dan lik ik zn sperma op!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Fluweel het volgende:
Ik heb een heel goed plan voor als SwJ klaar is
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swj is baasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Michhas het volgende:
God man, dit topic wordt met de post toffer...
Dat zou pas baas zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gifquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
SWJ gaf mij 450 notes dat was echt fantastisch
wel op tijd zeggen want ik had dit gedeelte gemist voordat ik posttequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Offtopic posts verwijderd, bagger geëdit.
En nu weer ontopic meeposten.
ja eigenlijk wel,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ze moeten eigenlijk zo'n grote rode lamp rechtbovenin de site zetten voor dit soort gevallen.
Die zou dan heel hard gaan knipperen zodat jij zou weten dat je dat niet meer mag posten
Ik doe mee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel,
nouja om het af te leren dan maar SWJ
daar zouden ze een deuntje op moeten maken en op de tv uit moeten zenden want swj is geefbaarquote:
gastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Spiketrain het volgende:
*gaat SWJ nu in zijn poepertje neuken*
dat gaat me iets te verquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Spiketrain het volgende:
*gaat SWJ nu in zijn poepertje neuken*
SwJ, SwJ, dooooe de SwJ!quote:
alsnog zou ik je geven hoor,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Fluweel het volgende:
Ik wou dat ik niet SwJ's onbekende broertje was
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsnog zou ik je geven hoor,
je hebt zijn genen
hij is zelfs een superwormquote:
hij is een worm dus jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Joosterd het volgende:
Als je SuperwormJim in 2en hakt blijft hij dan ook nog leven ?
IK OOOOOOOOOOOOOOKKKK!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij is zo machtig ik zou m willen likken
nogmaalsquote:
Vooral als hij net uit de aarde komt als het regent, dan proef je al dat zand en modder nog een beetjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij is zo machtig ik zou m willen likken
Ja maar het regent nu niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral als hij net uit de aarde komt als het regent, dan proef je al dat zand en modder nog een beetjeextra crunchy
Doe dan de regendans.!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het regent nu niet?
Nee, maar dan is het éxtra lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het regent nu niet?
Scherpquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het éxtra lekker
Leuke woordgrap trouwens.
Want want want.
SwJ is een worm, die komt uit de modder, maar hij is ook een modje hahahahahahahahahahahha HAHAHAHAH SNAPPEN JULLIE HEM? HAHAHAHA 'GOEIE MICHHAS', 'OH DANKJE' HAHAHAHA.
I suck
ik moest lachenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het éxtra lekker
Leuke woordgrap trouwens.
Want want want.
SwJ is een worm, die komt uit de modder, maar hij is ook een modje hahahahahahahahahahahha HAHAHAHAH SNAPPEN JULLIE HEM? HAHAHAHA 'GOEIE MICHHAS', 'OH DANKJE' HAHAHAHA.
I suck
Even quoten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef Dhaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja I know, facking lelijk enzo, maar het gaat om het idee
Mwehehe waarom moet ik lachen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG, dit topic ..... zo lievvvvvvv![]()
Ik zie dit topic nu pas. Ik word helemaal emotioneel van die spontane liefdesuitingen![]()
![]()
![]()
Hier, voor jullie:
[ afbeelding ]
Die heb ik gemaakt! Omdat SWJquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG, dit topic ..... zo lievvvvvvv![]()
Ik zie dit topic nu pas. Ik word helemaal emotioneel van die spontane liefdesuitingen![]()
![]()
![]()
Hier, voor jullie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Dhaha het volgende:
SwJSwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
SwJ
Als het een man is..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Als SwJ een wijf was, had ik het allang geneukt
in de kontquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Als SwJ een wijf was, had ik het allang geneukt
Uiteraardquote:
lekker met die opgedroogde stukjes erinquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
UiteraardWel eerst schoonlikken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef SuperwormJim het volgende:
EN ALS JE POEP OMDRAAIT KRIJG JE VIEZE HANDEN11!!11WHEHEHEHEHEH![]()
![]()
!11!XDxD;XD:XD;X
Kan iemand van de oldbies mij weer even up to speed brengen?quote:
ik neem hem wel van je overquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef banapples het volgende:
SwJ
[ Bericht 450% gewijzigd door SuperwormJim op 18-10-2010 11:37 ]
SuperWormJimquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind SuperwormJim een lekkere neuker...
Nee...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Heeft hij niets anders te doen dan iedereens idool te zijn?
Is dit niet heel erg vermoeiend om te doen? De hele dag een idool zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee...
Hier SwJ! Je bent ook mijn idool!~
SwJ Is GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind SuperwormJim een lekkere neuker...
quote:
Hij houd dus WEL van taart.quote:
Hey een Dexter UI.quote:
Berend crewsucking, mag over 2 weken mailenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
SWJ![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je niet aanbid?Dan edit hij je postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat is fantastisch! Het lijkt hier Noord-Korea wel !
SWJ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet wel gepost worden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al
Je bent vergeten hem aan te bidden :![]()
Geef hem een ban
swj
En SWJ mag z'n aanbiddingen er zelf in editten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelklikken opent ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit![]()
Dank je!quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
SWJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Frits Barend.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Wat een kickquote:
Tevens; goed topic.
SWJ
Heb ik nog eens een keer tieten voor gepost.Fuck the EBU.![]()
SWJ is nog altijd een van de betere mods ooit
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
OHHHH! TEPELS OP FOK! Allemaal SWJ zijn schuld! Het is namelijk zijn topic!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is SwJ.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OHHHH! TEPELS OP FOK! Allemaal SWJ zijn schuld! Het is namelijk zijn topic!F.K.A. SuperwormJim![]()
Hahahaha, nu kan je hem niet editten!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
LOLLERROFLCOPTER!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hahahaha, nu kan je hem niet editten!F.K.A. SuperwormJim![]()
BBQSPATELPASTAVLEES!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laatst zat ik in een oud topic te bladeren en kwam ik ineens een foto tegen van een naakt vrouwpersoon Bleek dus dat de URL van een afbeelding was vervallen en er een nieuwe afbeelding voor in de plaats was gekomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Toen mocht het nog. Mooie tijden waren dat.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst zat ik in een oud topic te bladeren en kwam ik ineens een foto tegen van een naakt vrouwpersoon Bleek dus dat de URL van een afbeelding was vervallen en er een nieuwe afbeelding voor in de plaats was gekomen
De beheerder van de website waar die foto op stond hield niet van hotlinken.
Mod post dus een normale foto, ziet ook gewoon de koffiebonen staan in het topic.
De rest van FOK! zag een enorme goatse![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).
Mod post dus een normale foto, ziet ook gewoon de koffiebonen staan in het topic.
De rest van FOK! zag een enorme goatse![]()
![]()
![]()
![]()
euh mogen tieten dan weer?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
wel mooie tieten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
zouden jullie het niet ... zonde.. vinden als die zomaar zouden verdwijnen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).
De rest van FOK! zag een enorme goatse
fijne grap
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
SwJ
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Is niet het zelfde hè!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kijk naar je ondertitel, dildo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Groot Brittannië is geen Engeland"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: