Dan zit het toch goed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef Vortix het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat hij zijn magazijnen met de rechterhand pakt? Nja misschien begrijp ik het verkeerd hoor
Of je past het aan, of je doet wat het kader zegt. Is idd niet echt logisch nee, maar wat het kader je zegt te doen, dat moet je maar doen, ook al is dat niet handig. Zo leer je bv jezelf te helpen in een situatie die niet bepaald "senang" is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:42 schreef Vortix het volgende:
Wat hij vervelend vond was dat hij met links zijn magazijnen moet pakken terwijl die tasjes ook links hangen. Maar ik ben zelf niet anders gewend dan dat. De tasjes rechts terwijl je ze met links moet pakken is niet echt handig, om nog maar niet te spreken van in het midden. Lig je daar lekker met je pens in de modder, moet je ineens een magazijn eruit zien te wurmen
Balaklava's worden bij de baas in twee maten verstrekt:quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou het jezelf dan idd gemakkelijker hebben gemaakt. Vraag is en blijft of het dat waard was. Taakstelling toen was anders dan dat die nu is.
Daarnaast, .....................GELD!!!!
Dat was verrekte duur dus op peppie spulletjes te kopen, en we hadden zelfs eens een discussie met ene kapitein die bivakmutsen niet nodig vond in Noorwegen, en we het dus maar moesten doen met de door defensie verstrekte balaklava's. Die deden het op zich prima, echter, het gebruikersgemak was weer een ander vraagstuk
Het volstaat. En daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom zei (bedoelde) ik ook, "laf spul" is duur.
Toen, en nu........
Maar op zich kun je met het door Hare Majesteit verstrekte spul ook wel uit de klauwen. Handig? Dat is dan weer een ander vraagstuk.
Ja dat helpt idd. Dat pas ik dan ook zeker toe. Maar was erg heftig today..quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Deathwings het volgende:
Wat nog wel eens wil helpen bij steken in de zij is heel bewust, diep en rustig/regelmatig vanuit de buik adem gaan halen.
Probeer anders om in je duimen te knijpen. Het verhelpt het niet, maar het voorkomt naar mijn idee wel erger.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja dat helpt idd. Dat pas ik dan ook zeker toe. Maar was erg heftig today...
Ooh okequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
Dat klopt.
Dat is voor lui die zichhelemaal compleet opwerken, dan is het verstandig om de laatste twee dagen gewoon even je rust te pakken voordat je verzuurd raakt op de keuring omdat je de vorige dag nog tot het uiterste hebt getraind.
Ja idd, ik ken al die stomme strucjes en ze helpen idd een heel stuk. maar thnx voor de tipquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Probeer anders om in je duimen te knijpen. Het verhelpt het niet, maar het voorkomt naar mijn idee wel erger.
Is het ook geen verassing meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef Eraser127 het volgende:
Lol, keek afgelopen vrijdag toevallig in Peoplesoft bij m'n onderscheidingen, zie ik daar naast m'n uitzending medaille het gevechts insigne staan. Ik wil bellen of dat wel klopt, want ik weet van niets, zegt m'n floormanager dattie daar wel iets over heeft gehoord.
Naja, we wachten wel af. Heb het iig verder niet tegen m'n collega's verteld. (aanvraag is wel gedaan naar aanleiding van een actie in Afghanistan 2007, operatie Spin Gahr). Beetje jammer dat ze het al muteren terwijl er nog niets gebeurt is
dump 2000 ging ik vroegahh ook nog heenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelfs Nijmeegse Jopie deed goede zaken met ons. Dump 2000 idem. Weet niet of die nog bestaan
Wacht maar.. Zondagavond vertrekken is en blijft kutquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij vrouwen konden zeuren...
Geloof mij, ben er niks bij!
Ik heb collega's die vertrekken liever maandagmorgen om 0400 dan dat ze al op zondag aanwezig zijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wacht maar.. Zondagavond vertrekken is en blijft kut.
..Althans als ikmag geloven
. Hij kijkt op zich wel uit naar een nieuwe werkweek, maar baalt toch wel als hij zondagavond weg moet.
Meh, ik moet nog even wachten totdat het een en ander gedownload en gesynced is en dan ga ik ook mijn nest opzoeken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een rust hier. De meesten liggen zeker al te snurken?
Zondagavond vertrekken is ideaal, lekker rustig op de weg, op de kamer nog ff een biertje of wat, filmpje kijken en maandagochtend kijken hoe iedereen lekker brak de auto uit komt rollen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wacht maar.. Zondagavond vertrekken is en blijft kut.
Hebben we het daar niet eens eerder over gehad?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, ik snap niet waarom jullie zoveel geld en moeite steken om de spullen op "de man" te hebben. Misschien ben ik oud aan het worden, misschien zie ik zaken verkeerd, maar dat gedoe met rigs, pouches, webbings etc.........hoe deed men dat dan 20 jaar geleden? Juist ja, zonder problemen.
Gewoon spulletjes van de baas gebruiken, met hier en daar een enkele aanpassing voor eigen gebruiksgemak.
Echt wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef AchJa het volgende:
Maar ja, wij waren blij dat we over gingen van de pukkel en ransel naar het bokketuig met rugzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |