LOLLERROFLCOPTER!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hahahaha, nu kan je hem niet editten!
BBQSPATELPASTAVLEES!quote:
Laatst zat ik in een oud topic te bladeren en kwam ik ineens een foto tegen van een naakt vrouwpersoon Bleek dus dat de URL van een afbeelding was vervallen en er een nieuwe afbeelding voor in de plaats was gekomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Toen mocht het nog. Mooie tijden waren dat.
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst zat ik in een oud topic te bladeren en kwam ik ineens een foto tegen van een naakt vrouwpersoon Bleek dus dat de URL van een afbeelding was vervallen en er een nieuwe afbeelding voor in de plaats was gekomen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).
De beheerder van de website waar die foto op stond hield niet van hotlinken.
Mod post dus een normale foto, ziet ook gewoon de koffiebonen staan in het topic.
De rest van FOK! zag een enorme goatse
hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo heeft een mod ooit eens een post gemaakt met een plaatje van iets heel normaals (laten weg zeggen koffiebonen of iets dergelijks).
De beheerder van de website waar die foto op stond hield niet van hotlinken.
Mod post dus een normale foto, ziet ook gewoon de koffiebonen staan in het topic.
De rest van FOK! zag een enorme goatse
Is niet het zelfde hè!quote:
Kijk naar je ondertitel, dildo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Groot Brittannië is geen Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |