quote:Even meetlat ernaast houden, hahaOp woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Lief van je! Ik weet niet eens hoe lang mijn indio is..Freecell?
![]()
We zijn een beetje zoekende, ik denk dat ik er ook een sling bij wil voor de korte stukkies..
quote:Ik zou dan persoonlijk even aankloppen bij Macka.Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef WupWup het volgende:
Weet iemand een site oid met heldere vergelijkingen tussen verschillende ergonomische dragers? Want door alle Manduca's, Boba's, Ergo's en Bondolino's zie ik het bos even niet meer...
quote:Als je naar een draagmeet of Draagkring gaat kun je natuurlijk vragen of mensen hun ssc mee willlen nemen. Vaak kun je ook bij winkeliers langs gaan op afspraak om te passen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:05 schreef WupWup het volgende:
En daarvoor kan ik het beste aankloppen bij een draagmeet of zijn daar alleen doeken gegarandeerd? Of is een consult hiervoor bedoeld?
Sjonge, dat je je na 11 maanden dragen nog zo'n leek kan voelen
quote:heb je mijn PM nog gehad?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je naar een draagmeet of Draagkring gaat kun je natuurlijk vragen of mensen hun ssc mee willlen nemen. Vaak kun je ook bij winkeliers langs gaan op afspraak om te passen.
quote:In het reis-topic werd ook gesproken om binnenkort een SSC-meet te organiseren.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:05 schreef WupWup het volgende:
En daarvoor kan ik het beste aankloppen bij een draagmeet of zijn daar alleen doeken gegarandeerd? Of is een consult hiervoor bedoeld?
Sjonge, dat je je na 11 maanden dragen nog zo'n leek kan voelen
quote:Was dat naar Storm Op Zolder? Die heeft het erg druk, maar je krijgt echt je ringslng wel. Zeker wetenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:30 schreef Poppejans het volgende:
POEP, ik hoop niet dat ik kan fluiten naar de draagdoek van mezelf die ik opgestuurd heb om een ringsling van te laten maken.
De 10e geld overgemaakt, en eergisteren gemaild hoe ver het ervoor stond en ik hoor gewoon niks terug.
Begint me nou wel een beetje lang te duren
quote:Ja!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Was dat naar Storm Op Zolder? Die heeft het erg druk, maar je krijgt echt je ringslng wel. Zeker weten
quote:Veel plezier ermee!Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Saffier het volgende:
Ik heb net de didymos Rosalinde binnengekregen*O*
[ afbeelding ]
TF en Macka bedankt voor jullie advies. Nu eerst inwerken en kijken hoe lang/kort deze nu valt.
quote:Dat gaat helemaal goedkomen. Die double faced linnens zijn ideale mannen. Hoewel, Rosalinde...Op donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef Saffier het volgende:
Dankje Texeloniaben er zo blij mee!
Net voor het eerst met Rosalinde op stap geweest, die doek zit als een huis zeg! Hij is nu nog stug natuurlijk dus veel gebruiken en knopen, komt het helemaal goed.
Owja, dat is ook wel weer heel mooi, met een hoepel er in en franjes onderaanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef Kleurdoos het volgende:
i know, ik kan er opzich een jurk van maken?
Wow, die pfau is echt mooi!quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe!
De wijnrode Pfau 2010.
Buiten (met flits (M. weet niet hoe hij die uit moet zetten) )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder flits en het meest kleurgetrouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |