Held !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Wil em niet meer volgooien, dus geluk gehad
Reclame is niet langer geworden, dat mag niet. denk dat het je verbeelding isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Kanariegeel het volgende:
Ligt het aan mijn klok, of is de reclame (overdag) langer geworden? Vroeger was het op mijn klokje altijd XX:58, maar tegenwoordig begint hij al om XX:56...
Klopt, is inderdaad weer langer geworden. NIet altijd, maar over het algemeen klopt het wel wat je zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Kanariegeel het volgende:
Ligt het aan mijn klok, of is de reclame (overdag) langer geworden? Vroeger was het op mijn klokje altijd XX:58, maar tegenwoordig begint hij al om XX:56...
Dan beginnen ze vast eerder!!! Nu is het trouwens wel een kort reclameblok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Reclame is niet langer geworden, dat mag niet. denk dat het je verbeelding is
of ze beginnen eerder, maar dan starten ze ook eerder met het volgende uur, vanwege uitlopende journaals o.i.d.
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, is inderdaad weer langer geworden. NIet altijd, maar over het algemeen klopt het wel wat je zegt.
Het is wettelijk vastgelegd hoe lang de reclames mogen duren van de publieke omroep, en aangezien het me sterk lijkt dat er een nieuwe wet door is gekomen rond deze tijd, zal het verschil em niet in de reclames zitten, zou kunnen dat het dus aan de journaalblokken en verkeer ligtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :p
even heel stom van mij gedacht misschien, maar zou het niet kunnen dat niet3fm commerciëler is geworden, maar de hitlijst steeds alternatiever?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :p
Dit soort posts is natuurlijk de goden verzoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
+1 voor de TT.....als het maar niet Kane wordt!
Hebben we het hier inderdaad vaker over gehad, maar ben het met je eens wat betreft de muziek. Helaas kan het niet want de luistercijfers - die gewoon erg goed zijn - wegen zwaarder, denk ik. Meestal is de reclame in de zomer/voorjaar? wat korter en deze periode schijnbaar weer wat langer t.o.v. de eerder genoemde periode. Wsl. voldoet het qua lengte aan de wetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
dan geef mij die tieten maar! heb ik meer meequote:
trusten!quote:
Ja zien, dat kan ik ook. Het gaat om hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een paar
[ afbeelding ]
De combinatie helpt meestal met beidequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan geef mij die tieten maar! heb ik meer mee
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja zien, dat kan ik ook. Het gaat om hebben
volyoghurbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een paar
[ afbeelding ]
de reclameblokken mogen (net als bij TV) maximaal 12,5 minuut per uur duren. Bij de NPO is het zo dat het alleen voor en na het nieuws reclame mag worden uitgezonden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben we het hier inderdaad vaker over gehad, maar ben het met je eens wat betreft de muziek. Helaas kan het niet want de luistercijfers - die gewoon erg goed zijn - wegen zwaarder, denk ik. Meestal is de reclame in de zomer/voorjaar? wat korter en deze periode schijnbaar weer wat langer t.o.v. de eerder genoemde periode. Wsl. voldoet het qua lengte aan de wet
Mwa, Coen en Sander bijvoorbeeld draaien bijvoorbeeld vaak zat Nick en Simon en Jan Smit. Ik merk gewoon dat ik de laatste tijd steeds vaker een andere zender of mijn eigen muziek opzet, terwijl nog niet zo lang geleden 3fm de hele dag op had staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
even heel stom van mij gedacht misschien, maar zou het niet kunnen dat niet3fm commerciëler is geworden, maar de hitlijst steeds alternatiever?
*drinkt geen bier en heeft geen tieten* met die laatste in handen zou ik tevreden zijn. bier hoef ik echt nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De combinatie helpt meestal met beide
Dat dus, was even de specifieke nummers kwijt, maar 12.5 minuut inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de reclameblokken mogen (net als bij TV) maximaal 12,5 minuut per uur duren. Bij de NPO is het zo dat het alleen voor en na het nieuws reclame mag worden uitgezonden.
thanks! ff regelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je sig es aanpassen, Timo. Link werkt niet meer.
Och, het werkt nogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je sig es aanpassen, Timo. Link werkt niet meer.
hij zit vrijdag 2 keer. heerlijke radiodag dat....jammer van fart falers ertussendoor, maar kan ik ff boodschappen doen enzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Mwa, Coen en Sander bijvoorbeeld draaien bijvoorbeeld vaak zat Nick en Simon en Jan Smit. Ik merk gewoon dat ik de laatste tijd steeds vaker een andere zender of mijn eigen muziek opzet, terwijl nog niet zo lang geleden 3fm de hele dag op had staan.
Vind het sowieso jammer dat Rob weg is tussen de middag, kon daar uren naar luisteren :p.
Ja, eigenlijk is het van 2 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends alleen maar leuk. Behalve dat ene uurtje, maarja, komt wel goed uit ook haha.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zit vrijdag 2 keer. heerlijke radiodag dat....jammer van fart falers ertussendoor, maar kan ik ff boodschappen doen enzo
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??
Vanwege Elmo natuurlijk!
die word al gebruikt door iemand volgens mij, dan zal je die moeten stelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??
Vanwege Elmo natuurlijk!
weet je toevallig wie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die word al gebruikt door iemand volgens mij, dan zal je die moeten stelen
duet van Magnetic Man met Katy B is zo godsgruwelijk tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Schoolvoorbeeld van hoe een remix een track totaal anders kan maken.
Het origineel van Magnetic Man - I Need Air:
En één (van de vele) remixen:
beide heerlijk![]()
ik zal even zoeken, ergens op ONZ volgens mijquote:
nja, na 1en zoek ik toch maar meestal mijn bed op....anders is de zaterdag op!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het van 2 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends alleen maar leuk. Behalve dat ene uurtje, maarja, komt wel goed uit ook haha.
Mwah, ik vind Nachtegiel altijd wel leuk. En als ik om 4 uur mijn nest in ga kan ik er prima om 10/11 uur weer uitkomen. En ik vind Gerard sowieso niet zo sterk in de freaknacht als in zijn normale programma.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na 1en zoek ik toch maar meestal mijn bed op....anders is de zaterdag op!
quote:
Die is ook geweldig idd:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
duet van Magnetic Man met Katy B is zo godsgruwelijk tof
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef rudymackay het volgende:Ja, tuurlijk! :-) RT @NachtBroeder: Ik vind dat de @vpro @rudymackay gewoon een baan aan moeten bieden! RT als je voor bent! ;-)
Die draaien ze puur en alleen om jou te pesten!quote:
Nou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die draaien ze puur en alleen om jou te pesten!
quote:
Oh oh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hallo![]()
Is Caro weer weg?
Kan ik stoppen met liedjes in mijn hoofd zingen?
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hallo![]()
Is Caro weer weg?
Kan ik stoppen met liedjes in mijn hoofd zingen?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit weer naar het verkeerde 3FM te luisteren
Nou zeg dat welquote:
Ja ik zou blijven liggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik draai me nog maar een keer om dan
Niets van meegekregenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zou blijven liggen als ik jou was![]()
Hier regent het niet hoor, vanmorgen vroeg wat miezer.
Maar tis gewoon grijs en saai en stom.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik draai me nog maar een keer om dan
Poeh, ik was ff bang dat je het gemist hadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat alweer klaar met m'n vlaggetje bij de radio...
Jahaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind de reclame vandaag ook erg lekker.
De originele versie is by far beter dan ditquote:
Dat kun jij vinden, maar dan hoeft een cover niet per se kut te zijn toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef themauster het volgende:
[..]
De originele versie is by far beter dan dit
Deze wel, de stem van die zanger al krijg er ter plekke oorpijn vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar dan hoeft een cover niet per se kut te zijn toch?
Geniale tekst, onwijze humor, pure poeziequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Meesterwerk?! Wat een verschrikkelijk stuk muziek zeg.
Prima, lekker in een gedicht latenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geniale tekst, onwijze humor, pure poezie
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
Deze heb ik ook nog op single, wat een meesterwerk
Ik meestal ook wel hoor.quote:
Jij hebt echt geen smaakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel hoor.
Maar ik heb geloof ik echt geen smaak want ik vind Giel ook leuk
Ik vidn Giel ok leuk, maar bij zijn ochtendshow lig ik nog te slapenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel hoor.
Maar ik heb geloof ik echt geen smaak want ik vind Giel ook leuk
I knowquote:
Maar oh-oh, dat kan toch helemaal niet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know![]()
Timur en Ramon staan bij mij met stip op 1![]()
Claudia... GIel... Timur & Ramon.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know![]()
Ik vind ze echt meesterlijk, ik ben gewoon fanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar oh-oh, dat kan toch helemaal niet!
ik vind ze ook leuk![]()
JA MAAR JIJ VINDT NIKS NADA NAKKES LEUK OP 3FM DUS WAAAAAAATquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia... GIel... Timur & Ramon.....
O o, oh-oh toch....
O, jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ VINDT NIKS NADA NAKKES LEUK OP 3FM DUS WAAAAAAAT
ik heb het je nog nooit horen uiten danquote:
Dat maakt wel wat goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know![]()
* -Hans- kan weer verwijzen naar de signature van Sersjeequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Timur & Ramon zijn samen erg leuk. Apart vind ik het niks. Maar samen... Ik vind het haast jammer da'k op dat tijdstip bijna nooit thuis ben.
Neem je je breiwerk en een stoel mee naar de Appie, Hans?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Zo maar even 3FM aanslingeren voor het journaal en dan eens kijken of de Appie nog wat goede muziek draait.
Jup, en een stok om mee te slaan want de pizza's zijn voor mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem je je breiwerk en een stoel mee naar de Appie, Hans?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, en een stok om mee te slaan want de pizza's zijn voor mij
Goede tip!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Over pizza's gesproken: http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf Gratis pizza's bij de Appie!
Die heb je daar zo aangevraagdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip!nu nog een bonuskaart scoren
Samen zijn ze echt geniaal!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Timur & Ramon zijn samen erg leuk. Apart vind ik het niks. Maar samen... Ik vind het haast jammer da'k op dat tijdstip bijna nooit thuis ben.
Straks weer die sirene op het eindequote:
Idd. Heeeel kut.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Straks weer die sirene op het eindeWie heeft trouwens haar keel dichtgeknepen toen ze dit inzong?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
I got a piemel!
[/mamma appelsap :@ ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef themauster het volgende:
I Gotta Feeling![]()
en zoals Hans altijd zegt one Louder!!!!
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
I got a piemel!
[/mamma appelsap :@ ]
Ik vind wel een mooie, dat is tenminste Jewel. Maar volgens mij loopt er een newbie rond die de Joss avatar had gejat..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
en roel_jewel....wtf happend to you avatar?
ik vond ide foto zo mooi...en die jatter moet een ban krijgen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind wel een mooie, dat is tenminste Jewel. Maar volgens mij loopt er een newbie rond die de Joss avatar had gejat..
ja hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
vrijdag 15-10-2010 15:53 RobRadio: Stenders Vrimibo
vrijdag 15-10-2010 14:49 RobRadio: Stenders Vrimibo
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12592
Om precies te zijn nu al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Nieuwe MH is wel aardigDenk alleen dat je er gauw klaar mee bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef Paul-89 het volgende:
WOW dat is nog erger dan ik dacht. Ik dacht dan ook dat hij vorige week al megahit zou worden. Maar ze hadden vast nog wat contractuele verplichtingen mbt PinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, als een plaat zo vaak gedraaid wordt en elke dj zeg elke keer weer: 'Mensen, mensen wat een plaat he! We hebben er even op moeten wachten, maar dit gaat echt een keniter worden.' Dan weet ik al genoeg.know'm sayin?
word? word.
Ook dat : "We hebben unaniem besloten."quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
WOW dat is nog erger dan ik dacht. Ik dacht dan ook dat hij vorige week al megahit zou worden. Maar ze hadden vast nog wat contractuele verplichtingen mbt Pink
Echt, als een plaat zo vaak gedraaid wordt en elke dj zeg elke keer weer: 'Mensen, mensen wat een plaat he! We hebben er even op moeten wachten, maar dit gaat echt een keniter worden.' Dan weet ik al genoeg.
met pink of me my chemical romance?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat : "We hebben unaniem besloten."![]()
Ik denk ook dat Ekdom en Stenders met deze cd binnenlopen.
Standaard zinnetje, iedere keer 'unaniem besloten', ik denk dat ze er nog niet eens dat ze erg echt over discussiëren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met pink of me my chemical romance?
en die beslter.....die viel echt bijna flauw geloof ik.....
nja, meer dat binnenlopen bedoel ik. of bedoel je dat niet qua geld?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Standaard zinnetje, iedere keer 'unaniem besloten', ik denk dat ze er nog niet eens dat ze erg echt over discussiëren eerlijk gezegd.
Inderdaad, ook van die moddervette tatoeages.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef alors het volgende:
Gregory vd Wiel, dat is echt wel de grootste pauper die je uit kunt kiezen
Nee ik zeg niet dat het met contracten te maken heeft hoor, ik vind het alleen echt slechte/matige keuzes die megahits. Zelden eens een gedurfde/verrassende.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, meer dat binnenlopen bedoel ik. of bedoel je dat niet qua geld?
ok :-)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat het met contracten te maken heeft hoor, ik vind het alleen echt slechte/matige keuzes die megahits. Zelden eens een gedurfde/verrassende.
Ik heb liever dat ze nummers kiezen die je nog niet echt kent, hoogstens een keer bij praatje plaatje of bij MetMichiel etc. Dat je ze per draaibeurt beter leert kennen en je de plaat steeds leuker/kutter gaat vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok :-)
en ach...ik snap 3fm wel. tis toch een plaat die je veel hoort en dat moet een beetje mainstream zijn. ze kunnen zeggen wat ze willen, maar luistercijfers zijn belangrijk
en nog maar een uurtje...dan kan ik me losweken en boodschappen doen. leve Bart!
helemaal mee eens. vind nanananana een lekker liedje, maar tis idd al veel gedraaid en dus al bekend. die van arcade fire vond ik bijv een betere keus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nummers kiezen die je nog niet echt kent, hoogstens een keer bij praatje plaatje of bij MetMichiel etc. Dat je ze per draaibeurt beter leert kennen en je de plaat steeds leuker/kutter gaat vinden.
Nu zijn het platen die je al bijna moe bent, terwijl er keuze genoeg is.
of Triggerfinger! of die plugplaat van vorige week ofzo....ehm Kupid Kids - Jesus and the love and roll orchestra (oid)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon MSP megahit moeten maken
Klopt die was net een aantal keren gedraaid en dan is het leuk als megahit. En als ze dan eens een nummer pakken wat net nieuw is het wel : Direct,Kane,Miss Montreal, Jacqueline etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. vind nanananana een lekker liedje, maar tis idd al veel gedraaid en dus al bekend. die van arcade fire vond ik bijv een betere keus.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon MSP megahit moeten maken
Uhm..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een kritiek trouwens op Twitter over 3FM. Zelfs van borisz !
jij vindt em nog niet stukgedraaid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef -Hans- het volgende:
Muziek van sportschoolFM krijgt vandaag van mij een 8 ! Paar foute platen en een boel classics. Alleen Lou Reed - What A Perfect Day op het eind was een beetje over de top.
Maaruh, lees ik nu dat My Chemical Romance de nieuwe Megahit is? Prima keuze. Kan ik mee leven
De gemiddelde 3FM-luisteraar dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef miieejj het volgende:
uhm.. nieuwe megahit..
My Chemical Romance dat is toch een soort bandje die 16 jarige leuk vinden ??
Luister amper 3FM en heb die plaat nog maar 5x gehoord. Kwartje is pas eigenlijk net gevallen. Ik vind 'm best stoerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij vindt em nog niet stukgedraaid?
de gemiddelde luisteraar is denk ik toch wel 20+ ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De gemiddelde 3FM-luisteraar dus
quote:
Kutnummerquote:
huh? hebi k gezegd dat Nananana kapot is gedraaid? ik zei: "jij vindt em nog niet stukgedraaid?" en dat verwees naar een aantal anderen die dat vinden. ik vind het een lekekr nummerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan over de Megahit schrijven dat 'ie kapot is gedraaid. Grappig.
OK danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? hebi k gezegd dat Nananana kapot is gedraaid? ik zei: "jij vindt em nog niet stukgedraaid?" en dat verwees naar een aantal anderen die dat vinden. ik vind het een lekekr nummer
en airplanes is idd veel gedraaid, maar voor mij persoonlijk niet stuk gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |