quote:Dat duurde lang.... Toetsenbord kapot?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)p&btnG=Google+zoeken
quote:Nee. Ik ben niet zo'n loser als jij die hele dag fokt en na Oh Oh zit te kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat duurde lang.... Toetsenbord kapot?
quote:Je bent zo'n loser die graag woorden gebruikt die hij eigenlijk niet kent.Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo'n loser als jij die hele dag fokt en na Oh Oh zit te kijken.
quote:Ik feliciteer je hiermee. Anders nog iets?Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je bent zo'n loser die graag woorden gebruikt die hij eigenlijk niet kent.
quote:Bedankt. Ja, graag twee ons snijworst.Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik feliciteer je hiermee. Anders nog iets?
quote:Probeer het bij de slager zou ik zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt. Ja, graag twee ons snijworst.
quote:Je zei het goed: kon.Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Ha, het niveau in dit topic kon dus nog lager
quote:Waarom eigenlijk niet?Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef DuTank het volgende:
EchtGaaf, als jij gewoon even optyft uit dit topic. Ik ga toch ook niet lopen spammen in "Ik hou van harde piemels in mijn kont"
quote:Als ik ergens niet mee geassocieerd wil worden, dan blijf ik er ook van uit de buurtOp donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
quote:Zo, vindt Sniper in de laatste aflevering eindelijk z'n contactlenzen...
quote:Ik geef toe dat woordneuken het topic inderdaad danig verneukt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef DuTank het volgende:
EchtGaaf, als jij gewoon even optyft uit dit topic. Ik ga toch ook niet lopen spammen in "Ik hou van harde piemels in mijn kont"
quote:Wat is het nou, Romy of Roos?Romy een Fantastische meid om mee te werken
Wegens overdreven reacties van alle kanten heb ik besloten de foto's (van meer
dan een jaar oud) van Roos tijdelijk van mijn site te halen.
Het is van mijn kant nooit de bedoeling geweest mee te werken aan deze
hype.
Ik hoop dat Roos boven alle op en aanmerkingen staat.
Romy is een aardige meid en wij hebben met plezier de foto's gemaakt.
Die overigens met medeweten van Roos op mijn site staan.
Ed
quote:Believe me, in Vlaanderen volgen ze dit ook al lang ook op de voetOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Het gaat ook in Vlaanderen uitgezonden worden![]()
quote:Het gaat er nu ook officieel uitgezonden wordenOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Believe me, in Vlaanderen volgen ze dit ook al lang ook op de voet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |