:op het eind gaat ze vreemd.Op donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Waarom zit die kabouter eigenlijk in dit programma?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Gaan we het over nepnagels hebben??? Ik ben een man hoor!"
quote:Nepnagels zijn altijd goed.Op donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef DjinN het volgende:
SniperSchijnheilige aap
"Een sletje is een makkelijk meisje, eentje die snel met je naar bed gaat"
Wat is zijn chick daar dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |