quote:Veel plezier ermee!Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Saffier het volgende:
Ik heb net de didymos Rosalinde binnengekregen*O*
[ afbeelding ]
TF en Macka bedankt voor jullie advies. Nu eerst inwerken en kijken hoe lang/kort deze nu valt.
quote:Dat gaat helemaal goedkomen. Die double faced linnens zijn ideale mannen. Hoewel, Rosalinde...Op donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef Saffier het volgende:
Dankje Texeloniaben er zo blij mee!
Net voor het eerst met Rosalinde op stap geweest, die doek zit als een huis zeg! Hij is nu nog stug natuurlijk dus veel gebruiken en knopen, komt het helemaal goed.
Owja, dat is ook wel weer heel mooi, met een hoepel er in en franjes onderaanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef Kleurdoos het volgende:
i know, ik kan er opzich een jurk van maken?
Wow, die pfau is echt mooi!quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe!
De wijnrode Pfau 2010.
Buiten (met flits (M. weet niet hoe hij die uit moet zetten) )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder flits en het meest kleurgetrouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik had ook al niet de illusie dat ik de 1e zou zijn hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef WupWup het volgende:
Dat is geen probleem keshet, want ik heb al gepmd
Deze?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:37 schreef Asyniur het volgende:
Wie heeft voor mij nog eens de link waar uitgelegd wordt hoe je van een paar sokken leghuggers maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Wickie's Simon RS woont hier al een tijdjequote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef juttertje het volgende:
Ik heb (ook) een Simon (jouw bovenste doek toch?)
Ik wil ook wel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Morretje het volgende:
Meuh, ik heb een meisje wat het dragen niet meer leuk vindt. Of, althans, ze begint te huilen als ik haar draag, soms al na 5 minuten. Ik vermoed dat ik haar niet helemaal goed knoop, in de FWCC bij haar beentjes, maar ik krijg het niet zo dat ze het prettig vind. Het is echt huilen, niet mopperen omdat *insert baby miepreden* , ze heeft dus ergens flinke ongemak/pijn misschien zelfs wel?
Voordat we aan een voorgevormde drager beginnen, zijn er mensen uit het noorden die een draagmeet zien zitten? Ik weet dat Mrien en Freecell hun hulp aan meerdere malen hebben aangeboden, maar het lijkt me zo fijn om van de nood een deugd te maken zeg maar..
Dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wickie het volgende:
Al die doekverhalen![]()
![]()
Ik heb van de week weer eens geprobeerd rug te dragen, maar het blijft zeer moeizaam gaan. Ze wil perse met haar armpjes eruit, dus het enigste wat me lukt is een rucksack.. en die ziet er dan afschuwelijk uit. Ze is vooral niet meewerkend als ik haar probeer op te knopen (dat klinkt misschien een beetje freaky). Ze schreeuwt alles bij elkaar en stribbelt enorm tegen, als ze eenmaal geknoopt zit dan is het weer goed.. pfff wat een gebeuren...
Nee, als ze onder jouw jas zit, neemt die de plaats in van d'r eigen jasje. Behalve misschien als het heel erg vriest en ze het onder jouw jas toch nog koud heeft, dan kun je natuurlijk wel een (dun) jasje aan doen. Is in NL niet vaak van toepassing denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb dat schema gezien met wat babies aanmoeten als ze in de draagdoek zitten. Maar is dat nou ook zo als ze onder mijn jas zit? Ik kan mijn jas dicht doen tot vlak onder dr hoofdje..
Zal dr iig een mutsje opzetten.
Niets mis met buikdragers als je het hebt over SSC's (de ergonomische dragers dus)quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Hik het volgende:
Ok, er staat draagDOEKEN inderdaad, maar hebben jullie ook een mening over buikdragers?![]()
Ik heb nu een paar keer met de Tricot Slen gedragen en het gaat steeds beter. Neve vindt het geloof k ook heel fijn. Maar meneer Hik is er niet weg van en zou liever een buikdrager gebruiken. Hebben jullie tips?
Ik zit een beetje te twijfelen om RS Simon in de verkoop te doen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow; kom ook ff weer binnenvallen;
nog iemand een mooie ringsling of sling in de aanbieding?? ik ben kieskeurig...
maar ben helemaal verliefd op doeken als Simon, Julie. etc..
eventueel wil ik ook wel ruilen:
heb nog een bijna nieuwe Hopp Timbuktu
en een 2e hands helemaal mooi ingedragen Girasol Riemu (?!)
de enige die ik zeker ga houden is mijn PP
Soft Structured Carrier http://www.babybij.nl/wik(...)t_Structured_Carrierquote:
Ik ben geen expert, maar kan wel een lekensamenvatting geven.quote:
Dit was een van de eerste plaatjes die ik tegenkwam in Google, dus ik moest het natuurlijk gebruiken.quote:
Heb je de Beco al eens op de rug gedaan?Mijn oppasmeis van goed 13 kilo kan nog steeds goed in de Beco, nu draag ik haar maar kleine stukjes en nu ik zwanger ben niet veel meer, kost me veel energie, maar het kan nog wel. Het is net alsof je zo'n rugzak op je rug doet, ik zwaai haar ook altijd om...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een Beco:
[ afbeelding ]
Ik vind een draagdoek vele malen fijner. Voor korte stukjes heb ik altijd de ringsling gebruikt. Dat voelde voor mij veel knusser, zonder al die riempjes en zo. Maar Ivan is nu alweer veel zwaarder en ik heb hem al een tijdje niet meer gedragen. Ik heb de Beco nog niet weggedaan omdat ik denk dat we hem nog wel gaan gebruiken, al schijnt de Beco vooral geschikt te zijn voor smalle meisjes. Ik overweeg nog om hem weg te doen en een andere SSC te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |