Ja, precies! Zo doe ik dat ook voor. En als je een kersverse moeder ziet die haar baby op haar buik heeft liggen dan gaat dat ook automatisch goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat ik me altijd bedenk (of als ik het mensen uitleg): zet je kind eens gewoon los op je heup en kijk eens wat jij en kind doen... Kontje (en rug) vasthouden en knietjes komen omhoog. Kindertjes (en ouders) doen het vanzelf dus al goed
Bondolino (ofzo) aanschaffen in een stoere kleur. Mijn man dacht er precies hetzelfde over en gaat nu elke week boodschappen doen met kind in de Bondolino. En op vakantie is het vechten wie het kind mag dragenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijn man wil niet aan de doek. Veel te vrouwelijk zegt hij
Hij loopt wel met de knuppel voor me uit
Mijn kraamverzorgster is nu zwanger en wil dadelijk ook een doek omdat ze het bij mij gezien heeft. En ze raadt het nu al mensen aan, hoewel ze er zelf niet veel van af weetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies! Zo doe ik dat ook voor. En als je een kersverse moeder ziet die haar baby op haar buik heeft liggen dan gaat dat ook automatisch goed.
Vrienden van ons hebben een rekbare doek gekregen en hadden gewoon een kraamhulp die voordeed hoe je moet knopen! Geweldig vind ik dat!
Wat ik wel moeilijk te begrijpen vind is dat er zo weinig algemeen bekend is over verantwoord dragen. Ik hoor van mensen vaak - begrijpelijk - dat de Baby Bjorn zo bekend is en alle winkels hem wel hebben, dus moet hij wel goed zijn, toch? Jammer dat de babybusiness achterloopt op dit punt.
Hoe vind je Jim?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou slapen in de doek gebeurt hier niet. in de wagen slaapt ie zo de hele tijd en in de doek dus niet, of iig niet langer dan een kwartier. gevolg: meneer is nu niet gezellig, hoop dat ie zo gaat slapen....
maar tis wel gezellig met floris in de doek
ik vind m fijn. hij is zachter dan mijn eigen doekquote:
Ooooh Oeke die foto!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef oeke het volgende:
Bij ons is/was het ook vaak vechten wie hem mocht dragen! P. heeft vanaf het begin met doek gedragen en wil nu eigenlijk nog niet met de boba dragen. Hij vindt de doek natuurlijker.![]()
Tessie dat klinkt zo leuk, twee kindjes dragen. Ik heb het hier een keer gezien met Koninginnedag, dat vond ik zo vertederend.![]()
Macka, dat vind ik wel een bijzondere doek, die zou ik weleens in het echt willen zien! En wat is Maja groot!Knap kind.
Vandaag Ko weereens voorop geknoopt in Pfau.![]()
Ik draag hem niet meer zo vaak voorop. Hij wordt me toch iets te zwaar met zijn 11,5 kilo.
Meestal op de rug in de boba of hij gaat mee op de fiets en dan draag ik hem op de arm/ loopt hij zelf.![]()
Dus we genoten er allebei van, hij heeft de hele wandeling met zijn hoofdje tegen me aangelegen.![]()
Ik ben de dag dat ik dit topic aanklikte nog steeds dankbaar voor dit draaggeschenk.
[ afbeelding ]
Daar zie ik hem ook niet in lopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bondolino (ofzo) aanschaffen in een stoere kleur. Mijn man dacht er precies hetzelfde over en gaat nu elke week boodschappen doen met kind in de Bondolino. En op vakantie is het vechten wie het kind mag dragen
Thxquote:
Nou mijn man ook sceptisch. Maar ik heb er eentje geleend en omdat het zo makkelijk was, wilde hij ook wel eens proberen. Al heel snel viel de beslissing er zelf eentje aan te schaffen en inmiddels draagt hij Harry minstens 1x per weekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Daar zie ik hem ook niet in lopen
Die foto'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef Orea het volgende:
Das zeker een goede ruil Mrien! Ik heb mijn Jade Mauve geruild voor een Bondolinodan heb ik wel 2 bondolino's maar dit is een LE, en die is dunner dan de andere... En M. is helemaal weg van die andere dus die heeft nu zijn eigen drager!
quote:Lief van je! Ik weet niet eens hoe lang mijn indio is..Op woensdag 20 oktober 2010 11:23 schreef mrien het volgende:
Als je nog eens in de buurt bent mag je ook gerust even een doek lenen van mij hoor morretje. Ik heb ze in 4.6 meter, eentje valt wat ruimer uit maar is nog vrij stug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |