ja hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
vrijdag 15-10-2010 15:53 RobRadio: Stenders Vrimibo
vrijdag 15-10-2010 14:49 RobRadio: Stenders Vrimibo
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12592
Om precies te zijn nu al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Nieuwe MH is wel aardigDenk alleen dat je er gauw klaar mee bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef Paul-89 het volgende:
WOW dat is nog erger dan ik dacht. Ik dacht dan ook dat hij vorige week al megahit zou worden. Maar ze hadden vast nog wat contractuele verplichtingen mbt PinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, als een plaat zo vaak gedraaid wordt en elke dj zeg elke keer weer: 'Mensen, mensen wat een plaat he! We hebben er even op moeten wachten, maar dit gaat echt een keniter worden.' Dan weet ik al genoeg.know'm sayin?
word? word.
Ook dat : "We hebben unaniem besloten."quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
WOW dat is nog erger dan ik dacht. Ik dacht dan ook dat hij vorige week al megahit zou worden. Maar ze hadden vast nog wat contractuele verplichtingen mbt Pink
Echt, als een plaat zo vaak gedraaid wordt en elke dj zeg elke keer weer: 'Mensen, mensen wat een plaat he! We hebben er even op moeten wachten, maar dit gaat echt een keniter worden.' Dan weet ik al genoeg.
met pink of me my chemical romance?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat : "We hebben unaniem besloten."![]()
Ik denk ook dat Ekdom en Stenders met deze cd binnenlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |