Standaard zinnetje, iedere keer 'unaniem besloten', ik denk dat ze er nog niet eens dat ze erg echt over discussiėren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met pink of me my chemical romance?
en die beslter.....die viel echt bijna flauw geloof ik.....
nja, meer dat binnenlopen bedoel ik. of bedoel je dat niet qua geld?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Standaard zinnetje, iedere keer 'unaniem besloten', ik denk dat ze er nog niet eens dat ze erg echt over discussiėren eerlijk gezegd.
Inderdaad, ook van die moddervette tatoeages.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef alors het volgende:
Gregory vd Wiel, dat is echt wel de grootste pauper die je uit kunt kiezen
Nee ik zeg niet dat het met contracten te maken heeft hoor, ik vind het alleen echt slechte/matige keuzes die megahits. Zelden eens een gedurfde/verrassende.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, meer dat binnenlopen bedoel ik. of bedoel je dat niet qua geld?
ok :-)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat het met contracten te maken heeft hoor, ik vind het alleen echt slechte/matige keuzes die megahits. Zelden eens een gedurfde/verrassende.
Ik heb liever dat ze nummers kiezen die je nog niet echt kent, hoogstens een keer bij praatje plaatje of bij MetMichiel etc. Dat je ze per draaibeurt beter leert kennen en je de plaat steeds leuker/kutter gaat vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok :-)
en ach...ik snap 3fm wel. tis toch een plaat die je veel hoort en dat moet een beetje mainstream zijn. ze kunnen zeggen wat ze willen, maar luistercijfers zijn belangrijk
en nog maar een uurtje...dan kan ik me losweken en boodschappen doen. leve Bart!
helemaal mee eens. vind nanananana een lekker liedje, maar tis idd al veel gedraaid en dus al bekend. die van arcade fire vond ik bijv een betere keus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nummers kiezen die je nog niet echt kent, hoogstens een keer bij praatje plaatje of bij MetMichiel etc. Dat je ze per draaibeurt beter leert kennen en je de plaat steeds leuker/kutter gaat vinden.
Nu zijn het platen die je al bijna moe bent, terwijl er keuze genoeg is.
of Triggerfinger! of die plugplaat van vorige week ofzo....ehm Kupid Kids - Jesus and the love and roll orchestra (oid)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon MSP megahit moeten maken
Klopt die was net een aantal keren gedraaid en dan is het leuk als megahit. En als ze dan eens een nummer pakken wat net nieuw is het wel : Direct,Kane,Miss Montreal, Jacqueline etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. vind nanananana een lekker liedje, maar tis idd al veel gedraaid en dus al bekend. die van arcade fire vond ik bijv een betere keus.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon MSP megahit moeten maken
Uhm..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een kritiek trouwens op Twitter over 3FM. Zelfs van borisz !
jij vindt em nog niet stukgedraaid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef -Hans- het volgende:
Muziek van sportschoolFM krijgt vandaag van mij een 8 ! Paar foute platen en een boel classics. Alleen Lou Reed - What A Perfect Day op het eind was een beetje over de top.
Maaruh, lees ik nu dat My Chemical Romance de nieuwe Megahit is? Prima keuze. Kan ik mee leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |